AnonymBruker Skrevet 18. februar 2018 #1 Skrevet 18. februar 2018 På jobben min på skole ser jeg renholderene bruker et kraftig absorberende pulver på større mengder biologisk søl, og tenker at dette hadde vært greit å ha hjemme med unger og omgangssykesesong. Det suger liksom til seg væsken og kan feies opp. Prøvde å google litt men finner bare butikker som selger i store mengder til firmaer. Vet noen her om et sted privatpersoner kan få tak i dette i normale forpakninger? Trenger ikke en kasse med 50 bokser liksom😂 Anonymkode: d6711...7c5
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2018 #2 Skrevet 19. februar 2018 Jeg bruker maizena på mindre flekker og søl, det absorberer væske veldig bra. Mulig man kan lage sin egen blanding med maizena og f.eks bakepulver? Du kan jo se på innholdsfortegnelsen på det som selges i store kvanta? 😊 Anonymkode: dfd39...7ab
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2018 #3 Skrevet 19. februar 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg bruker maizena på mindre flekker og søl, det absorberer væske veldig bra. Mulig man kan lage sin egen blanding med maizena og f.eks bakepulver? Du kan jo se på innholdsfortegnelsen på det som selges i store kvanta? 😊 Anonymkode: dfd39...7ab Bakepulver er ikke til å eksrimentere med. Så det blander ikke folk med sunn fornuft sammen med andre ting enn mat/mel det er beregnet brukt til. Prøv Stsples. Men vær klar over at dette koster mer enn det du vil betale og er i forpakninger av stor størrelse for husholdninger. Skaff deg heller litt sagflis. Anonymkode: d166f...31f
Perelandra Skrevet 19. februar 2018 #4 Skrevet 19. februar 2018 Kanskje du kan bruke kattesand? Klumpesand trekker jo til seg fuktighet.
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2018 #5 Skrevet 19. februar 2018 Takk for tips til ting jeg kan teste😊 nå er det heldigvis ikke så ofte det er spy rundtom her, så jeg hadde håpet å finne en sånn passe stor boks å ha stående. Kan sjekke staples. Vil ikke ha en kasse med mange, men kanskje de selger løst i butikken. På nett hadde de bare grossistforpakninger. Ts Anonymkode: d6711...7c5
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2018 #6 Skrevet 20. februar 2018 Jeg bruker potetmel til dette, det fungerte greit nok denne runden med spysyke (endelig over, bank i bordet). Når det har fått trukket til seg spyet bruker jeg støvsuger for å fjerne det. Anonymkode: 955a0...a6b
_popcorn_ Skrevet 20. februar 2018 #7 Skrevet 20. februar 2018 https://www.staplesnetshop.no/web/ePortal/ctrl?action=showiteminfo&itemNo=749387&loc=subgroup
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2018 #8 Skrevet 20. februar 2018 3 timer siden, _popcorn_ skrev: https://www.staplesnetshop.no/web/ePortal/ctrl?action=showiteminfo&itemNo=749387&loc=subgroup Takk for link, men man må dessverre ha firmakonto for å bestille der. Jeg får ta meg en tur i butikken deres og se om jeg kan kjøpe en der😉 Anonymkode: d6711...7c5
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2018 #9 Skrevet 20. februar 2018 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg bruker potetmel til dette, det fungerte greit nok denne runden med spysyke (endelig over, bank i bordet). Når det har fått trukket til seg spyet bruker jeg støvsuger for å fjerne det. Anonymkode: 955a0...a6b Takk for tips! 😊 Anonymkode: d6711...7c5
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2018 #10 Skrevet 20. februar 2018 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg bruker potetmel til dette, det fungerte greit nok denne runden med spysyke (endelig over, bank i bordet). Når det har fått trukket til seg spyet bruker jeg støvsuger for å fjerne det. Anonymkode: 955a0...a6b Så støvsugeren din er altså full av bakterier fra oppkastet? 🤮 Anonymkode: abd89...5ba 5
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2018 #11 Skrevet 20. februar 2018 De har noe sånt på Biltema. Egentlig ment for biler selvfølgelig, men har funket fint inne og. Er slik som støvsuges opp etter en stund Anonymkode: 7ddd0...07b
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2018 #12 Skrevet 21. februar 2018 Jeg gidder ikke feie opp eller bruke en støvsuger, det er jo direkte uhygienisk. Jeg legger masse papir oppå, tørker innover og vasker tre ganger til slutt. Man kan og bruke vanlig mel, men det er jo så kvalmt å se på at jeg ikke orker Anonymkode: fd6d6...b89 1
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2018 #13 Skrevet 21. februar 2018 Potetmel funker fint😊 Anonymkode: de4c8...e79
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå