Gå til innhold

Frank Løke

123cup456

Anbefalte innlegg

https://www.nettavisen.no/nyheter/innenriks/slar-tilbake-mot-frank-lke-etter-instagram-innlegg---far-bred-sttte/3423538380.html

Han er bare ikke helt klok. Snakk om å ikke kunne forholde seg til negative tilbakemeldinger. Han krenker andre igjen og igjen, men tåler ingenting selv

Her går han langt over streken....hinter om at de har hatt sex. Æsj for en fyr!

Endret av Trude.lutt
Viktig poeng
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Rosemoren
11 timer siden, Mnjah skrev:

https://www.dagbladet.no/kjendis/far-oppmerksomhet-i-utlandet---hva-er-det-som-skjer-med-norsk-tv-egentlig/70225383

Først sier han at hun var med på det. Så sier han at han kunne ha informert henne, men da ville hun ikke ha kommet ut på dansegulvet, så derfor lot han være... 

10 timer siden, Snaskesnusken skrev:

Veldig forvirrende 🕺Håper han blir enig med seg selv om hendelsesforløpet.

Rett skal være rett, han har hele tiden sagt at hun ikke var med på stuntet, men jeg er enig med dere, det hele er forvirrende.

Jeg siterer meg selv

Sitat

Han sier at hun ikke visste om stuntet, at hun var sjokkert, men at hun var med på å "spille skuespill" etterpå, og at hun trakk seg fra avtalen de hadde fordi hun fikk så mange støtteerklæringer.

Når ble denne avtalen gjort?  Ble den gjort i forkant av stuntet som han står fast ved at hun ikke visste noe om?
Ble den gjort i etterkant, mens hun fremdeles var sjokkert?

Det er noe som ikke stemmer med tidslinjen i det han forklarer.

Hvis vi skal gå ut fra at begge snakker sant, er den eneste logiske forklaringen at det foreligger en eller annen form for misforståelse fra hans side.

Den mest plausible forklaringen jeg kan se, er at noe har blitt sagt under oppklaringssamtalen de hadde på søndag som han har misforstått.

Hvis vi tar i betraktning at han er en vinnerskalle som setter alle personlige følelser til side, og som kun har ett fokus i konkurransesituasjon, er det ikke sikkert at han forstår at reaksjonen hennes var ekte, og ikke "filming" (som han er vant til fra håndballbanen).
Hvis hun da for eksempel hadde sagt noe slikt som "vi får tåle å være litt uvenner nå, og så får vi skvære opp og bli venner igjen etterhvert",  er det mulig at han (med tanke på egen mentalitet om at personlige følelser settes til side, og konkurransen er alt som teller),  misoppfattet det som en "plan"  og et forslag til en mediestrategi for å vinne stemmer fremover.

Men uansett, om vi skal ta utgangspunkt i at han forteller det han mener er sannheten, og at det ligger en misforståelse til grunn for det han påstår, må han fremdeles ta det på sin kappe, for da viser det at han ikke har tatt innover seg hva han utsatte henne for, og ikke har tatt henne på alvor.

Endret av Rosemoren
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, LiseTV skrev:

Er det virkleg farleg å spille håndball?   Frank ser ut til å ha blitt skadet

Sikkert fått ballen i hodet noen ganger. :hoho: Og det har satt sine spor. :fnise: Gud bedre, for en fyr! 

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jegskulleønskeat

Dette er jo helt voldsomt!!?! Tone fikk hjelp av kriseteam, og pressesjefen er sykemeldt? Er det mulig? 

Synes denne saken har gått altfor langt. Det er helt vilt. 

Endret av Jegskulleønskeat
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Jegskulleønskeat skrev:

Dette er jo helt voldsomt!!?! Tone fikk hjelp av kriseteam, og pressesjefen er sykemeldt? Er det mulig? Og Frank mangler fullstendig skam og ydmykhet, og hinter til at han hadde sex med Tone? 

Sex med Tone? Hvor leser du at han hinter til det?

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, vintage skrev:

Sex med Tone? Hvor leser du at han hinter til det?

Ikke Tone. Les siste insta innlegget. Han går rett i strupen på en annen kvinne som skrev om han. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Trude.lutt skrev:

Ikke Tone. Les siste insta innlegget. Han går rett i strupen på en annen kvinne som skrev om han. 

Ja, den leste jeg. Det virker som han har fjernet de aller siste filtrene han (muligens) hadde i hodet.

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er jo verre enn en oppmerksomhetssyk fjortis. Dessverre får han akkurat det han vil ha - oppmerksomhet. Ingen brann uten ild osv. La oss glemme denne merkelige skapingen nå da, og la han seile sin egen sjø. 

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Smørøye skrev:

Han er jo verre enn en oppmerksomhetssyk fjortis. Dessverre får han akkurat det han vil ha - oppmerksomhet. Ingen brann uten ild osv. La oss glemme denne merkelige skapingen nå da, og la han seile sin egen sjø. 

Helt enig, han er ikke verdt en bokstav mer.🤐

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Rosemoren skrev:

Rett skal være rett, han har hele tiden sagt at hun ikke var med på stuntet, men jeg er enig med dere, det hele er forvirrende.

Jeg siterer meg selv

Hvis vi skal gå ut fra at begge snakker sant, er den eneste logiske forklaringen at det foreligger en eller annen form for misforståelse fra hans side.

Den mest plausible forklaringen jeg kan se, er at noe har blitt sagt under oppklaringssamtalen de hadde på søndag som han har misforstått.

Hvis vi tar i betraktning at han er en vinnerskalle som setter alle personlige følelser til side, og som kun har ett fokus i konkurransesituasjon, er det ikke sikkert at han forstår at reaksjonen hennes var ekte, og ikke "filming" (som han er vant til fra håndballbanen).
Hvis hun da for eksempel hadde sagt noe slikt som "vi får tåle å være litt uvenner nå, og så får vi skvære opp og bli venner igjen etterhvert",  er det mulig at han (med tanke på egen mentalitet om at personlige følelser settes til side, og konkurransen er alt som teller),  misoppfattet det som en "plan"  og et forslag til en mediestrategi for å vinne stemmer fremover.

Men uansett, om vi skal ta utgangspunkt i at han forteller det han mener er sannheten, og at det ligger en misforståelse til grunn for det han påstår, må han fremdeles ta det på sin kappe, for da viser det at han ikke har tatt innover seg hva han utsatte henne for, og ikke har tatt henne på alvor.

Jeg tror at du har meget rett i det som du skriver. Jeg oppfatter Løke som meget konkurranseorientert og lite fintfølende for andres reaksjoner på hans vei til å nå målet. Som deg mener jeg også at han ikke har tatt innover seg hennes opplevelse av stuntet. Han må lære å regulere atferden sin.  

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke om jeg ville kalt Frank en vinnerskalle. Både pardans og håndball er lagsport hvor det jo er laget som vinner. Frank er ikke en gang villig til å komme med en ordentlig  beklagelse om det er hva som skal til for å vinne. Da er man ikke opptatt av å vinne, men veldig opptatt av eget ego. 

Frank har jo tidligere også blitt kastet ut av flere av håndball-lagene han spilte for pga oppførselen sin. 

Endret av SVK
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, Smørøye skrev:

👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Jegskulleønskeat skrev:

Dette er jo helt voldsomt!!?! Tone fikk hjelp av kriseteam, og pressesjefen er sykemeldt? Er det mulig? Og Frank mangler fullstendig skam og ydmykhet, og hinter til at han hadde sex med Tone? 

- Vår medarbeider er ikke sykemeldt. Som mye annet Frank Løke har hevdet i denne saken, er heller ikke det riktig, opplyser programredaktør Jarle Nakken til Nettavisen.

https://www.nettavisen.no/nyheter/innenriks/tv-2-tar-selvkritikk-etter-frank-lke-deltakelse-i-skal-vi-danse/3423538193.html

• Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frank Løke er klysete og ekkel. At noen finner han attraktiv er bare flaut.

Boratdrakt var gøy for ti år siden. Det blir ikke originalt eller gøy igjen av at det et glitter på den.

Nesten tilfredsstillende at han ble sparka av TV2..

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå hevder Løke på insta at Tone har innrømmet ovenfor Tv2 at det var et spill som de dro for langt... En bruker spør om hvorfor det ikke står noe om dette i VG og TV2? «Dere får nyheten først» hevder Løke.

Jaha? 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...