AnonymBruker Skrevet 18. februar 2018 #1 Skrevet 18. februar 2018 Det er et uttrykk jeg hater egentlig. Folk skriver her at de er for voksen for så mye. Men jeg synes det er et litt barnslig uttrykk? Jeg føler meg litt for voksen? Anonymkode: 2da83...302
Ulla Ullsokk Skrevet 18. februar 2018 #2 Skrevet 18. februar 2018 Jeg blir aldri for voksen for noe som helst! Noe så dritkjedelig, å ikke kunne gjøre morsomme ting fordi man er for voksen! For satt og kjedelig er det de mener! Og det har ikke noe med alder å gjøre! 1
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2018 #3 Skrevet 18. februar 2018 Fuck voksne! Anonymkode: a4cef...0ce
Trolltunge Skrevet 18. februar 2018 #4 Skrevet 18. februar 2018 Det er mye jeg håper og tror at jeg er for voksen til, men det er negative ting, som man fant seg i da man var for umoden til å styre unna. Alt som er moro blir jeg ikke for voksen til. 2
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2018 #5 Skrevet 18. februar 2018 Jeg er for voksen til å ringe på ukjente folks ringeklokker og så stikke av. Jeg er for voksen til å buseringe. Jeg er for voksen til å se på Olsenbanden. Det er i grunnen en rekke ting jeg er for voksen til. Jeg forstår ikke hva det er som skulle være negativt med det? Anonymkode: a9e6a...17e
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2018 #6 Skrevet 18. februar 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Jeg er for voksen til å ringe på ukjente folks ringeklokker og så stikke av. Jeg er for voksen til å buseringe. Jeg er for voksen til å se på Olsenbanden. Det er i grunnen en rekke ting jeg er for voksen til. Jeg forstår ikke hva det er som skulle være negativt med det? Anonymkode: a9e6a...17e Olsenbanden er hysterisk morsomt etter en joint. Kødderinging blir mye mer kreativt når man er voksen og har mer intrikate måter å lure folk på. Ringestikk never gets old. Anonymkode: a4cef...0ce
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2018 #7 Skrevet 18. februar 2018 Jeg skriver av og til at folk er for gamle, som han fyren som her om dagen vill slutte i jobben sin, og delta i OL. Han var over førti, og kona var sint på han bla bla. Man trenger å bli mint på at man ikke er tenåring eller i 20-årene hele livet. Rett og slett. Ikke tett øra med voks, det er lite voksent. Anonymkode: 4c27c...951
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2018 #8 Skrevet 18. februar 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Jeg skriver av og til at folk er for gamle, som han fyren som her om dagen vill slutte i jobben sin, og delta i OL. Han var over førti, og kona var sint på han bla bla. Man trenger å bli mint på at man ikke er tenåring eller i 20-årene hele livet. Rett og slett. Ikke tett øra med voks, det er lite voksent. Anonymkode: 4c27c...951 Hehe, hvilken gren hadde han ambisjoner om? Anonymkode: a4cef...0ce
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2018 #9 Skrevet 18. februar 2018 Det er nok av menn som aldri blir for voksne til å leve i kjelleren til mammaen sin. Lurer på hvor mange som slenger seg på at det aldri er noe noen blir for gammel til? Anonymkode: a9e6a...17e
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2018 #10 Skrevet 18. februar 2018 Med det jævla barneforumet dette har utviklet seg til å bli, skal det ikke mye til for å føle seg for voksen. Anonymkode: 8f515...fac 1
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2018 #11 Skrevet 18. februar 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Det er nok av menn som aldri blir for voksne til å leve i kjelleren til mammaen sin. Lurer på hvor mange som slenger seg på at det aldri er noe noen blir for gammel til? Anonymkode: a9e6a...17e Hva er galt med å bo i kjelleren til mammaen sin? Jeg har en venn som gjorde det i noen år og de hadde det kjempefint sammen. Begge ble lei seg når han fant en ny leilighet igjen. Det hadde aldri slått ham som nedverdigende eller galt. Tenk å ha et sånt forhold til moren sin! Anonymkode: a4cef...0ce
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2018 #12 Skrevet 18. februar 2018 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hehe, hvilken gren hadde han ambisjoner om? Anonymkode: a4cef...0ce Langrenn. Anonymkode: 36166...c41
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2018 #13 Skrevet 18. februar 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Langrenn. Anonymkode: 36166...c41 Litt seint å bli olympisk utøver i førtiårene gitt. Det kunne funket med fekting, kanskje roing, under tvil. Anonymkode: a4cef...0ce
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2018 #14 Skrevet 18. februar 2018 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva er galt med å bo i kjelleren til mammaen sin? Jeg har en venn som gjorde det i noen år og de hadde det kjempefint sammen. Begge ble lei seg når han fant en ny leilighet igjen. Det hadde aldri slått ham som nedverdigende eller galt. Tenk å ha et sånt forhold til moren sin! Anonymkode: a4cef...0ce Ikke prat om andre, si at det er noe du vil gjøre for du er ikke for gammel til det, eller innse at det er ikke noe du vil gjøre, for du er for gammel til det. Anonymkode: a9e6a...17e
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2018 #15 Skrevet 18. februar 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Litt seint å bli olympisk utøver i førtiårene gitt. Det kunne funket med fekting, kanskje roing, under tvil. Anonymkode: a4cef...0ce Eller curling. Anonymkode: a9e6a...17e
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2018 #16 Skrevet 18. februar 2018 Men det går jo an å si opp jobben og bli skibums i alpene! Anonymkode: a4cef...0ce
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2018 #17 Skrevet 18. februar 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ikke prat om andre, si at det er noe du vil gjøre for du er ikke for gammel til det, eller innse at det er ikke noe du vil gjøre, for du er for gammel til det. Anonymkode: a9e6a...17e Den setningen skjønte jeg ingen verdens ting av. Anonymkode: a4cef...0ce 1
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2018 #18 Skrevet 18. februar 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Den setningen skjønte jeg ingen verdens ting av. Anonymkode: a4cef...0ce Nei, du er vel ikke voksen nok da. Anonymkode: a9e6a...17e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå