My <3 Skrevet 18. september 2018 #501 Del Skrevet 18. september 2018 Det kan jo ikke være sant at det er avtalt spill. Nekter å tro det. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Medlem95 Skrevet 18. september 2018 #502 Del Skrevet 18. september 2018 1 time siden, My <3 skrev: Det kan jo ikke være sant at det er avtalt spill. Nekter å tro det. Av en eller annen grunn tror jeg litt på Løke. Han virket ærlig og veldig frustrert i Instagram-posten 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
puppi Skrevet 18. september 2018 #503 Del Skrevet 18. september 2018 17 minutter siden, Medlem95 said: Av en eller annen grunn tror jeg litt på Løke. Han virket ærlig og veldig frustrert i Instagram-posten Jepp, spørs om ikke Løken bare har «vært med på leken», og det hele var iscenesatt av TV2, for å så bli kastet til løvene, da det viste seg hvor voldsomt hele Norge reagerte på dette stuntet. Starten på slutten for Skal vi danse? 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Poit Skrevet 19. september 2018 #504 Del Skrevet 19. september 2018 Er ikke så veldig vanskelig å se for seg at Løke kan ha misforstått noen signaler. Han virker ikke å være så god på å lese situasjoner og mennesker, så kan godt hende han tror han indirekte har fått klarsignal, fordi produsent og dansepartner ikke har satt ham ned som et barn og forklart ham at nei, han kan ikke få danse i man-kinien sin, fordi SVD er ikke et sånt type TV-program. Kanskje har han luftet ideen med flere tilfeldige folk, andre deltakere osv, og de har ledd og sagt ''du er sjuk, ass!'' og gitt ham inntrykk av at dette er noe de vil han skal gjøre. For det handler jo bare om Action Frank og hvor rå og gal han er, andre er bare statister i hans verden. 31 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nostradamus Skrevet 19. september 2018 #505 Del Skrevet 19. september 2018 Jeg klarer ikke å bry meg. Ikke med alle ekte og alvorlige nyheter rundt om i verden. Alt han ønsker er oppmerksomhet, og her får han det på sølvfat av halve media-Norge, som burde og skulle viet bedre plass til andre og viktigere ting. Folk blir slaktet ned og torturert, men en mann som søker sine 15 minutes of fame iført Borat-drakt, det skal pryde overskriftene i en uke. Sier meg enig med Erling Borgen, og begynner å forstå hvorfor Se&Hør har så høye lesertall... 🤦🏻♀️ 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Friluftsdame Skrevet 19. september 2018 #506 Del Skrevet 19. september 2018 Gjør alle en tjeneste: Ikke gi denne fjotten mer oppmerksomhet! Løken søker oppmerksomhet, som han selv vil styre. Nå fikk han fyken fra all jobbing med TV2, og skjønner ikke at han har brutt både tillit og tråkket over ganske så saftig. Ustyrlig og uforutsigbar. Respektløs. Rødt kort, utvisning. Det eneste språket han skjønner. At han ikke respekterer avgjørelsen, føyer seg bare inn i et mønster av usympatisk oppførsel. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rosemoren Skrevet 19. september 2018 #507 Del Skrevet 19. september 2018 7 timer siden, Medlem95 skrev: Av en eller annen grunn tror jeg litt på Løke. Han virket ærlig og veldig frustrert i Instagram-posten Det kan godt være, men det virker litt rart siden han fortsetter å si at dansepartneren ikke var med på planen om stuntet, og at hun var oppriktig sjokkert over at han faktisk gjennomførte det.https://www.vg.no/rampelys/i/5VgOVm/frank-loeke-etter-dansedramaet-jeg-foeler-meg-dolket-i-ryggen-av-tv-2 Sitat Løke skriver i en sms at stuntet lørdag var planlagt fra hans side, og at partneren Tone Jacobsen ble sjokkert over at han faktisk gjennomførte det. Hva som skjedde etter dette er litt uklart. Han sier at hun ikke visste om stuntet, at hun var sjokkert, men at hun var med på å "spille skuespill" etterpå, og at hun trakk seg fra avtalen de hadde fordi hun fikk så mange støtteerklæringer. Når ble denne avtalen gjort? Ble den gjort i forkant av stuntet som han står fast ved at hun ikke visste noe om? Ble den gjort i etterkant, mens hun fremdeles var sjokkert? Det er noe som ikke stemmer med tidslinjen i det han forklarer. Personlig tror jeg ikke hun har inngått en slik avtale som han sier at de har, ene og alene fordi jeg ikke tror hun ville gjort noe som kunne satt hele hennes karriere i fare, og som utelukker enhver videre deltakelse i SVD for hennes del. Det eneste punktet jeg ser at han kan ha rett, er det han sier om produksjonsteamet. Han sier at produksjonsteamet ønsket en klovn. For oss som kjenner til programmet det ikke utenkelig at produksjonsteamet har sett for seg ham i denne rollen. Vi har sett mange "klovner" ute på dansegulvet opp i gjennom sesongene, men jeg er sikker på at produksjonsteamet snakker om "klovn" type "BlomsterFinn", eller Espen Ester Pirelli Benestad. Mennesker som skaper litt liv og røre, underholdende, men uten å skape de store bølgene. Ved å caste Frank Løke fikk de ikke den klovnen de ville ha, i stedet fikk de "ActtionFrank" som fremstilte seg selv som en macho bølle. At de etter denne hendelsen innså at de hadde gapt over mer enn de kunne svelge, og benyttet anledningen til å fjerne han så fort de fikk en unnskyldning til å gjøre det, ser jeg ikke på som usannsynlig. Men uansett hvordan vi vrir og vrenger på det han sier, vi kommer ikke bort fra at det var det som skjedde på dansegulvet som er bakgrunnen for at han nå er ute, og det sier han selv at det var han alene som iscenesatte, uten at dansepartner og produksjonsteam var involvert. Jeg ser ikke bort fra at han er oppriktig overrasket over at de ikke ser dette på samme måte, at han trodde at han gjorde det som var forventet av ham ved å gå bak ryggen deres for å overraske/sjokkere, men det går i såfall på hans kappe. Han holdt seg ikke til spillereglene, fikk rødt kort, og ble utvist, noe han også var kjent for som håndballspiller. Jeg har sagt tidligere i tråden at jeg tror ikke han er ondskapsfull, men at historien viser at han sliter med impulskontroll og dårlig konsekvenstenkning. Jeg tror det er det som har skjedd denne gangen også. I tillegg tror jeg at det @Poit sier, at han har misforstått noen signaler kan være riktig. Blant annet tror jeg han har misforstått sin rolle som "klovn". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 19. september 2018 #508 Del Skrevet 19. september 2018 6 timer siden, Poit skrev: Er ikke så veldig vanskelig å se for seg at Løke kan ha misforstått noen signaler. Han virker ikke å være så god på å lese situasjoner og mennesker, så kan godt hende han tror han indirekte har fått klarsignal, fordi produsent og dansepartner ikke har satt ham ned som et barn og forklart ham at nei, han kan ikke få danse i man-kinien sin, fordi SVD er ikke et sånt type TV-program. Kanskje har han luftet ideen med flere tilfeldige folk, andre deltakere osv, og de har ledd og sagt ''du er sjuk, ass!'' og gitt ham inntrykk av at dette er noe de vil han skal gjøre. For det handler jo bare om Action Frank og hvor rå og gal han er, andre er bare statister i hans verden. Nå spekulerer jeg bare, men kan det være slik at TV2 har sagt til han at "det er greit for oss, men snakk med dansepartneren din" og så har hun sagt nei til det stuntet. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenhouse Skrevet 19. september 2018 #509 Del Skrevet 19. september 2018 (endret) 26 minutter siden, Honey Dew skrev: Nå spekulerer jeg bare, men kan det være slik at TV2 har sagt til han at "det er greit for oss, men snakk med dansepartneren din" og så har hun sagt nei til det stuntet. Godt mulig. Synes det er bra han sier i dag, at om han tar selvkritikk på noe er det at han ikke informerte Tone på forhånd( for da hadde hun nektet å danse). Samt at han kunne roet det på sosiale medier i ettertid. Men han mener han spilte rollen som TV 2 ønsket. https://www.dagbladet.no/kjendis/frank-loke-snakker-ut---jeg-trengte-tid-til-a-tenke/70224082 Endret 19. september 2018 av Zenhouse Skrivefeil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
himmeloghav Skrevet 19. september 2018 #510 Del Skrevet 19. september 2018 Han fikk skryt av Kathrine Moholt og noen av dommerne, så det virket som at det ikke var så galt når det stod på tv. Tv2 kunne tatt mer ansvar og latt være å filme, men de bare fortsatte så publikum trodde det var slik det skulle være. Han hadde jo varslet nakensjokk, så tv2 burde vært mer oppmerksom med hans historikk og personlighet. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
himmeloghav Skrevet 19. september 2018 #511 Del Skrevet 19. september 2018 6 timer siden, T1gerlilje skrev: Jeg klarer ikke å bry meg. Ikke med alle ekte og alvorlige nyheter rundt om i verden. Alt han ønsker er oppmerksomhet, og her får han det på sølvfat av halve media-Norge, som burde og skulle viet bedre plass til andre og viktigere ting. Folk blir slaktet ned og torturert, men en mann som søker sine 15 minutes of fame iført Borat-drakt, det skal pryde overskriftene i en uke. Sier meg enig med Erling Borgen, og begynner å forstå hvorfor Se&Hør har så høye lesertall... 🤦🏻♀️ Hvem har lyst til å lese om henrettelser og mord hele tiden? Det er nok av det på nyhetene. Men jeg synes media kan bruke makten sin til å hjelpe de svake i samfunnet heller enn å fokusere på Løker og andre bloggidioter! Det han utsettes for nå vil jeg ikke si gagner han. Viktig at man diskuterer moralsk grensesetting i media også for det er det dette egentlig handler om. Det samme med debatten rundt ex on the beach. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 19. september 2018 #512 Del Skrevet 19. september 2018 13 timer siden, Zenhouse skrev: Jeg ser innleggene hans, men ikke kommentarer og kan heller ikke skrive noe. Har jeg blitt blokkert da?? 😆 og det var ikke for en «hat» melding en gang, jeg svarte på en annen kommentar at jeg tålte helt greit «boraten» men ikke oppførselen på sosiale medier i ettertid. Tåler han ikke såpass? 😜 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snaskesnusken Skrevet 19. september 2018 #513 Del Skrevet 19. september 2018 8 timer siden, T1gerlilje skrev: Jeg klarer ikke å bry meg. Ikke med alle ekte og alvorlige nyheter rundt om i verden. Alt han ønsker er oppmerksomhet, og her får han det på sølvfat av halve media-Norge, som burde og skulle viet bedre plass til andre og viktigere ting. Folk blir slaktet ned og torturert, men en mann som søker sine 15 minutes of fame iført Borat-drakt, det skal pryde overskriftene i en uke. Sier meg enig med Erling Borgen, og begynner å forstå hvorfor Se&Hør har så høye lesertall... 🤦🏻♀️ Se&Hør har alltid vært åpne om at de er et «sladderblad» men VG, Dagbladet samt andre medier som liksom skal være seriøse, er ikke bedre enn sladderbladet. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Raven Emerald Skrevet 19. september 2018 #514 Del Skrevet 19. september 2018 Ryddet for persondebatt, hetsende innhold, og brudd på opphavsretten. Raven Emerald, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trude.lutt Skrevet 19. september 2018 #515 Del Skrevet 19. september 2018 16 timer siden, vintage skrev: Han har vel åpen profil? Selv med åpen profil kan han blokkere folk. Jeg er det pga en kommentar om at han ikke respekterte dansepartnen sin. Skikkelig voksen denne fyren! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vintage Skrevet 19. september 2018 #516 Del Skrevet 19. september 2018 14 minutter siden, Trude.lutt skrev: Selv med åpen profil kan han blokkere folk. Jeg er det pga en kommentar om at han ikke respekterte dansepartnen sin. Skikkelig voksen denne fyren! Jeg tenkte mer på at du fikk lest det han skriver selv om du er blokkert. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest CecilieX Skrevet 19. september 2018 #517 Del Skrevet 19. september 2018 Respekt er et fremmedord for mannen. Må jo totalt mangle sperrer og sosiale antenner når hsn henger ut og mistenkeliggjør folk som er sykmeldte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 19. september 2018 #518 Del Skrevet 19. september 2018 23 minutter siden, CecilieX skrev: Respekt er et fremmedord for mannen. Må jo totalt mangle sperrer og sosiale antenner når hsn henger ut og mistenkeliggjør folk som er sykmeldte. Jeg har begynt å hate Frank. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JaVel Skrevet 19. september 2018 #519 Del Skrevet 19. september 2018 Mannen virker utrolig umoden følelsesmessig, hvis det var det hele, kunne jeg hatt sympati med mannen, men når egoisme blandes inn, så forsvinner sympatien for meg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ms. Daisy Skrevet 19. september 2018 #520 Del Skrevet 19. september 2018 Festlig tilskudd på Farmen, men nå blir det bare patetisk fra hans side. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå