Gå til innhold

Frank Løke

123cup456

Anbefalte innlegg

2 minutter siden, Snaskesnusken skrev:

Å regulerer følelsenes sine på egne verdier som du kaller det for fører til negative sanksjoner fra oss andre. 

Han er PR kåt. 

Han mener all PR er god PR. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, I Grosny skrev:

Frank har liksom blitt hele Norges badboy. Uff som han oppfører seg. Han får kritikk så øra flagrer, uten at han har gjort noe verre enn offentlig dårlig oppførsel. De skikkelig slemme gutta som står iverksatte bombing som forårsaket massedrap og lemlestelser (Jens og Jonas) de blir knapt kritisert, men så er de åleglatte med finpusset framtoning og mediakompetanse.

Men det er jo Løke selv som ønsker å fremstille seg slik. Mannen er blottet for dumm fornuft og evner ikke å reflektere over at dette rammer både Løke selv og familien hans negativt! Han må vokse opp!

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

41 minutter siden, himmeloghav skrev:

Hvorfor sluttet han med håndball hvis han var så talentfull? Og med så høy iq hvorfor har han ikke en bedre jobb? 

Idrettsutdøvere har en litt annen pensjonsalder enn i andre yrker, da..😅

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Monky skrev:

Idrettsutdøvere har en litt annen pensjonsalder enn i andre yrker, da..😅

Nei. De får seg andre jobber etterpå. 

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, I Grosny skrev:

Rart det der, når han scoret en haug med mål på håndballbanen var han alles helt, men når han åpner kjeften eller bedriver sin særegne praktiske humor blir han massivt snakket stygt om.   Gutten er Mensa-medlem men høy intelligens innebærer dessverre en kapasitet til å gjøre mer avanserte feil enn vanlig.

Jeg støtter Frank. Jeg har en tendens til å støtte alle som mobbes, uansett  om det skjer fordi de selv har satt seg i en situasjon som ber om det. 

Håndballscoringene jeg har sett fra Frank på Tv-skjermen er kanskje det beste norsk tv noensinne har vist.

Jeg synes ikke mobbing er greit og mange av kommentarene om han er helt sikkert langt over streken. Men det kan heller ikke være sånn at man bevisst provoserer og oppfører seg på en ganske ufin måte (kalle henne for lammekjøtt er jo åpenlyst ganske drygt for å si det mildt) - og etterpå innta offerrollen. 

Og mora til Frank Løke bør først og fremst ta tak i hvordan hennes egen sønn behandler andre. 

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, veggteppe skrev:

Jeg synes ikke mobbing er greit og mange av kommentarene om han er helt sikkert langt over streken. Men det kan heller ikke være sånn at man bevisst provoserer og oppfører seg på en ganske ufin måte (kalle henne for lammekjøtt er jo åpenlyst ganske drygt for å si det mildt) - og etterpå innta offerrollen. 

Og mora til Frank Løke bør først og fremst ta tak i hvordan hennes egen sønn behandler andre. 

Nettopp!

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva lever han av da? Har han ikke noen 'sivil' jobb? Om ikke så skjønner jeg at han er fortvilet over at han mister store honorarer pga sin idiotiske oppførsel i etterkan av stuntet (som bare var latterlig og idiotisk, ikke forferdelig)

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, veggteppe skrev:

Har det ikke skjedd til nå, så skjer det nok aldri. Hun tok en Mette-Marit med å gå ut og forsvare sønnen sin på den måten. 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, parmanoia skrev:

Har det ikke skjedd til nå, så skjer det nok aldri. Hun tok en Mette-Marit med å gå ut og forsvare sønnen sin på den måten. 

Kanskje det er derfor han er så arrogant og høy på seg selv. Hvis foreldre,nå snakker jeg generelt og ikke nødvendigvis om Løke sine foreldre, tror barna deres aldri gjør noe kritikkverdig, og bare blir forsvart og degget om, så lærer jo ikke barna vanlig folkeskikk, og kan sikkert ende opp som temmelig arrogante og usmakelige, de ser på seg selv som ufeilbare, det er jo det foreldrene har lært dem. Hvis moren til Løke er klok, så har han fått en kraftig reprimande av henne når de har møttes på privaten og så forsvarer hun ham heller utad.

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Bæreposemedekstra skrev:

Nei. De får seg andre jobber etterpå. 

Du skjønte sikkert at jeg mente pensjonsalder i yrket de har hatt, idretten!

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Skrueløs skrev:

– Han måtte til og med løpe til hotellrommet og hente drakten på oppfordring fra TV 2. Så skal han få en skyllebøtte uten like fra dem fordi han hadde den på på lørdag. TV 2 burde skamme seg slik de behandler folk, sier hun.

De komme ikke langt med den. Her det Frank Løke sa dagen etter direktesendingen:

Sitat

– Jeg kunne ikke informere produsentene om det fordi da hadde jeg ikke fått lov.

https://www.tv2.no/a/10082707/

Etter å ha sagt dette nytter det liksom ikke å insistere på at joda, Tv2 og Monster visste hva de måtte vente seg og at de indirekte ga ham tillatelse til å showe litt i form av å danse iført en Borat-drakt. 

Jeg så VGTV-intervjuet nå og det kommer han heller ikke godt ut av, som flere her har skrevet før meg. Det er selvmotsigelser og stotring hele veien. 

"Etter dansen var ferdig var adrenalitet på topp. Vi fikk det til."

"Hadde vi bare droppa spillet og bare tatt Boraten, så hadde det vært en utrolig morsom greie."

Vi?! Morsom greie?!

Han kaller dansepartneren ved feil navn flere ganger.

Resten av det han sier henger ikke på greip, hendelsesforløpet stemmer ikke helt med tidspunkt for artikler som ligger ute. 

Så mye han lirer av seg, så mye å reagere på.

Og så ender han alt med:

"Det er veldig deilig å bli reinvaska nå da!" 🤪

Det lureste Tv2 har gjort på lenge, lenge, må være å kutte all kontakt med Frank Løke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 hours ago, I Grosny said:

Frank har liksom blitt hele Norges badboy. Uff som han oppfører seg. Han får kritikk så øra flagrer, uten at han har gjort noe verre enn offentlig dårlig oppførsel. De skikkelig slemme gutta som står iverksatte bombing som forårsaket massedrap og lemlestelser (Jens og Jonas) de blir knapt kritisert, men så er de åleglatte med finpusset framtoning og mediakompetanse.

LOL! 😂

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde Frank Løke heller hatt litt mer EQ enn IQ, så hadde han kanskje klart å oppføre seg i sosiale sammenhenger også.

Blir bare tragisk å se på...godt han er ute av både Skal vi danse og kjærestejakten. Han bør kanskje konse på andre ting enn å ha trynet sitt i media fremover.

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
9 minutter siden, thejohan skrev:

Han der må jo ha gått på en salig smell på ett eller annet tidspunkt? 

Det ser ut som han har gått på flere solide smeller i det siste. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er et voksent.... barn, men absolutt ikke dum.

Redigert da jeg ikke fant artikkelen jeg lette etter.

Endret av Regn
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...