AnonymBruker Skrevet 18. februar 2018 #1 Skrevet 18. februar 2018 Jeg var på en fest, en fyr tok meg på rompen og jeg fjernet handa hans. Så begynte han å gråte, ble helt i fra seg og mente at jeg hater han. Tror ikke han hadde drukket mye heller, er dette normalt? Anonymkode: 118bf...8e5
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2018 #4 Skrevet 18. februar 2018 Typisk menn. En gjeng med sutrete grineunger. Anonymkode: e7c29...11b 2
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2018 #5 Skrevet 18. februar 2018 1 minutt siden, AnonymBruker said: Jeg var på en fest, en fyr tok meg på rompen og jeg fjernet handa hans. Så begynte han å gråte, ble helt i fra seg og mente at jeg hater han. Tror ikke han hadde drukket mye heller, er dette normalt? Anonymkode: 118bf...8e5 Det var antagelig en kg-mann. Snart kommer et langt innlegg om hvorfor feministene velger ham bort så han må forbli ufrivillig barnløs. Anonymkode: 4130d...df2 15
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2018 #6 Skrevet 18. februar 2018 At han klådde på deg er kanskje ikke så vanlig, men gutter i dag griner for ingenting. Anonymkode: 0ed28...049 1
Gjest Axl Skrevet 18. februar 2018 #9 Skrevet 18. februar 2018 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: Typisk menn. En gjeng med sutrete grineunger. Anonymkode: e7c29...11b
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2018 #10 Skrevet 18. februar 2018 Absolutt ikke normalt. Menyen er han veldig høy på seg selv, tror at alle vil ha han og blir skikkelig lei seg når han ikke får viljen sin. Eller så er han som en jeg datet et par ganger. Han gikk tydeligvis på steroider, å siste daten vi hadde tok han noe ille opp (filleting), stormet ut og jeg fikk senere melding om at han måtte dra og sto i en busslomme og gråt. Det var siste gang jeg så han. Anonymkode: 47db0...5f4
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2018 #11 Skrevet 18. februar 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Absolutt ikke normalt. Enten er han veldig høy på seg selv, tror at alle vil ha han og blir skikkelig lei seg når han ikke får viljen sin. Eller så er han som en jeg datet et par ganger. Han gikk tydeligvis på steroider, å siste daten vi hadde tok han noe ille opp (filleting), stormet ut og jeg fikk senere melding om at han måtte dra og sto i en busslomme og gråt. Det var siste gang jeg så han. Anonymkode: 47db0...5f4 Herregud den jævla autocorecten. Rettet Anonymkode: 47db0...5f4
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2018 #12 Skrevet 18. februar 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg var på en fest, en fyr tok meg på rompen og jeg fjernet handa hans. Så begynte han å gråte, ble helt i fra seg og mente at jeg hater han. Tror ikke han hadde drukket mye heller, er dette normalt? Anonymkode: 118bf...8e5 Pisspreik så til de grader. Prøv igjen ts! Anonymkode: fcc17...dd6
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2018 #13 Skrevet 19. februar 2018 15 timer siden, O.G. skrev: Lever Trond Kirkevaag fremdeles? Nei, dessverre. Hans humor er svært intelligent og tidløs. Anonymkode: d9d17...9c5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå