Mnjah Skrevet 17. september 2018 #301 Del Skrevet 17. september 2018 21 timer siden, Husholdning1 skrev: Aner ikke. Men en av mine onkler i string (eller boratdrakt) som er det vi diskuterer her ville vært et snedig syn. Ville nok insistert på å ta noen bilder. Du svarer jo ikke på den tidligere beskrivelsen. Hadde det vært OK om onkelen din rev av seg alle klærne rett før en klem, og du ble stående og klemme en mann i bare tanga i 3 minutter? Uten mulighet til å komme deg vekk? Bare fordi han skulle være «morsom»? 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra75 Skrevet 17. september 2018 #302 Del Skrevet 17. september 2018 Jaja.. Han får i hvert fall Aune Sand og Jordbærmusene hans til å virke som et søndagsskoleeksempel. 25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Raven.Writingdesk Skrevet 17. september 2018 #303 Del Skrevet 17. september 2018 2 timer siden, CecilieX skrev: Bra kronikk, håper TV2 gjør helomvending https://www.vg.no/nyheter/meninger/i/1k9yje/finn-deg-nye-baller-frank-loeke Jeg må innrømme at jeg er veldig usikker. Jeg oppfatter på en måte dette «stuntet» som forsøk på selvironi. Jeg tror virkelig ikke han har noen intensjon om å ramme henne. Hadde vi respondert annerledes om han for eksempel hadde samme kropp, vesen og karisma som Truls Svendsen? Hadde spøken blitt mer «tydelig» da? Hva om det var en kvinne som svinget seg i tilsvarende kostyme, med partneren. Er det også nærmest «overgrep»..? En del av meg tolker Løke sitt forsøk på humor som selvironisk og samfunnskritikk/ironi. Han deltar i et «hjernedødt» program som mange av oss er fullstendig passive til, som promoterer «perfekte» slanke mennesker som skal vise frem kropp, dans og estetikk. Hans boratkostyme er en gigantisk «finger» til hele opplegget. Det synes jeg faktisk er litt morsomt. Hun hadde også all anledning til å la være å danse. Jeg håper ikke reaksjonene på Løke sin «dårlige humor» for mange resulterer i å forsterke «krenka kulturen». Ikke at jeg støtter det han gjorde, men så langt synes jeg kritikken er mye mer voldsom (spesielt når den går i retning av å fremstille han som nærmest en overgriper) enn hva den kanskje burde være... 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest CecilieX Skrevet 17. september 2018 #304 Del Skrevet 17. september 2018 Jeg mener at det er helt tydelige paralleller til #metoo, @veggteppe Hun har selv uttrykt at hun følte stort ubehag og prøvde å holde avstand mellom seg og kroppen hans. Hun hadde sagt nei på forhånd og ble likevel tvunget inn i situasjonen. Særlig graverende er det at han i ettertid ikke ser ut til å ta innover seg at han har gått over streken og anerkjenner hennes følelser. Det er mye generasjon krenk i omløp, dette er IKKE en slik greie. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mallard Skrevet 17. september 2018 #305 Del Skrevet 17. september 2018 Jeg begynner seriøst å lure på om Løke og Trump er i slekt... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs O'Donell Skrevet 17. september 2018 #306 Del Skrevet 17. september 2018 45 minutter siden, veggteppe skrev: Jeg må innrømme at jeg er veldig usikker. Jeg oppfatter på en måte dette «stuntet» som forsøk på selvironi. Jeg tror virkelig ikke han har noen intensjon om å ramme henne. Hadde vi respondert annerledes om han for eksempel hadde samme kropp, vesen og karisma som Truls Svendsen? Hadde spøken blitt mer «tydelig» da? Hva om det var en kvinne som svinget seg i tilsvarende kostyme, med partneren. Er det også nærmest «overgrep»..? En del av meg tolker Løke sitt forsøk på humor som selvironisk og samfunnskritikk/ironi. Han deltar i et «hjernedødt» program som mange av oss er fullstendig passive til, som promoterer «perfekte» slanke mennesker som skal vise frem kropp, dans og estetikk. Hans boratkostyme er en gigantisk «finger» til hele opplegget. Det synes jeg faktisk er litt morsomt. Hun hadde også all anledning til å la være å danse. Jeg håper ikke reaksjonene på Løke sin «dårlige humor» for mange resulterer i å forsterke «krenka kulturen». Ikke at jeg støtter det han gjorde, men så langt synes jeg kritikken er mye mer voldsom (spesielt når den går i retning av å fremstille han som nærmest en overgriper) enn hva den kanskje burde være... Du sier at hun hadde all mulighet til å la være å danse? For det første måtte hun ta en avgjørelse på sekundet, for det andre er hun bundet av en kontrakt og for det tredje kan man jo bare tenke seg oppstandelsen i både selve programmet og media i ettertid om hun hadde forlatt parketten (selv om han hadde hatt så godt av å stå der alene i skam). Jeg syns den kronikken var en innertier. Ikke tvil om at skribenten tar han på kornet. 26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nobile Skrevet 17. september 2018 #307 Del Skrevet 17. september 2018 53 minutter siden, veggteppe skrev: Jeg må innrømme at jeg er veldig usikker. Jeg oppfatter på en måte dette «stuntet» som forsøk på selvironi. Jeg tror virkelig ikke han har noen intensjon om å ramme henne. Hadde vi respondert annerledes om han for eksempel hadde samme kropp, vesen og karisma som Truls Svendsen? Hadde spøken blitt mer «tydelig» da? Hva om det var en kvinne som svinget seg i tilsvarende kostyme, med partneren. Er det også nærmest «overgrep»..? En del av meg tolker Løke sitt forsøk på humor som selvironisk og samfunnskritikk/ironi. Han deltar i et «hjernedødt» program som mange av oss er fullstendig passive til, som promoterer «perfekte» slanke mennesker som skal vise frem kropp, dans og estetikk. Hans boratkostyme er en gigantisk «finger» til hele opplegget. Det synes jeg faktisk er litt morsomt. Hun hadde også all anledning til å la være å danse. Jeg håper ikke reaksjonene på Løke sin «dårlige humor» for mange resulterer i å forsterke «krenka kulturen». Ikke at jeg støtter det han gjorde, men så langt synes jeg kritikken er mye mer voldsom (spesielt når den går i retning av å fremstille han som nærmest en overgriper) enn hva den kanskje burde være... Fullstendig enig, blir litt storm i vannglass for min del. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Raven Emerald Skrevet 17. september 2018 #308 Del Skrevet 17. september 2018 Ryddet for brudd på opphavsretten. Raven Emerald, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 17. september 2018 #309 Del Skrevet 17. september 2018 59 minutter siden, veggteppe skrev: Jeg må innrømme at jeg er veldig usikker. Jeg oppfatter på en måte dette «stuntet» som forsøk på selvironi. Jeg tror virkelig ikke han har noen intensjon om å ramme henne. Hadde vi respondert annerledes om han for eksempel hadde samme kropp, vesen og karisma som Truls Svendsen? Hadde spøken blitt mer «tydelig» da? Hva om det var en kvinne som svinget seg i tilsvarende kostyme, med partneren. Er det også nærmest «overgrep»..? En del av meg tolker Løke sitt forsøk på humor som selvironisk og samfunnskritikk/ironi. Han deltar i et «hjernedødt» program som mange av oss er fullstendig passive til, som promoterer «perfekte» slanke mennesker som skal vise frem kropp, dans og estetikk. Hans boratkostyme er en gigantisk «finger» til hele opplegget. Det synes jeg faktisk er litt morsomt. Hun hadde også all anledning til å la være å danse. Jeg håper ikke reaksjonene på Løke sin «dårlige humor» for mange resulterer i å forsterke «krenka kulturen». Ikke at jeg støtter det han gjorde, men så langt synes jeg kritikken er mye mer voldsom (spesielt når den går i retning av å fremstille han som nærmest en overgriper) enn hva den kanskje burde være... Uansett hvilken kroppsfasong en har, stiller en ikke opp naken på et tv-program 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SoWhat? Skrevet 17. september 2018 #310 Del Skrevet 17. september 2018 Nå er det typisk meg da, men når vi alle høgger ned samme fyr, så syns jeg synd på en ham 🤣 typisk meg ! Nok er nok. Liksom. Eller? 😉 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SoWhat? Skrevet 17. september 2018 #311 Del Skrevet 17. september 2018 Nok er nok. Han har dummet seg ut. Ikke heng fyren liksom:-D 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Carrosen Skrevet 17. september 2018 #312 Del Skrevet 17. september 2018 Da er han ute av dansen og datingen! Flott tv2🙌🏼 https://www.vg.no/rampelys/i/gPnRK5/frank-loeke-ute-av-skal-vi-danse 33 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tulipanpiken Skrevet 17. september 2018 #313 Del Skrevet 17. september 2018 Nå er han kastet ut av «Skal vi danse» og «Kjendis søker kjæreste». Står på NRK. Jippi! 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
decker Skrevet 17. september 2018 #314 Del Skrevet 17. september 2018 Løken er ute av både dansen og singelprogrammet. https://www.vg.no/rampelys/i/gPnRK5/frank-loeke-ute-av-skal-vi-danse 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fvonk Skrevet 17. september 2018 #315 Del Skrevet 17. september 2018 Nå har han blitt kasta ut av Skal vi danse og får heller ikke være med i det nye programmet Kjendis søker kjæreste. https://www.tv2.no/underholdning/10085412/ Bra av Tv2, dette! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oppland Skrevet 17. september 2018 #316 Del Skrevet 17. september 2018 Flott gjort av TV2! Det var virkelig bra. Ut av to programmer. 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
decker Skrevet 17. september 2018 #317 Del Skrevet 17. september 2018 Haha, ivrige alle mann her! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ISeeYouCreep Skrevet 17. september 2018 #318 Del Skrevet 17. september 2018 (endret) Endret 16. november 2023 av Nasse Nøff ❤ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Carrosen Skrevet 17. september 2018 #319 Del Skrevet 17. september 2018 Jeg synes det står respekt av TV2 å ta dette valget. Ingen tvil om at han ville generert seere og klikk med oppførselen sin, men her sender de er tydelig signal. Og ikke minst viser de respekt for dansepartneren hans som faktisk er ansatt hos dem. Håper hun får en ny partner og får være med videre! 45 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs O'Donell Skrevet 17. september 2018 #320 Del Skrevet 17. september 2018 Flott gjort av tv2. Mannen fremstår jo helt ustabil og varsler nærmest at han skal gjøre mer faenskap. I tillegg fortsetter han ydmykelsen av partneren sin. Jeg ble faktisk glad da jeg leste at tv2 tar saken såpass alvorlig. 👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏 27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå