loffen Skrevet 1. desember 2018 #741 Del Skrevet 1. desember 2018 14 minutter siden, Birtemora77 skrev: Skjønner jeg er en av de få som syns Frank er litt morsom.. Joda, han er drøy, enig der. Men en ting skal han ha. Og det er at jeg blir i godt humør når jeg spiller låtene hans. Har det tøft for tiden, men når jeg setter på musikken hans så blir jeg i godt humør! For det er så innmari drøyt! 😅 Er jeg virkelig den eneste som syns at sangene er så sinnsyke at man faktisk må le litt??🙈 Ja. 40 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Birtemora77 Skrevet 1. desember 2018 #742 Del Skrevet 1. desember 2018 5 minutter siden, loffen skrev: Ja. Jaja. Går fint det! 😉 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 1. desember 2018 #743 Del Skrevet 1. desember 2018 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JaVel Skrevet 1. desember 2018 #744 Del Skrevet 1. desember 2018 På 30.11.2018 den 0.38, SoWhat? skrev: Jeg har problemer med å forstå motivasjonen hans? Han må jo ha et mål med dette? Provosere? Det er ikke noe jeg blir provosert av. Det er bare forferdelig flaut. Mannen er 40 år.... Ett ord, oppmerksomhet. Fyren lever og ånder for antall klikk. En mann med en moden personlighet ville selvsagt aldri oppført seg på en slik måte, så på mange måter er det faktisk synd i fyren. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JaVel Skrevet 1. desember 2018 #745 Del Skrevet 1. desember 2018 På 29.11.2018 den 12.10, Hummingbird2 skrev: Jeg vet Løke er Mensa medlem. Men har aldri sett et tydeligere eksempel på at høy IQ og sosial intelligens ikke nødvendigvis går hånd i hånd. Ifølge forskere er det sosial intelligens og ikke IQ som definerer oss som mennesker: https://en.m.wikipedia.org/wiki/Social_intelligence Igjen må jeg bare si at jeg virkelig føler med hans nærmeste. Å se en profilert, nyskilt mann i 40 års krise er så flaut at jeg gremmes. Dette med mensa medlem,er det sant eller er det bare noe han selv sier? Vet ikke om ledelsen i Mensa har taushetsplikt? Jeg har møtt flere meget intelligente mennesker i mitt liv, men ingen av dem har noe i nærheten av en slik lavmål oppførsel, så må innrømme at jeg tviler på at han er Mensa medlem. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Regn Skrevet 1. desember 2018 #746 Del Skrevet 1. desember 2018 9 minutter siden, JaVel skrev: Dette med mensa medlem,er det sant eller er det bare noe han selv sier? Vet ikke om ledelsen i Mensa har taushetsplikt? Jeg har møtt flere meget intelligente mennesker i mitt liv, men ingen av dem har noe i nærheten av en slik lavmål oppførsel, så må innrømme at jeg tviler på at han er Mensa medlem. Det er sant! Jeg kjenner noen som kjenner ham godt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
neiognei Skrevet 1. desember 2018 #747 Del Skrevet 1. desember 2018 IQ og sosial intelligens henger ikke sammen. Det er han et veldig godt eksempel på. 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sobril Skrevet 1. desember 2018 #748 Del Skrevet 1. desember 2018 23 minutter siden, Regn skrev: Det er sant! Jeg kjenner noen som kjenner ham godt. Synd da - at en med hjernekapasitet til å gjøre nyttige ting, kaster den bort på søppel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
parmanoia Skrevet 1. desember 2018 #749 Del Skrevet 1. desember 2018 14 minutter siden, neiognei skrev: IQ og sosial intelligens henger ikke sammen. Det er han et veldig godt eksempel på. Det er snakk om modenhet. Eller egentlig mangel på sådan. Smarte mennesker kan også være umodne. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
neiognei Skrevet 1. desember 2018 #750 Del Skrevet 1. desember 2018 Akkurat nå, parmanoia skrev: Det er snakk om modenhet. Eller egentlig mangel på sådan. Smarte mennesker kan også være umodne. Smarte mennesker kan også gå igjennom hele livet uten å lære seg sosial intelligens. Mannen er 40 år og har levd et liv hvor han har måttet sosialisere mye. Og det har jo ført til sparken x-antall ganger etter ikke sosialt akseptabel oppførsel. Er nok ikke noe særlig håp om at han skal modnes med tiden. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
parmanoia Skrevet 1. desember 2018 #751 Del Skrevet 1. desember 2018 1 minutt siden, neiognei skrev: Smarte mennesker kan også gå igjennom hele livet uten å lære seg sosial intelligens. Mannen er 40 år og har levd et liv hvor han har måttet sosialisere mye. Og det har jo ført til sparken x-antall ganger etter ikke sosialt akseptabel oppførsel. Er nok ikke noe særlig håp om at han skal modnes med tiden. Nei, er man yngre så er det fortsatt håp for modning. Men her får vi bare håpe at media ikke gidder å slippe han til i søkelyset slik at han fortsatt får belønning for russeoppførselen hans. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Regn Skrevet 1. desember 2018 #752 Del Skrevet 1. desember 2018 25 minutter siden, Sobril skrev: Synd da - at en med hjernekapasitet til å gjøre nyttige ting, kaster den bort på søppel. Jeg kjenner han ikke, eller følger med på ham, jeg bare vet det jeg vet pga vennen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Monky Skrevet 1. desember 2018 #753 Del Skrevet 1. desember 2018 #ekstremmidtlivskrise 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miniomelett Skrevet 1. desember 2018 #754 Del Skrevet 1. desember 2018 Lurer på om han vet hvor tåpelig han fremstår, eller om han faktisk har noe ala dunning-kruger effekten. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JaVel Skrevet 1. desember 2018 #755 Del Skrevet 1. desember 2018 2 timer siden, neiognei skrev: IQ og sosial intelligens henger ikke sammen. Det er han et veldig godt eksempel på. Alle de jeg har møtt som har veldig høy iq er utrolig flinke sosialt, i tillegg har de en humor som man kan le seg i hjel av. Løke derimot har en "humor" som er totalt banal, kaller det ikke engang humor, den/ det faller innenfor det patetiske. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elisaday Skrevet 1. desember 2018 #756 Del Skrevet 1. desember 2018 4 minutter siden, JaVel skrev: Alle de jeg har møtt som har veldig høy iq er utrolig flinke sosialt, i tillegg har de en humor som man kan le seg i hjel av. Løke derimot har en "humor" som er totalt banal, kaller det ikke engang humor, den/ det faller innenfor det patetiske. Jeg har møtt mange mennesker med veldig høy score på IQ tester. Mesteparten av de jeg har møtt har ikke høy sosial intelligens. De er blant de beste med det de jobber med, men sosialt samspill har ingenting med høy IQ å gjøre. Noe Løke er et fantastisk eksempel på. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
neiognei Skrevet 1. desember 2018 #757 Del Skrevet 1. desember 2018 8 minutter siden, JaVel skrev: Alle de jeg har møtt som har veldig høy iq er utrolig flinke sosialt, i tillegg har de en humor som man kan le seg i hjel av. Løke derimot har en "humor" som er totalt banal, kaller det ikke engang humor, den/ det faller innenfor det patetiske. Det er ikke verst at ALLE du har møtt er sånn. Jeg har møtt mange med høy IQ som har dårlig sosial intelligens. Mange er smarte på begge vis, men ikke alle, nei. Man MÅ ikke ha høy sosial intelligens bare fordi at man scorer høyt på IQ-tester, det sier seg selv. Og Frank Løke er et flott eksempel på det. Har ikke klart å tilpasse seg i arbeidslivet noen gang og oppfører seg på en helt "ute" måte. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elisaday Skrevet 1. desember 2018 #758 Del Skrevet 1. desember 2018 1 minutt siden, neiognei skrev: Det er ikke verst at ALLE du har møtt er sånn. Jeg har møtt mange med høy IQ som har dårlig sosial intelligens. Mange er smarte på begge vis, men ikke alle, nei. Man MÅ ikke ha høy sosial intelligens bare fordi at man scorer høyt på IQ-tester, det sier seg selv. Og Frank Løke er et flott eksempel på det. Har ikke klart å tilpasse seg i arbeidslivet noen gang og oppfører seg på en helt "ute" måte. Du burde ikke måtte være særlig "glup" for å klare å beholde jobbene dine og ikke bli kastet ut fra julebord og TV programmer. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hulderen Skrevet 1. desember 2018 #759 Del Skrevet 1. desember 2018 1 time siden, Regn skrev: Jeg kjenner han ikke, eller følger med på ham, jeg bare vet det jeg vet pga vennen. Du vet det fordi Løke har påstått det overfor vennen? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ISeeYouCreep Skrevet 1. desember 2018 #760 Del Skrevet 1. desember 2018 (endret) w Endret 16. november 2023 av Nasse Nøff ❤ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå