Snaskesnusken Skrevet 18. september 2018 #461 Del Skrevet 18. september 2018 2 minutter siden, Druid skrev: Denne kommentatoren forstår ikke hva han snakker om. Og kommenterer ut i fra dette. TV2 har sikkert satt føringer og hatt ønsker, og jeg er rimelig sikker på at TV2 har varslet at de ikke ønsket at nakenstuntet skulle bli utført, men ønsket å selge muligheten av det, for å skape spenning. De har sagt nei, og hatt en 50% forventning til at det ble etterlevd. Det gir muligheten til etterpå å si seg overasket. Jeg er 100% sikker på at produsenten på gulvet hadde klar en strategi for hvordan å takle at Løke stilte opp i boratdrakten, ellers hadde TV'en gått til reklame rimelig fort. TV2 hadde forberedt seg på action-frank som skulle være klovn, ikke action-frank som skulle være sosiopatisk rasshøl. De ser likt ut på TV, men veldig anderledes fra produksjonssiden. Det er DANSEPARTNER til Frank som bestemmer hva som skjer på gulvet. Hun er den profesjonelle som skal sikre poengene; det er hennes jobb som blir vurdert, både i hva han har lært siden sist, dans, kostyme og regi. Nakenstuntet handlet aldri om hva Frank gjorde mot TV2, men hva han gjorde mot sin den profesjonelt ansatte partneren i spillet. Hun skulle ha visst. Hun skulle ha sagt ja. Hun skulle ha bestemt at han fikk lov. Så den lille detaljen i kommentatorens vurdering, er HELE det FUCKINGS problemet, og det er ikke en eneste dobbeltmoralsk detalj i det engang. Jeg skulle til å svare på disse linkene selv, men ser at du oppsummerer mye av det som jeg tenkte å skrive. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs O'Donell Skrevet 18. september 2018 #462 Del Skrevet 18. september 2018 1 time siden, Horten Market skrev: For snart hundreår siden skapte kvinner skandale ved å kaste skjørtene og trekke på seg langbukser. Tenk det, kle seg som en mann! På 50-tallet opptrådte de opprørske feministene i menns dress. I dag er det Frank Løke som skaper overskrifter og sender sjokkbølger i befolkningen ved å trekke på seg en kvinneinspirert badedrakt. Hva er rasjonalet bak at en menn ikke skal kunne opptre i samme kostymer som kvinner? Har noen kvinne opptrådd på skal vi danse med så lite klær? 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 18. september 2018 #463 Del Skrevet 18. september 2018 2 timer siden, vintage skrev: Vi kan kose oss glugg ihjel over at han er kastet ut, men den som kan tjene på dette er Frank Løke. Han har f.eks. fått mange tusen nye følgere på Instagram i løpet av de siste dagene. Det aller verste som kunne skjedd for han, var at dette bare seilte forbi i fullstendig stillhet. At ingen aviser skrev om det, at ingen diskuterte det. Han er såpass høy på seg selv at skuldertrekk er den absolutt verste reaksjonen han kan få. For seint nå, jeg vet...men en tanke til neste stunt han gjør. TV3 etc. vil alltid ha plass til en som han. Regner med at flesteparten av følgerne hans vil svikte når stormen rundt han har lagt seg 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snaskesnusken Skrevet 18. september 2018 #464 Del Skrevet 18. september 2018 5 minutter siden, Mrs O'Donell skrev: Har noen kvinne opptrådd på skal vi danse med så lite klær? Nei, men det er sikkert noen som drømmer om det.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
himmeloghav Skrevet 18. september 2018 #465 Del Skrevet 18. september 2018 9 timer siden, FrodeF skrev: Nå må du ta deg en bolle. Det er IKKE automatisk voldtekt forbi man tidligere har sagt at man ikke vil ha sex. Er du helt ute av balanse? Hvis man ikke endrer mening i mellomtiden så er det det. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
himmeloghav Skrevet 18. september 2018 #466 Del Skrevet 18. september 2018 8 timer siden, solmåneogstjerner skrev: Bra at de kastet ham ut. Oppførselen hans er virkelig ikke bra, spesielt ikke ovenfor partneren sin (Og barna...). Men: er det bare jeg som reagerer på at Tone 'måtte ha KRISEHJELP' umiddelbart etter hendelsen? Det er vel en smule overdrevent? Jeg leste at når lysene ble slukket så presset tårene seg på hos Tone. Jeg leste også at så snart lysene ble slukket så dro kriseteamet henne med seg. Det var kanskje en blanding. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Raven.Writingdesk Skrevet 18. september 2018 #467 Del Skrevet 18. september 2018 1 time siden, Druid skrev: Det handler ikke om det. Reality kjendis statusen er noe som kommer gjennom at TV promoterer deg, du kommer ikke dit KUN på å være utrert. Man ser en utvikling i castingen, der man ser at man tar større risker på alle plan, men ett vesentlig grep her, er at man har en reel kontroll på regien. I mange av programmene er dette uproblematisk, for selv programmer med 24/7 sendinger, har redigereingsmuligheter som gir dem sluttkontroll. Når du ser gruppesex overgrep av en mann på TV, så er det fordi en redaktør sitter og sier "Dette kan kanalen min stå for å sende." Skal vi danse er sånn sett faktisk ett mye "tøffere" program, siden det er mindre verktøy tilgjengelig. Det er EN action som skjer. og derfor er redaksjonsbeslutningen allerede tatt. Jeg tror ikke nødvendigvis TV2 var veldig overasket over at han trosset besluttningen, men det var nok ett problem at han ikke hadde informert danseren. Det blir fort enklere å finne utagerende d-kjendiser enn proffe dansere som aksepterer å kunne bli latterliggjordt profesjonelt på denne måten. Mye kunne vært gjordt hvis Frank Løke fungerte mentalt normalt i settingen. Selve Borat dansen kunne han ha kommet unna. Men det var hans manglende evner på sosiale mediaer i etterkant som spikret besluttnignen i programmene. Og jo, sier ett produksjonselskap nei, så er det en høyere terskel for ett annet å ta sjangsen. Takk. Her oppsummerer du det je har forsøkt å si gjennom hele tråden. Borat kostyme i seg selv er ikke nødvendigvis seksuelt krenkende. Men at han etterpå fortsetter å spille opp til ytterligere konflikt, navnekalling av tydelig seksuell karakter, er jo nettopp det: Seksuelt krenkende. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
himmeloghav Skrevet 18. september 2018 #468 Del Skrevet 18. september 2018 16 timer siden, Kollontaj skrev: Jeg er veldig glad for at familien til Løke blir spart for mer upassende opptreden i TV2s regi. Høres ut som du legger skylden på tv2. At det var deres regi? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SoWhat? Skrevet 18. september 2018 #469 Del Skrevet 18. september 2018 Har ikke lest alt her. Skulle bare si at vi må ikke hetse Løke mer nå. Nok er nok? Ja, det er å håpe at han tar en smule selvkritikk. Han er jo medlem av Mensa, så litt desillusjonert kan en bli 😆 Men nok er som sagt nok. Han har ikke drept noen liksom. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs O'Donell Skrevet 18. september 2018 #470 Del Skrevet 18. september 2018 1 minutt siden, SoWhat? skrev: Har ikke lest alt her. Skulle bare si at vi må ikke hetse Løke mer nå. Nok er nok? Ja, det er å håpe at han tar en smule selvkritikk. Han er jo medlem av Mensa, så litt desillusjonert kan en bli 😆 Men nok er som sagt nok. Han har ikke drept noen liksom. Nok er vel nok når han selv slutter å melke dette? Han er jo et kroneksempel på at IQ ikke = sosialt oppegående. Bare det å skrive at han er mensamedlem viser jo at det manker mye på andre områder. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Janus Skrevet 18. september 2018 #471 Del Skrevet 18. september 2018 Frank Løke er noe av det mest patestiske menneske i 2 sko!!!!ekklere mann skal man fan meg lete lenge etter🤮🤮🤮🤮🤮🤮😡 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hummingbird2 Skrevet 18. september 2018 #472 Del Skrevet 18. september 2018 Sjekk Løkes siste instapost... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SoWhat? Skrevet 18. september 2018 #473 Del Skrevet 18. september 2018 1 minutt siden, Mrs O'Donell skrev: Nok er vel nok når han selv slutter å melke dette? Han er jo et kroneksempel på at IQ ikke = sosialt oppegående. Bare det å skrive at han er mensamedlem viser jo at det manker mye på andre områder. Men han er bare et menneske. Driter seg ut og ja... Blir bare i forsvar når "alle" går på én. Vis overbærenhet etter en stund kanskje 🙂 var kritisk selv ja! Men vi trenger ikke gnu ham helt ned liksom. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
himmeloghav Skrevet 18. september 2018 #474 Del Skrevet 18. september 2018 8 timer siden, Druid skrev: Hun er profesjonell danser på jobb, som er profesjonelt sett forventet å stå scenen ut. Så i en setting der de fleste bare hadde stoppet opp og gått, følte hun ett enormt faglig press for å fullføre i lys av fremtidig karriere. Krisehjelpen hun fikk var nok i hovedsak av typen hindre at hun gikk i garderoben og forlot programmet i sending. Men jeg håper dette provoserer fram at Frank Løken får den psykiatriske oppfølgingen han trenger; dette var ett rop om hjelp. Det var når lysene ble slukket at kriseteamet dro henne med seg. Frank Løke tror jeg aldri kommer til å be om hjelp. Han legger skylden på alle andre. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 18. september 2018 #475 Del Skrevet 18. september 2018 (endret) 6 minutter siden, Hummingbird2 said: Sjekk Løkes siste instapost... Han skriver med mange flere ord: "Jeg har bevis på at jeg har blitt dolket i ryggen, men jeg vil ikke vise dem". Når man ikke trodde han kunne bli mer tragisk. Endret 18. september 2018 av SVK Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snaskesnusken Skrevet 18. september 2018 #476 Del Skrevet 18. september 2018 6 minutter siden, Hummingbird2 skrev: Sjekk Løkes siste instapost... Voks opp, Løke! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snaskesnusken Skrevet 18. september 2018 #477 Del Skrevet 18. september 2018 3 minutter siden, SoWhat? skrev: Men han er bare et menneske. Driter seg ut og ja... Blir bare i forsvar når "alle" går på én. Vis overbærenhet etter en stund kanskje 🙂 var kritisk selv ja! Men vi trenger ikke gnu ham helt ned liksom. Dersom Løke hadde tatt selvkritikk og vist ydmykhet ville aldri denne tråden blitt så lang. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hummingbird2 Skrevet 18. september 2018 #478 Del Skrevet 18. september 2018 Kaster vel inn en brannfakkel nå... Jeg synes Løke er motbydelig!!! Men jeg heller faktisk mot å tro på hans versjon. Hele lørdag lå det rykter på nettet om at han skulle dra dette «stuntet». Jeg nekter å tro på at de ikke så dette komme! Uansett så er det bra de kvittet seg med han. Han har ikke noe på TV å gjøre! 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snaskesnusken Skrevet 18. september 2018 #479 Del Skrevet 18. september 2018 Kanskje Løke må tryne ordentlig for å lære å regulere seg selv? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vitting Skrevet 18. september 2018 #480 Del Skrevet 18. september 2018 Titta litt bakover i Løken sin insta, han har jo ikke gjort annet enn å avbilde seg selv halvnaken-naken de siste månedene? Er det ikke borat så er det sykling i reinsdyr-borat eller annet? Han virker å kompensere ekstremt mye for noe vi ikke vet hva er? Folk flest har ikke behov for å posere naken på bilder med fleksende muskler i tide og utide. Man gjør det kanskje for en kjæreste eller noe på et "sent på kvelden-bilde" som man sender for å imponere i flørtefasen... Det er noe galt med Frank Løke, IMO. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå