Gå til innhold

Frank Løke

123cup456

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Kariannne
7 timer siden, Jegskulleønskeat skrev:

Jeg blir overrasket. Utrolig uprofesjonelt, barnslig og usaklig språk. Skulle trodd han gikk i barnehagen. Dette er ikke kritikk av dommerne, men hets. Helt latterlig språk å bruke!

IMG_2768.PNG

Folk som ikke takler kritikk så bra, bruker humor for å latterliggjøre de som er kritiske. Klassisk eksempel right here. Er fyren 12?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Via snap skal Linni Meister danse på lørdag. Er nok ikke deltaker, men danser nok med Hegseth tipper jeg. Tror ingen ny kommer inn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, Honey Dew skrev:
1 time siden, CecilieX skrev:

Jeg mener at det er helt tydelige paralleller til #metoo, @veggteppe

Hun har selv uttrykt at hun følte stort ubehag og prøvde å holde avstand mellom seg og kroppen hans. Hun hadde sagt nei på forhånd og ble likevel tvunget inn i situasjonen. 

Særlig graverende er det at han i ettertid ikke ser ut til å ta innover seg at han har gått over streken og anerkjenner hennes følelser. 

Det er mye generasjon krenk i omløp, dette er IKKE en slik greie. 

36 minutter siden, Mrs O'Donell skrev:

Du sier at hun hadde all mulighet til å la være å danse? For det første måtte hun ta en avgjørelse på sekundet, for det andre er hun bundet av en kontrakt og for det tredje kan man jo bare tenke seg oppstandelsen i både selve programmet og media i ettertid om hun hadde forlatt parketten (selv om han hadde hatt så godt av å stå der alene i skam). 

Jeg syns den kronikken var en innertier. Ikke tvil om at skribenten tar han på kornet. 

Uansett hvilken kroppsfasong en har, stiller en ikke opp naken på et tv-program

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ups, ble siteringsproblemer.

vel, jeg er uenig. 

Jeg synes også det er noe skremmende ansvarsfraskrivende via å si at hun som danset med han er utsatt for noe form for overgrep.

Om hun føler seg krenket eller seksuelt trakassert bør også fokus være på hennes rolle i grensesetting.

Tror ikke han ville bydd henne opp til dans om han overhodet antok at han ville bli kritisert for å seksuelt krenke henne eller forgripe seg.

Blir helt absurd. 

Endret av veggteppe
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, veggteppe said:

En del av meg tolker Løke sitt forsøk på humor som selvironisk og samfunnskritikk/ironi. Han deltar i et «hjernedødt» program som mange av oss er fullstendig passive til, som promoterer «perfekte» slanke mennesker som skal vise frem kropp, dans og estetikk. Hans boratkostyme er en gigantisk «finger» til hele opplegget. Det synes jeg faktisk er litt morsomt. 

Skal vi danse blir ikke noe mer samfunnskritisk eller mindre tanketomt av at Frank danser i en Boratbikini. 

Alt Frank gjorde var å skaffe mest mulig oppmerksomhet ved å spille på nakenhet. Synes nå det er mer tanketomt enn å se hvor flinke noen kan bli til å danse om de setter av tid og får hjelp av dansetrenere. 

Endret av SVK
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 minutter siden, veggteppe skrev:

vel, jeg er uenig. 

Jeg synes også det er noe skremmende ansvarsfraskrivende via å si at hun som danset med han er utsatt for noe form for overgrep.

Om hun føler seg krenket eller seksuelt trakassert bør også fokus være på hennes rolle i grensesetting.

Tror ikke han ville bydd henne opp til dans om han overhodet antok at han ville bli kritisert for å seksuelt krenke henne eller forgripe seg.

Blir helt absurd. 

Problemet er vel at han ikke evner å tenke lengre enn sin egen penis. 

At hun skulle føle ubehag ved å bli klemt inn til en nærmest naken kropp var nok ikke i hans tanker. Men hadde han gitt seg med det, sagt oppriktig unnskyld og vist at dette ble feil kunne han fått litt respekt. Men ved å håne dem som kritiserer og avfeie all kritikk med at man ikke har humor viser han seg som den patetiske wannabe machomannen han ønsker å fremstå som. 

• Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, veggteppe skrev:

vel, jeg er uenig. 

Blir helt absurd. 

Alle kan gjøre feil og dra ting for langt, så det er håndteringen hans i etterkant som vipper det over for meg. Hun forteller at hun opplevde det som vanskelig og ubehagelig, han tar det likevel ikke til seg. Han fortsetter å hevde sin rett til å gi en lang f**n i det. Og bruker nedsettende hashtagger om henne. 

Kudos til TV2 som sier at nok er nok! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror bare Løke er glad for å være ute, at han slapp å vise at han faktisk ikke hadde baller nok til å gjøre en skikkelig innsats i en idrett som krevde mer enn han klarte. Alt er lett når du kan noe, men å kjempe og prøve på noe du synes er vanskelig, det inngir respekt. 

0 poeng til Løke. ( og 10 til Aune Sand) 

• Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, CecilieX skrev:

Alle kan gjøre feil og dra ting for langt, så det er håndteringen hans i etterkant som vipper det over for meg. Hun forteller at hun opplevde det som vanskelig og ubehagelig, han tar det likevel ikke til seg. Han fortsetter å hevde sin rett til å gi en lang f**n i det. Og bruker nedsettende hashtagger om henne. 

Kudos til TV2 som sier at nok er nok! 

Det er jeg enig i. Den der «jeg som aldri kjøper blomster» ble patetisk forsøk på «ufølsom mann».. han burde såklart lagt seg paddeflat i det sekundet hun utviser hvor ubehagelig dette var for henne. Det er jeg enig i. 

har TV2 kommet med en reaksjon ? 

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var jaggu på tide tv2 viste at de ikke aksepterer slikt lenger. Etter årevis i gubbeveldet var det virkelig på tide. Hvem faan er Frank Løke egentlig? For en ufattelig ubehagelig fyr. 

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Syns det er veldig bra at TV2 fjerner han. TV2 sleit seg vel gjennom #metoo for et år siden, så kanskje de rett og slett har ryddet opp? Det er i så fall flott! :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
21 minutter siden, veggteppe skrev:

vel, jeg er uenig. 

Stemmer det. Man skal jo lære opp jenter til å ikke bli voldtatt, ikke lære gutter å ikke voldta. And the story goes on....

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke så ofte jeg gir tommelen opp til Tv2, men her er det på sin plass! 👍👏👌

Han hadde fått et klart nei fra dansepartner og Tv2 og gjennomførte stuntet likevel. Dagen etter uttaler han at han ikke angrer og virker ikke som han klarer å sette seg inn i dansepartners reaksjon og følelser! Det var bare en utvei på dette! 

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...