kriztine Skrevet 18. februar 2018 #1 Skrevet 18. februar 2018 Er det noen som har brukt 23/5 regelen for å komme inn på høyskole? hva jobbet med før og hva jobber du med nå? hvordan søkte du?
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2018 #2 Skrevet 19. februar 2018 Jeg skal søke med 23/5 til høsten. Har jobbet i forskjellige butikker i noen år og videregående utdanning teller med også. Til sammen har jeg litt over 5 år praksis (jobb/utdanning). Anonymkode: b031b...abe
Gjøksuppe Skrevet 20. februar 2018 #3 Skrevet 20. februar 2018 Søkte etter 23/5, har fagbrev fra før og jobbet i yrket en del år før jeg tok studiespesialiserende. For å dokumentere praksis er det enklest å kontakte nav og få utskrift fra arbeidsgiverregisteret istedenfor å prøve å koke i hop alle disse arrestene. Holder nå på med 6-årig høyere utdanning. 1
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2018 #4 Skrevet 20. februar 2018 1 minutt siden, Gjøksuppe skrev: Søkte etter 23/5, har fagbrev fra før og jobbet i yrket en del år før jeg tok studiespesialiserende. For å dokumentere praksis er det enklest å kontakte nav og få utskrift fra arbeidsgiverregisteret istedenfor å prøve å koke i hop alle disse arrestene. Holder nå på med 6-årig høyere utdanning. Oj det ante jeg ikke at gikk an. Å jeg som har stresset med at jeg ikke har flere av atestene mine! Anonymkode: 7f475...542
Gjøksuppe Skrevet 20. februar 2018 #5 Skrevet 20. februar 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Oj det ante jeg ikke at gikk an. Å jeg som har stresset med at jeg ikke har flere av atestene mine! Anonymkode: 7f475...542 Jeg hadde ateister/kontrakter på at jeg jobbet der, men uten disse «tidsstemplene» som kreves. Altså oppstarta og opphørsdato med prosent stilling. Aldri fått en slik attest så da løste deg seg med at nav kunne gi prosent og tidsforløp. Men forhør deg selvsagt med opptakskontoret ved studiestedet du søker.
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2018 #6 Skrevet 20. februar 2018 2 minutter siden, Gjøksuppe skrev: Jeg hadde ateister/kontrakter på at jeg jobbet der, men uten disse «tidsstemplene» som kreves. Altså oppstarta og opphørsdato med prosent stilling. Aldri fått en slik attest så da løste deg seg med at nav kunne gi prosent og tidsforløp. Men forhør deg selvsagt med opptakskontoret ved studiestedet du søker. Jeg har ikke nok jobb for å få 5 år, men grunnet helsetilstand så kan jeg få fritak fra det siste (mangler 1 1/2 - 2 år tror jeg). Men skal ikke søke høyere utdanning før 2019 så har fremdeles litt tid. Men da skal jeg få samlet det jeg har ja, å snakke med nav. Anonymkode: 7f475...542
Gjøksuppe Skrevet 20. februar 2018 #7 Skrevet 20. februar 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg har ikke nok jobb for å få 5 år, men grunnet helsetilstand så kan jeg få fritak fra det siste (mangler 1 1/2 - 2 år tror jeg). Men skal ikke søke høyere utdanning før 2019 så har fremdeles litt tid. Men da skal jeg få samlet det jeg har ja, å snakke med nav. Anonymkode: 7f475...542 Om du har gått sykemeldt kan det være den tidenteller, usikker på om det var oppgitt på nav sine papirer. Så det er jo en mulighet.
kriztine Skrevet 20. februar 2018 Forfatter #8 Skrevet 20. februar 2018 23 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg skal søke med 23/5 til høsten. Har jobbet i forskjellige butikker i noen år og videregående utdanning teller med også. Til sammen har jeg litt over 5 år praksis (jobb/utdanning). Anonymkode: b031b...abe hvor og hvilken utdanning skal du søke på?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå