Gå til innhold

Frank Løke

123cup456

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Alt det han har gjort og skrevet viser elendige holdninger, og han fortjener all den kritikk han har fått. 

Men dansepartneren står igjen i et veldig underlig lys. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neeeeei, jeg datt av lasset jeg..

For en suppe.

Løksuppe sådan.

Endret av Salmonella
  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker at selv om en mann eller en kvinne, for den saksskyld velger å gjøre noe. Som ikke er på grensen til "normal oppførsel" enten på TV eller utenom, så syntes jeg ikke det er innafor at godt voksne damer og menn skal være direkte slemme og mobbe en voksen mann. PÅ SOSIALE MEDIER, hallo? Dette er et så aktuelt tema i Norge i dag, og her sitter de eldre generasjonen og lærer de yngre at DET ER GREIT?

Jeg er 25 år, gir blanke faen i om han går med speedo eller ikke, på tv, kunne ikke brydd meg mindre om hva som skjer på skal vi danse eller idol. OM JEG HADDE GJORT DET, hadde jeg for faen ikke sitti å "ytret min ytringsfrihet" til det groveste. Ærlig talt.. Blir utrolig provosert av slik hyklersk oppførsel. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rosemoren
4 minutter siden, CecilieX skrev:

Alt det han har gjort og skrevet viser elendige holdninger, og han fortjener all den kritikk han har fått. 

Jeg er enig.  Dette forandrer ikke noe for meg med tanke på hva jeg tenker om hans handlinger.
Han har fremdeles oppført seg respektløst overfor dansepartneren sin, har oppført seg merkelig på sosiale medier i etterkant, og i det store og hele stilt seg i et særdeles usympatisk lys.

Samtidig ble jeg litt skuffet over det som kom frem om henne. 
Slik jeg ser det har hun ikke vært direkte uærlig, men samtidig har hun holdt tilbake informasjon som burde kommet frem.  Det er en unnlatelsesløgn.
Jeg forstår at hun ble stilt i en vanskelig posisjon etter stuntet hans, og at spørsmålet om hvordan hun/de skulle gå frem for å redde inn dette var problematisk, men det er likevel ikke en unnskyldning.

Det vet ikke helt hva jeg skal mene om dette akkurat nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, Rosemoren skrev:

Jeg er enig.  Dette forandrer ikke noe for meg med tanke på hva jeg tenker om hans handlinger.
Han har fremdeles oppført seg respektløst overfor dansepartneren sin, har oppført seg merkelig på sosiale medier i etterkant, og i det store og hele stilt seg i et særdeles usympatisk lys.

Samtidig ble jeg litt skuffet over det som kom frem om henne. 
Slik jeg ser det har hun ikke vært direkte uærlig, men samtidig har hun holdt tilbake informasjon som burde kommet frem.  Det er en unnlatelsesløgn.
Jeg forstår at hun ble stilt i en vanskelig posisjon etter stuntet hans, og at spørsmålet om hvordan hun/de skulle gå frem for å redde inn dette var problematisk, men det er likevel ikke en unnskyldning.

Det vet ikke helt hva jeg skal mene om dette akkurat nå.

Det som kom frem om henne syntes jeg var meget bagatellmessig. Hun visste ingenting om " nakenstuntet" hans, som han skrev at hun visste,forrige dagen, altså løy han der.  Hun var jo ærlig med at hun var sjokkert og sint for det som hadde skjedd, men prøvde å samle " restene" slik at de kanskje kunne fortsette i Skal vi danse. Han virker som en manipulator som er ute etter å hevne seg siden sjansen for å få masse oppmerksomhet gjennom Skal vi danse er lost.

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ingen fan av Frank Løke. Og kommer aldri til å bli en fan heller. Men nå syns jeg all denne hetsingen tar fullstendig overhånd.  Syns ikke at alt dette nett-hatet står i samsvar med hva han har gjort og hvordan han har håndtert situasjonen i etterkant. 

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, kalkulator skrev:

Tipper Frank Løke kommer inn igjen og vinner hele dritten.

Har du kalkulert det, kalkulator?

(Kveldens tørre vits) 😂

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, CecilieX skrev:

Ja, for noe surr.,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 hours ago, Hårstrikk79 said:

Jeg er ingen fan av Frank Løke. Og kommer aldri til å bli en fan heller. Men nå syns jeg all denne hetsingen tar fullstendig overhånd.  Syns ikke at alt dette nett-hatet står i samsvar med hva han har gjort og hvordan han har håndtert situasjonen i etterkant. 

Som å f.eks. legge ut ett innlegg på Instagram, 

der han insinuerer at han fikset bilen til ei av damene som kritiserte ham, og hun betalte i natura?

Så skal han samtidig sutre over at folk kritiserer det han driver på med?

Merkelig skrue ..

• Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 hours ago, puppi said:

Som å f.eks. legge ut ett innlegg på Instagram, 

der han insinuerer at han fikset bilen til ei av damene som kritiserte ham, og hun betalte i natura?

Så skal han samtidig sutre over at folk kritiserer det han driver på med?

Syns nesten det var værre, rett og slett infamt

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rosemoren
13 timer siden, JaVel skrev:

Det som kom frem om henne syntes jeg var meget bagatellmessig. Hun visste ingenting om " nakenstuntet" hans, som han skrev at hun visste,forrige dagen, altså løy han der.  Hun var jo ærlig med at hun var sjokkert og sint for det som hadde skjedd, men prøvde å samle " restene" slik at de kanskje kunne fortsette i Skal vi danse. Han virker som en manipulator som er ute etter å hevne seg siden sjansen for å få masse oppmerksomhet gjennom Skal vi danse er lost.

Den setningen jeg reagerer litt på, som gjør at jeg ikke helt vet hva jeg skal mene, er setningen (fritt etter hukommelsen): "det handlet ikke om å fremstille meg som offer, men å bidra til at han fikk mer sympati".

Det er noe jeg ikke har forstått her, for den forklaringen er ulogisk i mitt hode, den stemmer ikke helt med det som skjedde i etterkant av hendelsen.

Etter oppklaringssamtalen på søndag ga hun ett intervju der hun sa at hun følte seg som et gissel på dansegulvet, og at hun vurderte fra dag til dag om hun skulle fortsette (igjen fritt etter hukommelsen), og at han måtte gjøre en innsats for å vinne tilbake hennes tillit.  Etter dette ville hun ikke svare på flere spørsmål, og henviste til Tv2.
Etter dette intervjuet sendte hun en sms til FL for å høre om det var "innafor".
Dette er greit nok.  Denne unnlatelsesløgnen, og hennes bidrag til "planen" er bagatellmessig, som du sier.

Så langt ser jeg logikken i "planen".

Men så kommer det jeg ikke helt får til å stemme...

Hvordan skulle han jobbe for å vinne henne tilbake?
Nå så vi bare hva han gjorde første dagen etter "avtalen" ble iverksatt, men hvordan er det logisk å starte sanke sympati ved å fortsette å spille klovn?
Ved å skrive nedsettende om henne på instagram allerede dagen etter "fredsavtalen"?
Ved å insinuere at hun likte å danse med den nesten nakne "løken", med  #lammekjøtt og #jaktinstinkt?
Ved å vise med ord og handling at han ikke angret, og at han følte han ikke hadde gjort noe galt?

Hvordan skulle hun klare å bidra til at han fikk mer sympati etter slike utspill?
Holdt hun seg til avtalen ved å trekke seg tilbake, mens han brøt den ved å fortsette å spille klovn?

Det henger ikke på greip!

Det er her jeg får problemer med "Innrømmelsen", og forklaringen.
Sms-en er reell, det er hevet over enhver tvil.  Men utover det virker det nesten som om denne "avsløringen" er ment å være en avledningsmanøver for at fokuset skal vris fra ham til henne, slik at han skal slippe lettere unna det enorme trykket som har vært på ham denne uken.
Nå er det hun som skal kastes til ulvene.
Er dette også en del av "planen" for å gjøre ham mer sympatisk?

Endret av Rosemoren
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så da fikk fåtallet rett. Hun er intet offer. Hun har vært med på greia. Frank Løke er tragisk, det er et faktum. Men at dansepartner og TV2 ikke visste dette kom til å skje er bare tull. Godt bevisene kom frem. Dårlig av dansepartner å bli med på å melke folkets sympati!

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Hummingbird2 skrev:

Så da fikk fåtallet rett. Hun er intet offer. Hun har vært med på greia. Frank Løke er tragisk, det er et faktum. Men at dansepartner og TV2 ikke visste dette kom til å skje er bare tull. Godt bevisene kom frem. Dårlig av dansepartner å bli med på å melke folkets sympati!

Det stiller henne i et merkelig lys. Hadde ikke Løke sittet på disse meldingene, så tror jeg aldri dette hadde kommet frem.

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, vintage skrev:

Det stiller henne i et merkelig lys. Hadde ikke Løke sittet på disse meldingene, så tror jeg aldri dette hadde kommet frem.

Hun har nok spolert sjansene for å få være med i fremtidige sesonger. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Veslefrikk skrev:

Hun har nok spolert sjansene for å få være med i fremtidige sesonger. 

Hva står det i meldingene? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...