tutsi123 Skrevet 16. september 2018 #201 Del Skrevet 16. september 2018 28 minutter siden, Hummingbird2 skrev: Han har vel ingen bror? Trodde han kun hadde to søstre? Å joda https://www.vg.no/sport/haandball/i/v48b4/her-er-familien-strek Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vintage Skrevet 16. september 2018 #202 Del Skrevet 16. september 2018 Frank har oppnådd akkurat det han vil med stuntet sitt. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Husholdning1 Skrevet 16. september 2018 #203 Del Skrevet 16. september 2018 5 timer siden, Bæreposemedekstra skrev: Sikter sikkert til at det er respektløst å være nesten naken, det kan nesten kalles overgrep Nei, det kan det ikke. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken Scott Skrevet 16. september 2018 #204 Del Skrevet 16. september 2018 På Instagram forteller han at han har kjøpt blomster til noen for første gang. "Jeg vinner tilbake dansepartneren min med en kvast til 79 kroner". Rune Rudberg framstår som classy ifht denne figuren. 46 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Husholdning1 Skrevet 16. september 2018 #205 Del Skrevet 16. september 2018 4 timer siden, Mnjah skrev: Ser du det virkelig ikke selv? Dans er temmelig intimt, man skal komme veldig nær noen når man gjør det. Når du i siste sekund blir tvunget (ja, tvunget, fordi hun kunne ikke bryte midt i live-sendingen) til å gni kroppen din mot en helt naken mannskropp med pikk, baller og ræv løst, så er ikke det respekt for henne overhodet. Tenk deg at du kommer i familieselskap, du skal til å gi onkelen din en klem - rett før du skal gi han klemmen så river han av seg alle klærne og tar imot klemmen i bare en tanga og du får penisen hans mot låret. SÅNN følte dansepartneren hans det, bare i et par grusomme lengre minutter. Tror du penis er lengre unna hvis man har andre tynne klær på seg? Jeg ville ledd godt, og gjengjeldt stuntet. Man trenger ikke bli krenket av ting som ikke et noe å bli krenket av. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ti10 Skrevet 16. september 2018 #206 Del Skrevet 16. september 2018 3 minutter siden, Husholdning1 skrev: Tror du penis er lengre unna hvis man har andre tynne klær på seg? Jeg ville ledd godt, og gjengjeldt stuntet. Man trenger ikke bli krenket av ting som ikke et noe å bli krenket av. Ville heller ikke ha kalt det overgrep, men det er ikke bare ekstremt respektløst, men også direkte pinlig. Jeg synes synd på ungene og familien hans. Og med mindre du er en kvinnelig danselærer, synes jeg ikke du burde uttale deg om dansepartneren hans burde bli krenket eller ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Husholdning1 Skrevet 16. september 2018 #207 Del Skrevet 16. september 2018 (endret) 2 minutter siden, ti10 skrev: Ville heller ikke ha kalt det overgrep, men det er ikke bare ekstremt respektløst, men også direkte pinlig. Jeg synes synd på ungene og familien hans. Og med mindre du er en kvinnelig danselærer, synes jeg ikke du burde uttale deg om dansepartneren hans burde bli krenket eller ikke. Kanskje er det pinlig, altså selvironi, men særlig respektløst er det ikke. Jeg synes jeg birde uttale meg om det selv om jeg ikke er en kvinnelig danselærer. Endret 16. september 2018 av Husholdning1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ti10 Skrevet 16. september 2018 #208 Del Skrevet 16. september 2018 Litt usikker på 2 minutter siden, Husholdning1 skrev: Kanskje er det pinlig, altså selvironi, men særlig respektløst er det ikke. Jeg synes jeg birde uttale meg om det selv om jeg ikke er en kvinnelig danselærer. Litt usikker på hva du mener med den første setningen. Pinlig pleier ikke å bli definert som å være synonymt med å ha selvironi. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Husholdning1 Skrevet 16. september 2018 #209 Del Skrevet 16. september 2018 Akkurat nå, ti10 skrev: Litt usikker på Litt usikker på hva du mener med den første setningen. Pinlig pleier ikke å bli definert som å være synonymt med å ha selvironi. I dette tilfellet ser det imidlertid ut til å være det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chablis Skrevet 16. september 2018 #210 Del Skrevet 16. september 2018 Hadde jeg vært dansepartner her så hadde jeg tiltet i vinkel! Og i tillegg er det direkte på tv så han setter jo henne i en utrolig ubehagelig situasjon. Tror eneste grunnen til at hun fortsetter er fordi hun er bundet av kontrakt. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SoWhat? Skrevet 16. september 2018 #211 Del Skrevet 16. september 2018 7 timer siden, Hege899 skrev: Fordi andre barn er nådeløse Fordi foreldrene er det da? Syns selv Løve er skikkelig dustete. Begriper ikke "humoren" hans. Tror han er en ålreit fyr sånn privat, men oppmerksomhetshungeren er stor for å si det sånn. Men det er tydeligvis de som liker ham, for ellers hadde han jo selvfølgelig ikke gått videre. Det skal ikke gå ut over barna uansett. Barn er ikke nådeløse, og foreldre bør ikke uttrykke seg ovenfor barn som de gjør i denne tråden akkurat. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest CecilieX Skrevet 16. september 2018 #212 Del Skrevet 16. september 2018 Sier det meste når han gjør nummer av å kjøpe en den billigste kvasten med blomster, for bare ytterlig å understreke at partneren ikke fortjener mer enn det. Håpet hun viser hvem som har baller og trekker seg ta å være partneren hans. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pompeline Skrevet 16. september 2018 #213 Del Skrevet 16. september 2018 Løke begynner å bli et tragisk show, og familien hans burde bli beskyttet mot hans påfunn. Trist å se på, ikke poeng diskutere med han eller snakke han til fornuft. Klassisk enspora fyr som ikke tar hensyn til andre, og kjører sin egen greie uansett hvem han sårer på veien. Flaks for exkona at hun har kommet seg ut av det, utrolig ødeleggende å være i forhold med noen som avfeier andres følelser som tull fordi de selv ikke eier empati. Han har ikke antenner, og dermed ikke forutsetninger for å forstå at andre kan bli lei seg eller ukomfortable pga hans valg. Man så det egentlig på søstrene hans forrige uke, at han hadde presset dem med på noe de egentlig ikke var komfortable med. «I showets navn». pardans er lagsport hvor du er nødt til å stole på og være tett på partneren din. Ikke lett med en reinspikka egoist: men han klarer sikkert å manipulere og tvinge fram så det blir som han vil. og hvis ikke: så er det alle andre som er hårsåre, ikke skjønner humoren eller misforstår. Det er nemlig verdensbildet hans. (Vil han alltid vil klamre seg fast i). 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rosemoren Skrevet 16. september 2018 #214 Del Skrevet 16. september 2018 For meg er denne saken tredelt. 1. Han spurte om tillatelse, med da han ikke fikk den satset han på tilgivelse i stedet. Han skulle gjøre som han ville, koste hva det koste ville, uten tanke på hvordan det ville påvirke menneskene rundt ham (dansepartner). 2. Alt har sin tid og sted, og han utviser dårlig dømmekraft rundt når det passer seg å provosere. 3. Vi fikk se et perfekt eksempel på ikke-verbal seksuell trakassering på arbeidsplassen på direkten. Sitat Ikke-verbal trakassering: dreier seg for eksempel om nærgående blikk, kroppsbevegelser, visning av seksuelle bilder, blotting og liknende. Alt i alt er måten det ble gjort på temmelig ille. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Husholdning1 Skrevet 16. september 2018 #215 Del Skrevet 16. september 2018 (endret) 4 minutter siden, Rosemoren skrev: For meg er denne saken tredelt. 1. Han spurte om tillatelse, med da han ikke fikk den satset han på tilgivelse i stedet. Han skulle gjøre som han ville, koste hva det koste ville, uten tanke på hvordan det ville påvirke menneskene rundt ham (dansepartner). 2. Alt har sin tid og sted, og han utviser dårlig dømmekraft rundt når det passer seg å provosere. 3. Vi fikk se et perfekt eksempel på ikke-verbal seksuell trakassering på arbeidsplassen på direkten. Alt i alt er måten det ble gjort på temmelig ille. Han blottet seg vel ikke? I såfall må vel mange av kvinnene som har deltatt der kam sies å ha blottet seg eller lignende. For alle har ikke vært like påkledd. Endret 16. september 2018 av Husholdning1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rosemoren Skrevet 16. september 2018 #216 Del Skrevet 16. september 2018 (endret) 8 minutter siden, Husholdning1 skrev: Han blottet seg vel ikke? Blotting eller lignende. Dette går under "lignende"-punktet. Dansepartneren ble påtvunget nakenhet, og hun var synlig ukomfortabel med det. Dette går under seksuell trakassering. Endret 16. september 2018 av Rosemoren Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 16. september 2018 #217 Del Skrevet 16. september 2018 På 19.2.2018 den 0.04, 123cup456 skrev: Hvis han er like ivrig som han er på å vinne så🤩 Vinne hva? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
puppi Skrevet 16. september 2018 #218 Del Skrevet 16. september 2018 2 minutter siden, Honey Dew said: Vinne hva? Folkets anseelse og høy prestisje Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Husholdning1 Skrevet 16. september 2018 #219 Del Skrevet 16. september 2018 11 minutter siden, Rosemoren skrev: Blotting eller lignende. Dette går under "lignende"-punktet. Dansepartneren ble påtvunget nakenhet, og hun var synlig ukomfortabel med det. Dette går under seksuell trakassering. Hvordan ligner dette på blotting? Han var jo påkledd. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
WCKD Skrevet 16. september 2018 #220 Del Skrevet 16. september 2018 Akkurat nå, Husholdning1 skrev: Hvordan ligner dette på blotting? Han var jo påkledd. Klart det likner på blotting. Det eneste man ikke så var pung og penis. Gjør du det der på gata blir du bortvist eller pågrepet av politiet. 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå