Nettroll Skrevet 19. september 2018 #521 Del Skrevet 19. september 2018 20 timer siden, Anna Nas skrev: Han skriver at det var avtalt spill, men at den opprinnelige planen og avtalen gikk i vasken når dansepartneren hans fikk så mye sympati at det var umulig for henne å avsløre spillet uten å bli slaktet. Opprinnelig plan var iflg FL at hun skulle spille offerrollen og vurdere å trekke seg, bare for å sanke stemmer. Han skriver også at det blir for dumt og uakseptabelt at latter og skuespill blir til sextrakassering og meetoo og «følte meg som et gissel». Nå sier han til dagbladet at: Sitat - Jeg kunne informert Tone. Men hadde jeg gjort det, hadde hun ikke gått på dansegulvet. Jeg kunne ha overtalt henne enda mer. Eventuelt danset alene. Jeg synes det opprinnelige opplegget var for dårlig og kjedelig. Stuntet redda oss som dansepar, mener Løke. Dvs at Tone IKKE visste om dette. Synes saken blir verre når han først legger skylden på henne, og later som at det er ett pr-stunt. Utrolig respektløst. 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest CecilieX Skrevet 19. september 2018 #522 Del Skrevet 19. september 2018 (endret) 14 minutter siden, Nettroll skrev: Nå sier han til dagbladet at: Dvs at Tone IKKE visste om dette. Synes saken blir verre når han først legger skylden på henne, og later som at det er ett pr-stunt. Utrolig respektløst. Fy flate, for en fyr. Her har han sagt at han kan bevise at han er urettferdig behandlet og at alle visste men trakk seg og så er det ikke sant! Det er jo det som var hele poenget, Frank Løke. Du, som lagspiller, valgte å ikke spille på lag. Du visste at hun ikke ville være med på det og gjennomførte likevel. Og når skaden er skjedd, så er du helt tydelig på at du ikke angrer, selv om hun formidler at hun er lei seg over det du har gjort. Så lyver du om hendelsesforløpet og fremstiller deg selv som offer og andre som feige løgnere. Jeg tror nesten ikke det jeg leser. Endret 19. september 2018 av CecilieX Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mnjah Skrevet 19. september 2018 #523 Del Skrevet 19. september 2018 (endret) 20 timer siden, veggteppe skrev: Herregud. Jeg er middelaldrende dame og har vært usatt for seksuelle overgrep i løpet av min levetid, så du kan rulle inn fordommene dine. Les i innleggene mine og du vil kjapt se at dine fordommer og stereotypi av meg som «må være hvit mann», er fullstendig blindskudd. trist at jeg må «vise til» bakgrunnen min og kjønnet mitt for å få kredibilitet. Er det ikke nettopp det vi forsøker å jobbe imot!!!?!? Du ser ut til å være mer opptatt av avsender enn budskapet. Den type retorikk skaper splid og polarisering. Det sies at de som er mest ulik hverandre er ikke høyre mot Venstre. Det er ikke white pride mot black panthers. Det er heller ikke ekstremfeminist mot sjovinist. Den største forskjellen, det er moderat mot ekstrem. Er du ekstremfeminist og anklager alle motstandere for å være «typisk mann» fordi de deltar i en debatt vedrørende kjønn og sier noe du er uenig i, så er du mer lik sjovinistene du har så mye imot, enn den moderate du angriper. Det er liten forskjell på ekstremister i min verden: sjovinister eller ekstremfeminist. Hele dette innlegget er bare usaklig svada fra ende til annen. Jeg forklarte deg hva jeg mente med «mann»-kommentaren. At du ikke evner å lese videre innhold og bare bli hissig og snakke usaklig om ekstremisme er på din kappe. Synd at du skriker «hold deg til saken» når du ikke klarer det selv. Endret 19. september 2018 av Mnjah 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Horten Market Skrevet 19. september 2018 #524 Del Skrevet 19. september 2018 Kvinner går i tog for Free the Nipple og La Fitta Flagre, men viser ingen forståelse for La Balla Dingle. Dette er Womens Logic på sitt sterkeste, og bare øker forståelsen for de som mener det var et feilgrep å gi dem stemmerett. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 19. september 2018 #525 Del Skrevet 19. september 2018 (endret) On 9/19/2018 at 6:12 PM, Horten Market said: Kvinner går i tog for Free the Nipple og La Fitta Flagre, men viser ingen forståelse for La Balla Dingle. Dette er Womens Logic på sitt sterkeste, og bare øker forståelsen for de som mener det var et feilgrep å gi dem stemmerett. Når vi snakker om å være desperat etter oppmerksomhet.... Endret 21. september 2018 av SVK Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mnjah Skrevet 19. september 2018 #526 Del Skrevet 19. september 2018 9 minutter siden, Horten Market skrev: Kvinner går i tog for Free the Nipple og La Fitta Flagre, men viser ingen forståelse for La Balla Dingle. Dette er Womens Logic på sitt sterkeste, og bare øker forståelsen for de som mener det var et feilgrep å gi dem stemmerett. Ja, ok. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trude.lutt Skrevet 19. september 2018 #527 Del Skrevet 19. september 2018 13 minutter siden, Horten Market skrev: Kvinner går i tog for Free the Nipple og La Fitta Flagre, men viser ingen forståelse for La Balla Dingle. Dette er Womens Logic på sitt sterkeste, og bare øker forståelsen for de som mener det var et feilgrep å gi dem stemmerett. Og ellers har du det bra? 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Justlooking Skrevet 19. september 2018 #528 Del Skrevet 19. september 2018 Jeg husker jeg leste at tv2 uttalte lørdag kveld eller natt at dette ikke ville få konsekvenser for løke. De nærmest humret av hele saken. Finner ikke igjen artikkelen, men fant en annen artikkel som viser at de sa det først. Men så har de vel fått så mye motbør at de snudde... https://www.dagsavisen.no/kultur/tv2-snudde-loke-ma-forlate-skal-vi-danse-1.1204220 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Horten Market Skrevet 19. september 2018 #529 Del Skrevet 19. september 2018 1 time siden, SVK skrev: Når vi snakker om å være desperat etter oppmerksomhet. 1 time siden, Mnjah skrev: Ja, ok. 1 time siden, Trude.lutt skrev: Og ellers har du det bra? ... Og møter kampen om menns rett til likebehandling med hersketeknikker. Kanskje er det ikke det at feministkvinner ikke vil forstå. De kan bare ikke. Kognitive begrensninger osv. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenhouse Skrevet 19. september 2018 #530 Del Skrevet 19. september 2018 22 minutter siden, Horten Market skrev: ... Og møter kampen om menns rett til likebehandling med hersketeknikker. Kanskje er det ikke det at feministkvinner ikke vil forstå. De kan bare ikke. Kognitive begrensninger osv. «La balla dingle» så mye de vil- så lenge motparten syns det er ok. Gjelder selvfølgelig andre veien også. Så enkelt er det. 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs O'Donell Skrevet 19. september 2018 #531 Del Skrevet 19. september 2018 1 time siden, Justlooking skrev: Jeg husker jeg leste at tv2 uttalte lørdag kveld eller natt at dette ikke ville få konsekvenser for løke. De nærmest humret av hele saken. Finner ikke igjen artikkelen, men fant en annen artikkel som viser at de sa det først. Men så har de vel fått så mye motbør at de snudde... https://www.dagsavisen.no/kultur/tv2-snudde-loke-ma-forlate-skal-vi-danse-1.1204220 Det var vel måten han bare ga gass og fortsatte å håne og provosere som gjorde at de tilslutt fikk nok. Selve dansestuntet kunne han kommet unna med om han hadde vist litt smidighet og folkeskikk i etterkant. 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trude.lutt Skrevet 19. september 2018 #532 Del Skrevet 19. september 2018 56 minutter siden, Horten Market skrev: ... Og møter kampen om menns rett til likebehandling med hersketeknikker. Kanskje er det ikke det at feministkvinner ikke vil forstå. De kan bare ikke. Kognitive begrensninger osv. Hersketeknikk.... er det ikke det du bruker når du skriver at feminister har kognitive begrensninger? Jeg klarer ikke helt å se hva FL sin oppførsel har med likestilling å gjøre. Men du som er en sån klok mann kan sikkert forklare det..... 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mnjah Skrevet 19. september 2018 #533 Del Skrevet 19. september 2018 58 minutter siden, Horten Market skrev: ... Og møter kampen om menns rett til likebehandling med hersketeknikker. Kanskje er det ikke det at feministkvinner ikke vil forstå. De kan bare ikke. Kognitive begrensninger osv. «Feministkvinner», hihi. Ser du er ganske god på hersketeknikker her selv da, men. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mnjah Skrevet 19. september 2018 #534 Del Skrevet 19. september 2018 (endret) https://www.dagbladet.no/kjendis/far-oppmerksomhet-i-utlandet---hva-er-det-som-skjer-med-norsk-tv-egentlig/70225383 Først sier han at hun var med på det. Så sier han at han kunne ha informert henne, men da ville hun ikke ha kommet ut på dansegulvet, så derfor lot han være... Endret 19. september 2018 av Mnjah 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Raven.Writingdesk Skrevet 19. september 2018 #535 Del Skrevet 19. september 2018 3 timer siden, Mnjah skrev: Hele dette innlegget er bare usaklig svada fra ende til annen. Jeg forklarte deg hva jeg mente med «mann»-kommentaren. At du ikke evner å lese videre innhold og bare bli hissig og snakke usaklig om ekstremisme er på din kappe. Synd at du skriker «hold deg til saken» når du ikke klarer det selv. Skriker..? Hahahaha 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrankDrebin Skrevet 19. september 2018 #536 Del Skrevet 19. september 2018 Må si jeg begynner å bli lei av sippingen hans nå. 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hurdugurdu Skrevet 19. september 2018 #537 Del Skrevet 19. september 2018 Det hadde vært veldig interessant om Frank Løke hadde vært med i Harald Eia sin podcast «Sånn er du» hvor de tar en personlighetstest på gjesten i programmet. Hadde vært interessant å se Løke sine score. Eventuelt om det hadde kommet en kjendis-reality hvor deltakerne skulle gjennom en lang utredning av psykolog/psykiater... 27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
icock Skrevet 19. september 2018 #538 Del Skrevet 19. september 2018 (endret) ... Endret 25. juli 2019 av icock 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snaskesnusken Skrevet 19. september 2018 #539 Del Skrevet 19. september 2018 1 time siden, Mnjah skrev: https://www.dagbladet.no/kjendis/far-oppmerksomhet-i-utlandet---hva-er-det-som-skjer-med-norsk-tv-egentlig/70225383 Først sier han at hun var med på det. Så sier han at han kunne ha informert henne, men da ville hun ikke ha kommet ut på dansegulvet, så derfor lot han være... Veldig forvirrende 🕺Håper han blir enig med seg selv om hendelsesforløpet. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Duff Skrevet 20. september 2018 #540 Del Skrevet 20. september 2018 5 timer siden, hurdugurdu skrev: Det hadde vært veldig interessant om Frank Løke hadde vært med i Harald Eia sin podcast «Sånn er du» hvor de tar en personlighetstest på gjesten i programmet. Hadde vært interessant å se Løke sine score. Eventuelt om det hadde kommet en kjendis-reality hvor deltakerne skulle gjennom en lang utredning av psykolog/psykiater... Jaaaa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå