Gå til innhold

Frank Løke

123cup456

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, Rubella skrev:

Dette må jo være en ekstremt klein parodi? 😛

brb, må bare vaske øyne og ører med klor 

Og han vil vel hevde at dette er knall bra humor som få forstår. 

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg vet Løke er Mensa medlem. Men har aldri sett et tydeligere eksempel på at høy IQ og sosial intelligens ikke nødvendigvis går hånd i hånd. Ifølge forskere er det sosial intelligens og ikke IQ som definerer oss som mennesker:

https://en.m.wikipedia.org/wiki/Social_intelligence

Igjen må jeg bare si at jeg virkelig føler med hans nærmeste. Å se en profilert, nyskilt mann i 40 års krise er så flaut at jeg gremmes. 

• Liker 34
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 28.11.2018 den 15.25, Hulderen skrev:

For et kvinnesyn! Den videoen bekrefter alt som ble sagt om ham da han ble kastet ut av Skal vi danse. Det er helt tragisk å se. 

Er jentene i videoen prostituerte, eller lar de seg bare fremstille som det?

De er fra Ex on the Beach.. som de fikk 5000 for å stille opp på, så.. ja, kanskje?

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Rubella skrev:

Dette må jo være en ekstremt klein parodi? 😛

brb, må bare vaske øyne og ører med klor 

Å fy faen. Jeg blir faktisk provosert over hvor EKKEL han er,og hvor DUMME de jentene er som stiller opp på det der. Fy flate så flaut. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, Snaskesnusken skrev:

Låten og videoen minnet meg om en avdanket russelåt.. 👎

Han oppfører seg jo som en evig russ. 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

27 minutter siden, parmanoia skrev:

Han oppfører seg jo som en evig russ. 

Ja, det gjør han på alle måter det måtte innebære.. 

#evigruss 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så bare litt av musikkvideoen gjennom VG-TV... det var nok for meg, takk! Fy søren så kvalmt. :spy: Og så det kvinnesynet!!! Kvinner, vær så snill å hold dere vekke. Hvis man puler Frank Løke, så har man nådd bunnen. Da kommer du ikke lengre ned. Æsj!

• Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har problemer med å forstå motivasjonen hans? Han må jo ha et mål med dette? Provosere? Det er ikke noe jeg blir provosert av. Det er bare forferdelig flaut. Mannen er 40 år.... 

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Øynene mine..ørene mine😭 det var litt trafikkulykke over dette,klarte ikke se vekk... hvordan kan man lage noe sånt og tenke "ja,dette ble kult,det legger vi ut offentlig" 😳

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I starten kunne det være bare kødd. Hele måten å snakke om seg selv i tredje person og "ActionFrank"-styret.. kanskje var det bare en tøysete image-greie. Nå som det fortsetter og fortsetter og fortsetter.. og stadig når nye høyder.. HUFF. Det er så kleint hele greia. Skjønner meg virkelig ikke på damene i kommentarfeltet hans.

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker folk som ikke tar seg selv så høytidelig, men: Da må det faktisk være i det minste litt morsomt. Dette er bare ekkelt og skrekkelig pinlig. Nekter å kalle dette en julesang!

• Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er håp i hengende snøre, men jeg har en mistanke om at når styret rundt denne "musikkvideoen" har lagt seg, komme han med et nytt stunt.

Dessverre

Fjernet sitat av slettet innlegg. Perelandra, mod. 

Endret av Perelandra
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Honey Dew skrev:

Det er håp i hengende snøre, men jeg har en mistanke om at når styret rundt denne "musikkvideoen" har lagt seg, komme han med et nytt stunt.

Dessverre

På et eller annen tidspunkt går media lei.... Håper jeg.... Ihvertfall hvis han skal fortsette samme stilen og holdningene han viser i denne musikk(?) videoen.... 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

51 minutter siden, elisaday skrev:

På et eller annen tidspunkt går media lei.... Håper jeg.... Ihvertfall hvis han skal fortsette samme stilen og holdningene han viser i denne musikk(?) videoen.... 

Vi får håpe...

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva var det jeg så akkurat nå? Herregud.... mannen er 40 år, har to døtre og oppfører seg slik? 

Snakk om midtlivskrise! Føler inderlig med familien til denne ekle mannen.. hadde dette vært en av mine nærmeste tror jeg at jeg hadde anbefalt vedkommende til profesjonell hjelp. Er det slik han vil gutter skal se og behandle jenter? Sine egne døtre? 

For en ufyselig fyr. Mangler totalt sosial intelligens.. 

Endret av Basil
  • Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner jeg er en av de få som syns Frank er litt morsom.. Joda, han er drøy, enig der. Men en ting skal han ha. Og det er at jeg blir i godt humør når jeg spiller låtene hans. Har det tøft for tiden, men når jeg setter på musikken hans så blir jeg i godt humør! For det er så innmari drøyt! 😅 Er jeg virkelig den eneste som syns at sangene er så sinnsyke at man faktisk må le litt??🙈

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...