Gå til innhold

Frank Løke

123cup456

Anbefalte innlegg

31 minutter siden, neiognei skrev:

Det er ikke verst at ALLE du har møtt er sånn. Jeg har møtt mange med høy IQ som har dårlig sosial intelligens. Mange er smarte på begge vis, men ikke alle, nei. Man MÅ ikke ha høy sosial intelligens bare fordi at man scorer høyt på IQ-tester, det sier seg selv. 

Og Frank Løke er et flott eksempel på det. Har ikke klart å tilpasse seg i arbeidslivet noen gang og oppfører seg på en helt "ute" måte. 

Da handler det vel om at jeg ikke blir venner med folk jeg ikke finner kjemi med, og da handler det mye om humor, og folk med samme " humor" som Løke ville jeg aldri funnet tonen med.  Dette med ekstrem selvopptatthet og lite empati er også særs lite attraktivt. 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 21.9.2018 den 23.15, parmanoia skrev:

Godt eksempel på at å ha mensa-iq ikke er det samme som å ha vettet i behold. 

Iq er ikke det samme som vett. Iq går mer på kapasitet, og den kapasiteten  kan brukes innmari dumt og den kan brukes  veldig bra.

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, I Grosny skrev:

Iq er ikke det samme som vett. Iq går mer på kapasitet, og den kapasiteten  kan brukes innmari dumt og den kan brukes  veldig bra.

Helt sant. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette makkverket av en låt (og video) er vel strengt tatt langt verre enn bare å være resultatet av mangel på sosial intelligens. 

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En hel artikkel om hvor lite løken bryr seg om kritikken... 

https://www.seher.no/kjendis/slik-svarer-han-pa-latslakten/70509418

"Jeg tipper Dagbladets anmelder egentlig bare er misunnelig, og helst skulle ønske at det var han selv som danset sammen med nissejentene i musikkvideoen, humrer Løke, før han understreker at han ikke lar seg påvirke av kritikken." 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Hulderen skrev:

Du vet det fordi Løke har påstått det overfor vennen?  

Vennen er en venn som går litt dypere enn venn. Hen kjenner flere i Løkeklanen, uten at jeg skal gå dypere for å ikke utlevere noen. Men dette er en person som veit. Jeg skyggelegger her for å ikke røpe min rolle, og vil dermed ikke forklare mer enn dette. Men det er sant.

Endret av Regn
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

11 timer siden, Regn skrev:

Vennen er en venn som går litt dypere enn venn. Hen kjenner flere i Løkeklanen, uten at jeg skal gå dypere for å ikke utlevere noen. Men dette er en person som veit. Jeg skyggelegger her for å ikke røpe min rolle, og vil dermed ikke forklare mer enn dette. Men det er sant.

Og jeg har en venn som er venn med en som kjenner en som er kusina til dronninga av danmark. Helt sant.

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Smørøye skrev:

Og jeg har en venn som er venn med en som kjenner en som er kusina til dronninga av danmark. Helt sant.

Dette gidder jeg ikke. Dere får velge å tro meg, eller ikke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, Regn skrev:

Det er helt greit, og jeg tviler ikke. Poenget var at hvem som helst kan påstå at de kjenner vedkommende på et anonymt forum. Hvem vet💁🏼‍♀️

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

48 minutter siden, Regn skrev:

Jeg tviler ikke på at du kjenner noen som kjenner Løkeklanen. Det jeg betvilte, var hans ærlighet, også overfor venner. Så det var ikke meningen å skape mistro rundt deg. Når du sier at du har dypere kunnskap om dette, så tar jeg det til etterretning.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 hours ago, elisaday said:

En hel artikkel om hvor lite løken bryr seg om kritikken... 

https://www.seher.no/kjendis/slik-svarer-han-pa-latslakten/70509418

"Jeg tipper Dagbladets anmelder egentlig bare er misunnelig, og helst skulle ønske at det var han selv som danset sammen med nissejentene i musikkvideoen, humrer Løke, før han understreker at han ikke lar seg påvirke av kritikken." 

Å si at han danser med nissejenter er å overdrive. Han betalte noen damer 5000 kroner hver for å danse rundt han men han sitter i sofaen og later som han er dritings. Dette får han filmet og legger ut på internett. 

Når det er sagt så har Frank ingen grunn til å bry seg om kritikken av kvaliteten på låta. Frank hverken synger eller har skrevet låta? Det er vel mer riktig å si at det er en sang om Frank enn av Frank.  

Endret av SVK
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 1.12.2018 den 17.58, neiognei skrev:

IQ og sosial intelligens henger ikke sammen. Det er han et veldig godt eksempel på. 

Frank er kreativ og tar valg som er utenfor boksen. Han utforder normer, regler og janteloven. Er litt "bad boy". Han vinner oppmerksomhet og har blitt den største kjendisen av all håndballspillerene. Jeg følger ikke med på blogging men mener at dersom han har en blogg så er det han driver med effektivt for oppmerksomheten der.

Jeg fant bloggen hans, og hadde aldri gått inn på den om det ikke hadde vært for hans spesielle uttrykk.

En annen sak er at han får så mye kjeft at det bygger sympati blant mange. 

Endret av I Grosny
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Brielle
3 timer siden, I Grosny skrev:

Frank er kreativ og tar valg som er utenfor boksen. Han utforder normer, regler og janteloven. Er litt "bad boy". Han vinner oppmerksomhet og har blitt den største kjendisen av all håndballspillerene. Jeg følger ikke med på blogging men mener at dersom han har en blogg så er det han driver med effektivt for oppmerksomheten der.

Jeg fant bloggen hans, og hadde aldri gått inn på den om det ikke hadde vært for hans spesielle uttrykk.

Ser ikke på han som noen "bad boy"...han finnes jo ikke LITT tøff engang. Heller "dumb boy" 🙄 

Han bare driter seg rett ut, verken mer eller mindre. Han trigger brekningsrefleksene mine, det skal han ha, og føler jeg får ørten kjønnssykdommer bare av å se på han. Ikke noe som helst spennende eller kreativt med den "mannen", bare ekkelt og turn-off. Omtrent like imponerende som å se en 2-åring leke med bæsjen sin 🤢🤤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor trekker flere her frem Janteloven når Løke får kritikk? Janteloven gjelder når noen ikke unner andre suksess. Frank Løke har ikke suksess, han bare oppfører seg utrolig usmakelig og kvalmende. Den dagen han gjør noe bra, og likevel får kritikk, da kan dere vifte med Janteloven.

Endret av Hulderen
  • Liker 36
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Hulderen skrev:

Hvorfor trekker flere her frem Janteloven når Løke får kritikk? Janteloven gjelder når noen ikke unner andre suksess. Frank Løke har ikke suksess, han bare oppfører seg utrolig usmakelig og kvalmende. Den dagen han gjør noe bra, og likevel får kritikk, da kan dere vifte med Janteloven.

Det er liksom ikke lov å rope om oppmerksomhet. Frank gjør det. Mange har behov for oppmerksomhet. Frank går foran og tør å rope om oppmerksomhet. Du liker ikke måten han gjør det på, men allikevel, han får oppmerksomhet. Jeg synes han er energisk, morsom, og utrolig flott fysisk.

Hvis 100 tilfeldige på gata blir spurt om å ramse opp navn på 10 håndballspillere, så antar jeg at Frank er den som oftest blir nevnt.  Med andre ord, han skaffer oppmerksomhet på en effektiv måte. Noen vil kalle det godt pr-håndverk. Ikke godt dersom målet er å bli likt av alle, men godt dersom målet er å få oppmerksomhet fra høyest mulig antall.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
9 timer siden, I Grosny skrev:

Har han blogg også? Gud bedre😂 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, I Grosny skrev:

Det er liksom ikke lov å rope om oppmerksomhet. Frank gjør det. Mange har behov for oppmerksomhet. Frank går foran og tør å rope om oppmerksomhet. Du liker ikke måten han gjør det på, men allikevel, han får oppmerksomhet. Jeg synes han er energisk, morsom, og utrolig flott fysisk.

Hvis 100 tilfeldige på gata blir spurt om å ramse opp navn på 10 håndballspillere, så antar jeg at Frank er den som oftest blir nevnt.  Med andre ord, han skaffer oppmerksomhet på en effektiv måte. Noen vil kalle det godt pr-håndverk. Ikke godt dersom målet er å bli likt av alle, men godt dersom målet er å få oppmerksomhet fra høyest mulig antall.

Han blir nok nevnt hvis de spør om akkurat det, men det er ikke fordi han er så grei. Heller tvert om

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle jeg ramset opp 10 håndballspillere, så ville ingen menn kommet med på lista 😂

De ti første jeg ville tenkt på var Gro Hammerseng, Kjersti Grini, Nora Mørk, Heidi Løken, Trine Haltvik, Katrine Lunde, Katja Nyberg, Cecilie Lakanger, Stine Bredal Oftedal og Camilla Herrem

• Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis man skal nevne håndballspillere som ikke har klart å holde på en jobb så nevnes han nok som nummer 1, ja. 

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...