Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Alle studenter som skal ta medikamentregning i april, hvor mye tid bruker du på å gjøre oppgaver?

Jeg har begynt smått med å løse oppgaver og lurer på hvor ofte dere pleier å sitte med stoffet?

Jeg vet det kommer an på hvor godt man mestrer det, men greit å høre hva andre studenter gjør :nori:

Anonymkode: 93fc2...76a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg begynte i begynnelsen av januar og gjøre et par oppgaver om dagen. (Samt jeg var på kurs) De siste 7-21 dagene har jeg gjort minst 400 oppgaver. Hadde eksamen for noen dager siden og den gikk utmerket. De siste dagene før eksamen gjorde jeg ca. 2 eksamenssett hver dag. Matte går forøvrig lett for meg og jeg synes oppgavene gikk raskt unna. Begynn tidlig slik at du får tid til å lage deg gode rutiner når du regner! Så kan du heller slappe mer av når du kjenner at alt sitter godt. Hvordan folk klarer å stryke på fire eksamener, det skjønner ikke jeg! Matten er enkel, problemet er heller å skrive ned alt nøyaktig slik sensor vil ha det og huske alle småting. 

Anonymkode: e4805...14e

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg begynte i begynnelsen av januar og gjøre et par oppgaver om dagen. (Samt jeg var på kurs) De siste 7-21 dagene har jeg gjort minst 400 oppgaver. Hadde eksamen for noen dager siden og den gikk utmerket. De siste dagene før eksamen gjorde jeg ca. 2 eksamenssett hver dag. Matte går forøvrig lett for meg og jeg synes oppgavene gikk raskt unna. Begynn tidlig slik at du får tid til å lage deg gode rutiner når du regner! Så kan du heller slappe mer av når du kjenner at alt sitter godt. Hvordan folk klarer å stryke på fire eksamener, det skjønner ikke jeg! Matten er enkel, problemet er heller å skrive ned alt nøyaktig slik sensor vil ha det og huske alle småting. 

Du hadde prøven så tidlig! Hvilken studie går du på? 

Ja, matten er ganske enkel og det er nok mer at man må bli vant til hvordan de formulerer spørsmålene og hvordan man skal hvis utregningen. Jeg har ikke gjort så mye frem til nå, men føler at jeg er på god vei. Har selv eksamen i april.

Skrevet
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du hadde prøven så tidlig! Hvilken studie går du på? 

Ja, matten er ganske enkel og det er nok mer at man må bli vant til hvordan de formulerer spørsmålene og hvordan man skal hvis utregningen. Jeg har ikke gjort så mye frem til nå, men føler at jeg er på god vei. Har selv eksamen i april.

Går på UiA. :) Kjempedeilig å være ferdig før første praksisrunde. Jepp, men bare skriv alt riktig når du øver og vær streng med deg selv når det kommer til benevninger, to streker under svaret osv. så går det greit. Om du vil øve på litt vanskeligere oppgaver foreslår jeg sykepleiepluss! Mange vanskelige oppgaver der! (Som forøvrig er mye vanskeligere enn eksamenssettene jeg har øvd på). Der gjorde jeg ca. 120 oppgaver og da satt alt som et skudd! 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...