Gå til innhold

hvor hanle mat billigst?hvor handler du?

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

hvor handler jeg billigst mat? hvilke kjede? skal ha alminnelig mat men lurer på hvor det er billigst, og hvor man da har alt på et sted`

ultra

rimi

rema

bunnpris

coop

maxi

??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

handler stort sett på kiwi jeg da. FOr der har de Trumf så da sparer jeg litt penger uten egentlig og tenke over det selv, sjekker "konto`n" min innimellom og jeg skal si deg det blir penger ut av det.

Siden jeg har barn, så er det kjekt og få hver fjerde bleiepakke gratis også noe en gjør på Kiwi.

Skrevet

Handler bare på Ica jeg, men tror ikke det er billigst, er bare 5 meter unna meg. (praktisk)

Skrevet

Vi handler mest på Rema 1000: det ligger i nærheten av der vi bor og er ok på pris. De har ikke noe ferskvaredisk, så da må vi gå på langt dyrere Meny.

Gjest Madam Felle
Skrevet

Rema 1000 her også, men ferskvarene kjøper vi på Safari.

Skrevet

Vi tar som regel storhandelen på REMA, det er helt klart billigst. Men den helt store inspirasjonen til å lage noe ekstra godt finner jeg nok ikke på REMA... Supplerer derfor med ferskvarer og litt mer spennende utvalg på MENY og RIMI eller ICA, eller legger handelen til en av disse innimellom.

Skrevet

Rema1000 er min nærmeste butikk så jeg handler stort sett alltid der. De varene jeg ikke får tak i der handler jeg som regel på Rimi. En sjelden gang er jeg innom Meny.

Skrevet

Handler på obs. De har mye billige tilbudsvarer, men har vel ganske ok pris på resten også tror jeg. Pluss at jeg får 3% tilbake pga coop-medlemskortet.

Bør tenke litt på beliggenhet også syns jeg, ikke vits å kjøre på andre siden av byen for der er det en billig butikk, sjelden det lønner seg...

Gjest Aurélie
Skrevet

Mega og Ica ligger så beleilig til, rett ved her jeg bor, så jeg handler gjerne der. Tar meg 10 minutter å gå til Rema 1000, så hadde sikkert spart noen hundrelapper ved å gjøre handleruta litt lenger.

Skrevet

Jeg handler det aller meste på Rema, både fordi det er billigst og fordi det ligger nærmest. Vareutvalget er ikke helt topp, så innimellom må jeg på Ica/Meny/Ultra for å få tak i spesielle varer. Nå må jeg jo f.eks i en annen butikk for å få tak i Synnøve Finden hvitost :roll:

Skrevet
Jeg handler det aller meste på Rema, både fordi det er billigst og fordi det ligger nærmest. Vareutvalget er ikke helt topp, så innimellom må jeg på Ica/Meny/Ultra for å få tak i spesielle varer. Nå må jeg jo f.eks i en annen butikk for å få tak i Synnøve Finden hvitost  :roll:

Nei, Rema skal selge Synnøve Finden ost alikevel nå. Stod i avisen at det skulle gi etter for kundenes ønsker :wink:

Skrevet

Nei, Rema skal selge Synnøve Finden ost alikevel nå. Stod i avisen at det skulle gi etter for kundenes ønsker :wink:

Woohoo! :hoppe: Da må jeg bare vente på at de fyller opp disken igjen da :D

Gjest Revenka
Skrevet

Når jeg skal ha kjøtt handler jeg på Rema, mye billigere enn de andre butikkene her i området. Men vi pleier å dra på Ultra sitt 10,-marked når det er. Da hamster vi litt. Sparer litt penger på det ja :)

Skrevet

Vi handler fast på Rema. Er også ofte innom Obs! for å benytte meg av tilbudene de har + kjøpe de varene og grønsakene de ikke har på Rema.

Gjest Anonymous
Skrevet

Storhandelen tas som regel på Rema 1000, mens "spesielle" ting kjøpes på Meny.

Pluss en og annen tur til MedelSvensson. :sjarmor:

Skrevet

Eg handla nesten alt på Rema.

Handla bleier på Bunnpris, sia der e kvar 4pakke gratis.

Fersk kylling, pomfrit, div.typa potetgull og litt tilbudsvarer handla eg på Mega.

Det e dei matbutikkane vi har-utenom Lidl- men der handla eg skjelden..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...