Gå til innhold

Tips til øltyper

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal kjøpe en gave til en som er glad i øl. Det går stort sett i Tuborg og Nordlands gull.

Jeg tenkte på øl som ikke er så veldig vanlig, men som allikevel er godt til kos en Fredagskveld.

Her jeg bor har vi en butikk som heter Gulating og de selger mye forskjellig, men jeg har ikke vært der ennå. Har noen av dere smakt på øl fra kjeden?

Han er ikke spesiellt glad i feks ølen Guinness. Jeg selv er ikke glad i øl i det hele tatt, så jeg er helt blank på forskjellige typer.

Kan tenke meg noe som er noe ala Tuborg, men allikevel annerledes hvis dere skjønner.

Må være øl som bare drikkes til chips, peanøtter og sånt. Jeg kan også få tips til øl som kan drikkes til svin og kylling. Føler meg dum bare av å skrive dette, for det kan jo være at all øl kan drikkes til dette.

Anonymkode: fd4b6...986

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er dyktige ølkjennere som jobber på Gulating. Ta deg en tur og si hva han liker, så hjelper de deg å finne gode alternative lyse øltyper :)

Skrevet

Har vært på Gulating og fått kjempeservice! :) Hvis du sier hva de er ute etter hjelper de deg veldig godt altså. Jeg drikker veldig lite (to ganger i året i snitt) - og følte meg kjempeteit da jeg skulle ha to øl "bare for å prøve noe annerledes" - men det var verdt det :) 

Anonymkode: e0b33...9e0

• Liker 1
Skrevet

Bare gå innom Gulating å si at du vil sette sammen en gave så hjelper de deg :) 

Anonymkode: e6caa...6cf

• Liker 1
Skrevet

De hjelper deg på Gulating, utrolig flinke folk som jobber der. Og øl en super gave, han blir sikkert glad for det :)

Anonymkode: 6838a...9ce

Skrevet

De selger jo slike gavepakker der òg, sammensatt av forskjellige øl-typer :danse:

Skrevet

Jeg klarer ikke å finne beskrivelser av øl sortene på nettet. Vet dere om en link som er øl Gulating selger over disk?

Anonymkode: fd4b6...986

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...