Birtemora77 Skrevet 27. september 2018 #661 Del Skrevet 27. september 2018 At dere gidder å bry dere om hva Frank gjør! Syns fyren er morsom jeg. Hadde lett harva over han om jeg hadde hatt muligheten. Liker fyrer som er litt full av faen!😊 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjerrigknark Skrevet 27. september 2018 #662 Del Skrevet 27. september 2018 Jeg ville hatt Action-Frank i bingen😋damn gurrrl😗 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salka Skrevet 27. september 2018 #663 Del Skrevet 27. september 2018 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 28. september 2018 #664 Del Skrevet 28. september 2018 7 timer siden, Birtemora77 skrev: At dere gidder å bry dere om hva Frank gjør! Syns fyren er morsom jeg. Hadde lett harva over han om jeg hadde hatt muligheten. Liker fyrer som er litt full av faen!😊 Som er helt uten respekt for andre? 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rosemoren Skrevet 28. september 2018 #665 Del Skrevet 28. september 2018 9 timer siden, Amawhatsnot skrev: , det er du som ringer feil mobil!» Den siste linja er jo helt meningsløs. Jeg tror kanskje du har sitert litt feil her. I Dagbladet står det " Frank ringer ikke feil nummer, det er du som finner feil mobil". Uansett er det en omskrivning av den gamle 80-tallsvitsen, som var "det er ikke jeg som ringer feil nummer, det er du som svarer feil telefon" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hedy Lamarr Skrevet 28. september 2018 #666 Del Skrevet 28. september 2018 1 minutt siden, Rosemoren skrev: Jeg tror kanskje du har sitert litt feil her. I Dagbladet står det " Frank ringer ikke feil nummer, det er du som finner feil mobil". Uansett er det en omskrivning av den gamle 80-tallsvitsen, som var "det er ikke jeg som ringer feil nummer, det er du som svarer feil telefon" Jeg copy/pasted fra Dagbladet, men da har de tydeligvis endret teksten etter at jeg leste saken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rosemoren Skrevet 28. september 2018 #667 Del Skrevet 28. september 2018 2 minutter siden, Amawhatsnot skrev: Jeg copy/pasted fra Dagbladet, men da har de tydeligvis endret teksten etter at jeg leste saken. Da har de rettet opp feilen, for som du sa, den setningen var meningsløs slik den sto. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supah Skrevet 28. september 2018 #668 Del Skrevet 28. september 2018 Så kult og kreativt å bruke gamle Chuck Norris-vitser om seg selv. 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs O'Donell Skrevet 28. september 2018 #669 Del Skrevet 28. september 2018 Det blir skrevet at han er en person som gir faen. Det er jo så langt fra sannheten som man kommer. Det et en person som strever vettet av seg for å fremstå som kul, tøff og mandig, men som på ingen måte klarer det. Jeg tenker at dette er en person som er på grensen til å måtte bli beskyttet mot seg selv, ref Vær varsom plakaten. 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mkigjen Skrevet 28. september 2018 #670 Del Skrevet 28. september 2018 Siden han er så intelligent, hva er han utdannet som, eller jobber med? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ms. Daisy Skrevet 28. september 2018 #671 Del Skrevet 28. september 2018 Jaja tenker la ham ha 40 års krisa si i fred Som regel gjør han lite skade. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Birtemora77 Skrevet 28. september 2018 #672 Del Skrevet 28. september 2018 1 minutt siden, Mkigjen skrev: Siden han er så intelligent, hva er han utdannet som, eller jobber med? Intelligent nok til å plage livskjiten av sure megger uten humor. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mkigjen Skrevet 28. september 2018 #673 Del Skrevet 28. september 2018 1 minutt siden, Birtemora77 said: Intelligent nok til å plage livskjiten av sure megger uten humor. Og hva skulle det gi han tilbake? Som regel er penger motivasjonene, men her tror jeg han har driti på draget. ikke særlig smart assa 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Birtemora77 Skrevet 28. september 2018 #674 Del Skrevet 28. september 2018 1 minutt siden, Mkigjen skrev: Og hva skulle det gi han tilbake? Som regel er penger motivasjonene, men her tror jeg han har driti på draget. ikke særlig smart assa Den som lever får se. Frank har det gøy, tjener nok litt penger på å være annerledes. Frank gir faen, og det burde flere ha gjort. Han skader ingen. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mkigjen Skrevet 28. september 2018 #675 Del Skrevet 28. september 2018 1 minutt siden, Birtemora77 said: Han skader ingen Når folk må ha hjelp av krisepsykolog etter å ha vært i nærheten av han, gjør han jo det. Tror ikke han syns det var så gøy at gamlemor måtte ut i mediene og forsvare han heller. Kræsjer litt med Action- Frank image. Er heller bare mammas lille duttegutt 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JaVel Skrevet 28. september 2018 #676 Del Skrevet 28. september 2018 1 time siden, Mrs O'Donell skrev: Det blir skrevet at han er en person som gir faen. Det er jo så langt fra sannheten som man kommer. Det et en person som strever vettet av seg for å fremstå som kul, tøff og mandig, men som på ingen måte klarer det. Jeg tenker at dette er en person som er på grensen til å måtte bli beskyttet mot seg selv, ref Vær varsom plakaten. Jeg er enig med deg. I mine øyne virker han veldig sårbar. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Birtemora77 Skrevet 28. september 2018 #677 Del Skrevet 28. september 2018 13 minutter siden, Trynefaktor skrev: Ja,der har du svaret vet du. Tommel opp til deg. Takk!😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sugar&Spice Skrevet 28. september 2018 #678 Del Skrevet 28. september 2018 1 minutt siden, Birtemora77 skrev: Seksuell trakassering når dansepartneren var med på stuntet?? Hun.... var.... ikke... med... på... stuntet!!!! Hun sa i forkant NEI. Så danset Frank i boratdrakt - selv om hun hadde sagt nei (det er her seksuell trakassering kommer inn i bildet) Etter sending ble de "enige om" aka Frank overtalte/tvang hun til å bli med på sympati-gamet. Senere fikk hun bange anelser og følte seg lurt (dette er da overtramp nr to av Frankern ) Så sprakk saken i mediene, med dertil sms-er osv. Har du i det hele tatt fulgt med?!? 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Birtemora77 Skrevet 28. september 2018 #679 Del Skrevet 28. september 2018 1 minutt siden, Sugar&Spice skrev: Hun.... var.... ikke... med... på... stuntet!!!! Hun sa i forkant NEI. Så danset Frank i boratdrakt - selv om hun hadde sagt nei (det er her seksuell trakassering kommer inn i bildet) Etter sending ble de "enige om" aka Frank overtalte/tvang hun til å bli med på sympati-gamet. Senere fikk hun bange anelser og følte seg lurt (dette er da overtramp nr to av Frankern ) Så sprakk saken i mediene, med dertil sms-er osv. Har du i det hele tatt fulgt med?!? Ja jeg har faktisk fulgt med!😇 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sugar&Spice Skrevet 28. september 2018 #680 Del Skrevet 28. september 2018 Akkurat nå, Birtemora77 skrev: Ja jeg har faktisk fulgt med!😇 Mye mulig du befinner deg i samme virkelighet som Løke, da. God tur tilbake til dit dere kom fra 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå