Gå til innhold

Trneingsenter, mannen skal dit!

Fremhevede innlegg

Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Morsomt det der. Jeg bor på vestkanten, og her er det helt seriøst bare blonde babes og brunetter med langt hår i høye hestehaler som slenger i veggimellom på løpebåndet. Godt trente/slanke damer helt etter boka. Så kommer det an på om du vil ha standarden eller noe litt mere interessant da.

Anonymkode: a67f0...fe1

Noe sier meg at TS ikke bor på Frogner og skal på Barry's Bootcamp.

Anonymkode: 22bfe...ed8

Videoannonse
Annonse
Skrevet
17 hours ago, AnonymBruker said:

Ja, alle som trener er perfekte og trener i små hotpants. Som rovdyr jakter kvinnene på enhver mann og har ofte sex med dem i dusjen der. Egentlig er det en slags sexklubb der bare vakre og kåte mennesker kommer inn. Skjønner gidt at du har hetta. Snart har du klamydia også. 

Anonymkode: 955f2...42b

Dusjen? Jeg trodde det var bak vektene? Det er der jeg pleier å høre mest stønning. Jeg har trodd det lenge for det er både gutter og jenter som holder på der.

Anonymkode: 96045...a40

Skrevet

Seriøst? Hvilke lugubre plasser er det dere trener ved. Det er et treningssenter,  ikke en swingersklubb 😥

Ok til deg ts. Du bør arbeid med sjalusien og mindreverdighetskompleksene dine. Hvis typen din går på trening for å sjekke opp damer er det typen din det er noe galt med.

Anonymkode: 775bd...5a5

• Liker 2
Skrevet

Jeg jobber på treningssenter og du ser akkurat de samme kroppene der som på kiwi. 

Anonymkode: 0a9c6...4d9

• Liker 5
Skrevet

Treningssentere er egentlig bare orgie sentere med noen apparater som hjelper til med bevegelsene når man blir tatt i alle hull.

Anonymkode: d3605...b7f

• Liker 1
Gjest Overrasket
Skrevet
41 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg jobber på treningssenter og du ser akkurat de samme kroppene der som på kiwi. 

ER det virkelig sant?! Som på KIWI??? Jeg må på treningssenter!

Gjest LudoAllis
Skrevet
18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Seriøst svar: Det er endel deilige damer på et gjennomsnittlig treningssenter. Og ikke nok med det, disse deilige damene kommer virkelig til sin rett med tights og singlet. 

Anonymkode: 83bc5...465

Jeg kan bekrefte dette.

Det er også mye leking i fellesdusjen i kvinnegarderoben, hvor vi hjelper hverandre med dusj og stretching. Med Call on Me på høyttalerne. 

Skrevet
10 hours ago, AnonymBruker said:

Noen menn drar på treningssenter kun for å se damer, og det er en sånn guttegarderobe mentalitet der så om noen andre gutter der man kommer overens med glor på jentene så begynner man med det selv også.

Hadde ikke latt min kjæreste dra på treningssenter helt uten videre, dvs. enten så hadde vi måttet gjøre det sånn at vi trente sammen som en paraktivitet, eller så hadde jeg alliert meg med venninder eller kamerater som trente der, eller fått de til å bytte til det treningssenteret og fulgt med på han for meg. Hadde også med jevne mellomrom sørget for å møte han utenfor treningssenteret når han var ferdig, så jeg var sikker på at han ikke var et annet sted enn treningssenteret og ikke stod utenfor å flørtet med jenter han fikk nr til før de sa hadet .

Anonymkode: 190e7...783

Å herregud hvor lite selvtillit går det an å ha? Snakk om toxicity

• Liker 1
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Så treningssenteret du jobber på virker ikke så bra med andre ord. Siden klientellet ikke en gang forbedrer seg over gjennomsnittet av befolkningen.

Anonymkode: d3605...b7f

Gjest Andrea93
Skrevet
19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Noen menn drar på treningssenter kun for å se damer, og det er en sånn guttegarderobe mentalitet der så om noen andre gutter der man kommer overens med glor på jentene så begynner man med det selv også.

Hadde ikke latt min kjæreste dra på treningssenter helt uten videre, dvs. enten så hadde vi måttet gjøre det sånn at vi trente sammen som en paraktivitet, eller så hadde jeg alliert meg med venninder eller kamerater som trente der, eller fått de til å bytte til det treningssenteret og fulgt med på han for meg. Hadde også med jevne mellomrom sørget for å møte han utenfor treningssenteret når han var ferdig, så jeg var sikker på at han ikke var et annet sted enn treningssenteret og ikke stod utenfor å flørtet med jenter han fikk nr til før de sa hadet .

Anonymkode: 190e7...783

Dette høres helt sykelig ut. 

Gjest Fjelldronning
Skrevet
På 18.2.2018 den 23.21, AnonymBruker skrev:

Er det virkelig så ille i trneingsenter?

har hørt jenter er veldig attraktive der ogsånt? At når se trener ser de wow ut bla bla bla.

unsett! Kjæresten skal begyne på studio og jeg gruer meg!

er redd han ser på de jentene og tenker jeg også trente! Og er redd han tenker oi de Var så fine.

an nen hjelpe meg! Værsåsnill! Vær ærlige, ossen er deres opplevelser i studio?

Anonymkode: a4e84...634

Kan du ikke bli med han å trene da? :) 

Skrevet

Jeg trener på Oslo vestkant, er virkelig ikke bare berter her. Er i grunn helt normale mennesker, for det mest godt voksne damer og med menn med helt normale kropper. Ellers er det yngre fyrer der noen av de har mistenkelig store muskler. De fleste jentene/damene er på gruppetimer, så de ser man egentlig ikke en gang. 

Ser en annen skriver om alle bertene med høye hestehaler, jeg har ikke det inntrykket hvert fall. Om ikke den personen sikter til slike som meg da... Slank, ung, trent og har langt hår så jeg har det i en hestehale (skjønner ikke helt ellers hva jeg skal gjøre med håret, hvert fall ikke la det henge løs!!). Men jeg er hvert fall ikke ut etter en mann på treningssenteret, og de er nok ikke de fleste andre jenter heller. Og rød, pesende og svett som jeg er på trening så hadde han nok ikke hatt lyst på meg heller... :P 

Mistenker at du bare tuller Ts, menn om du er serriøs, så har du absolutt ingen grunn til å bekymre deg for noe som helst. Det er helt normalt å trene på treningssenter.

Anonymkode: 2cdb8...fa7

Skrevet
17 timer siden, Overrasket skrev:

ER det virkelig sant?! Som på KIWI??? Jeg må på treningssenter!

Ja, helt sant! Kroppene på rema er litt annerledes da. 

Skrevet

Spør om å bli med en gang da vel...

Skrevet
På 18.2.2018 den 23.21, AnonymBruker skrev:

Er det virkelig så ille i trneingsenter?

har hørt jenter er veldig attraktive der ogsånt? At når se trener ser de wow ut bla bla bla.

unsett! Kjæresten skal begyne på studio og jeg gruer meg!

er redd han ser på de jentene og tenker jeg også trente! Og er redd han tenker oi de Var så fine.

an nen hjelpe meg! Værsåsnill! Vær ærlige, ossen er deres opplevelser i studio?

Anonymkode: a4e84...634

Jeg trodde tidligere at treningssentre var en datingplass. Haha. Hadde hørt så mye historier om det at jeg aldri satte for en innenfor på treningssenter. Tilfeldig så forsøkte jeg det. Det var ingen datingarena. Jeg går ikke det for å stirre på mannfolk for å si det sånn. ;)

Gjest Forumassistent
Skrevet

Tråden er ryddet for avsporinger, personangrep og svar til dette.

Hanne Mari, forumansvarlig

Gjest Catalina Culès
Skrevet

Slapp av, folk er der for å trene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...