Gå til innhold

Frank Løke

123cup456

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Rosemoren
1 time siden, Jegskulleønskeat skrev:

Jeg blir overrasket. Utrolig uprofesjonelt, barnslig og usaklig språk. Skulle trodd han gikk i barnehagen. Dette er ikke kritikk av dommerne, men hets. Helt latterlig språk å bruke!

IMG_2768.PNG

Denne leste jeg som et dårlig forsøk på humor.  Han er fullstendig klar over at han ikke kan danse, og det er tydelig at han prøver seg på å være ironisk.  (Han sa vel egentlig at han prøvde på satire, men der har han nok bommet litt, for jeg ser ikke det satiren i det han har skrevet)

"Tenk å gi meg 17 poeng, jeg som danset sååå bra at mine bevegelser vil gå inn som pensum.  Dommerne er idioter som ikke ser hvor flink jeg er"...  :ironi:

Men som alltid tar han det skrittet for langt.  Han burde lære seg beherskelsens kunst, "less is more", da ville han kommet bedre ut av det. 
Men det er dette som skjer når noen prøver seg på satire og ironi, og ikke behersker det godt nok.  Det blir bare platt og dumt.

Endret av Rosemoren
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, parmanoia skrev:

Øøøh... han skriver like rotete og usaklig som nettroll fra livets harde skole. 

Der sa du det 👍

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stuntet var svært usmakelig, tacky og vulgært. Ikke morsomt en plass, og stakkars hun som måtte danse med han. Jeg hadde ikke likt det, men han er så pr kåt og vil sjokkere. Er så lei av han

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Oppland skrev:

Hva har han skrevet dette over her? Det er jo helt vannvittig! Han er jo mer gal enn jeg trodde.😖

På Instagramkontoen sin som heter Actionfrankloke 🙄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, Jegskulleønskeat skrev:

Jeg blir overrasket. Utrolig uprofesjonelt, barnslig og usaklig språk. Skulle trodd han gikk i barnehagen. Dette er ikke kritikk av dommerne, men hets. Helt latterlig språk å bruke!

IMG_2768.PNG

Ja, ja... En ny riksklovn er ankommet. Jeg synes synd på familien hans og ikke minst på barna som må være vitne til denne type atferd. 

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, Darkrose skrev:

Stuntet var svært usmakelig, tacky og vulgært. Ikke morsomt en plass, og stakkars hun som måtte danse med han. Jeg hadde ikke likt det, men han er så pr kåt og vil sjokkere. Er så lei av han

Skulle trodd hele fyren har fått en eller annen form for mental kortslutning. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner hvertfall godt hvorfor han er skilt for å si det sånn, når han nå har kjøpt sin første «blomsterkvast», for å godsnakke og be om unnskyldning til Tone som fikk krisehjelp den kvelden, og full anledning til å trekke seg fra SVD. Han henvender seg til «gutta» i Instagramposten der han står med et hånlig uttrykk i fjeset og skryter av at han aldri har kjøpt blomster i hele sitt liv, etterfulgt av to boksenever/knyttnever. Han er patetisk! Tror han at andre menn og gutter ser opp til han fordi han liksom ikke er noen tøffel? At han aldri gjør noe hyggelig for damene? Det forundrer meg ikke at han får en drøss med frierbrev nå når han skal lete etter kjærligheten på TV2 🙄 Finnes alltids noen kvinner som tror de kan «smelte jern». Ville ikke gått på date med han om jeg fikk betalt for det! Aune Sand derimot hadde vært en mye mer interessant fyr å gå på date med. Lytter gjør han også, og ikke minst beundrer og respekterer han kvinner høyt. 👊🏼👊🏼

Endret av Viking-girl
  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

47 minutter siden, Viking-girl skrev:

Hvis du skriver en litt kritisk kommentar blir du blokkert.... der ble jeg🤣

Av mannen som mener han kan si og gjøre alt uten at noen skal bli sure, lei seg eller støtt

Endret av Trude.lutt
Feil
  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Grapefruktjus skrev:

Herr Løke er tydeligvis ikke helt med da han spiller videre på en gammel spøk som vi andre var ferdig med i 2007. Hallo i luken, Løken, dette er 2018.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

40 minutter siden, Viking-girl skrev:

OK. Han må ha mer enn en skrue løs.:sprettoy:

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, Trude.lutt skrev:

Hvis du skriver en litt kritisk kommentar blir du blokkert.... der ble jeg🤣

Såpass.... Andre skal måtte innfinne seg i idiotien hans men han takler altså ikke å få kritikk? Hva er dette for en barnslig oppførsel? 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Snaskesnusken skrev:

Såpass.... Andre skal måtte innfinne seg i idiotien hans men han takler altså ikke å få kritikk? Hva er dette for en barnslig oppførsel? 

Helt fantastisk barnslig. 🤣 Skrev noe om at jeg syntes han var respektløs mot dansepartneren....

Det tålte han ikke....

Endret av Trude.lutt
Feil
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
18 minutter siden, Snaskesnusken skrev:

Å tro at man kan gjøre hva man vil, men ikke tåle noe form for kritikk tilbake? Det er typisk "influencer-oppførsel" det. 

Endret av Oktnxbye
  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 minutter siden, Oktnxbye skrev:

Å tro at man kan gjøre hva man vil, men ikke tåle noe form for kritikk tilbake? Det er typisk "influencer-oppførsel" det. 

Ja, «rosablogg-mentalitet».

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

45 minutter siden, Trude.lutt skrev:

Helt fantastisk barnslig. 🤣 Skrev noe om at jeg syntes han var respektløs mot dansepartneren....

Det tålte han ikke....

Han sliter tydeligvis med et eller annet..

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, CecilieX skrev:

👏😂

«Det er den klassiske historien egentlig: Mann klarer ikke å prestere på det han skal, og forsøker heller å hevde seg ved å trøkke seksualiteten sin ned over huet på kvinnelige kollegaer i et slags krampeaktig forsøk på ikke å tape»

• Liker 42
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...