Gå til innhold

Søppelsamboer

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag kommenterte min samboer ansiktet til datteren vår, og påpekte at det var firkantet. Så lurte han på "hvor hun kunne ha arvet dette fra", og stirret bryskt/rart på meg. "Hun virker lite feminin ut".. Så sier jeg: "men alle jeg møter på sier jo at hun er så lik pappaen sin, og at det er dine trekk hun har arvet".

:alice::rolleyes:

Anonymkode: 48978...3d7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Søppelsamboer?

Anonymkode: b4afb...869

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Søppelsamboer?

Ja, han er en skikkelig dritt med søppel kommentarer. 

• Liker 4
Skrevet (endret)

Håper datteren deres er for liten til å få med seg at dere bruker henne som et middel til å rakke ned på hverandre på. 

Endret av Hactar
  • Liker 26
Skrevet

Dere høres ut som et destruktivt par som ikke bør være sammen. Av hensyn til barnet bør dere melde dere på til familiekurs.

Stakkars barnet! Her bør det anmeldes.

Anonymkode: a6ada...694

• Liker 7
Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

I dag kommenterte min samboer ansiktet til datteren vår, og påpekte at det var firkantet. Så lurte han på "hvor hun kunne ha arvet dette fra", og stirret bryskt/rart på meg. "Hun virker lite feminin ut".. Så sier jeg: "men alle jeg møter på sier jo at hun er så lik pappaen sin, og at det er dine trekk hun har arvet".

Har han grunn til å mistenke at du er utro?

• Liker 1
Skrevet

Til TS, for hva det er verdt... Jeg har vett nok til å skjønne at du bare prøvde å dele en spøk som ingen forstår. 

• Liker 1
Skrevet

Tråden er ryddet for spekulasjoner og svar. 

Dark Angelina, mod.

Skrevet
9 hours ago, AnonymBruker said:

Var kommentarene negativt vinklet? Hva er det med dette som gjør han til en søppelsamboer? Regner med at det ligger mer bak dette enn akkurat den kommentaren?

• Liker 1
Skrevet

Så stygge dere er mot barnet deres!

Anonymkode: 0b7eb...54b

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...