AnonymBruker Skrevet 18. februar 2018 #1 Skrevet 18. februar 2018 Gjør du det bare for å irritere. Ja kanskje ikke akkurat du gjør det. Men det er nok av folk her på KG som gjør det. Anonymkode: b9488...331
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2018 #2 Skrevet 19. februar 2018 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Gjør du det bare for å irritere. Ja kanskje ikke akkurat du gjør det. Men det er nok av folk her på KG som gjør det. Anonymkode: b9488...331 De? Ja det lurer jeg også på. Hvor mange sånne svar skal man få: skaff dere hjelp, skaff dere psykisk hjelp. Ok? Svarene har ingenting med saken å gjøre. Det er en sånn hersketeknikk som går igjen og igjen. Anonymkode: 75d3d...e3b
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2018 #3 Skrevet 19. februar 2018 Jeg er ikke interessert i dette temaet og kommer ikke til å svare Anonymkode: 4a6b6...37a
Zoey Skrevet 19. februar 2018 #4 Skrevet 19. februar 2018 Jeg tipper at en god del svarer på det de tror tittelen omhandler uten å lese HI skikkelig, eller i det hele tatt. En annen gjeng svarer ut fra assosiasjoner de måte få når de leser i tråden. Også har vi skrytepavene. Du vet, de som må inn i en tråd for å påpeke hvor lite de deler dette problemet med TS, uten noe annet råd enn litt salt til såret. Mine barn gjør aldri sånt! Og den siste delen jeg leger merke til, er Team Hindsight. Unnskyld "Lag Etterpåklokskap". "Mannen min er utro!" "Du skulle ikke blitt sammen med ham." Eller mer direkte: "Jeg er gravid med feil mann!" "Jaja, det skulle du tenkt på før." Men det er svært sjelden jeg ser noe svare så utenom emnet at jeg mistenker dem fra å ha skrevet i feil tråd.
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2018 #5 Skrevet 19. februar 2018 Jeg er nok kanskje skyldig i dette innimellom, eller jeg skriver jo om temaet i tråden, men jeg kan ofte sitere noe en annen har svart og svare på dette igjen, så det jeg diskuterer blir kanskje ikke så relevant for selve hovedinnlegget. Anonymkode: 22c39...383
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå