Gå til innhold

Menn: Hvilke sexleketøy vil dere helst ha?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har fått et gavekort av kjæresten til å kjøpe noen leker. Regler: Jeg må bestemme alt selv, og alt kan ikke være "vanilje".

Vi har ikkje vært sammen lenge nok til at jeg kjenner hans fantasier. Men jeg har valgt en ting jeg vet han vil like, og en ting jeg gjerne vil ha.

Så menn: hva ville dere gjerne overraskes med? Jeg trenger inspirasjon. Kan være både for meg, han eller sammen.

Anonymkode: c6ada...a3c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sexleketøy jeg liker best? Ei dame som er tidlig i 20-årene, som står på knærne og ser på meg med kåthet i blikket, villig til å gjøre alt jeg kommanderer henne til. En søt like sexleke.

Anonymkode: 98816...19f

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som brukes mest her i gården er tau, nipple clamps og en heftig vibrator - men det er fordi jeg hovedsaklig bruker det på jenta, som jeg selvfølgelig digger.

Neste på lista er en analkrok og litt diverse BDSM-orienterte leketøy. Personlig liker jeg den stimulien jeg får i fra kroppen hennes (penetrering, handjob og oralsex) i tillegg til at jeg alltid ser på det som stress å rengjøre sexleketøyene for menn.

Har hørt mye bra om de eggene man kan bruke til runking, fleshlight osv. Alt bunner jo selvfølgelig ut i hva typen din faktisk liker, men jeg ville satt pris på et sexleketøy vi skal bruke i lag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Massasje-olje, for da bruker man fortsatt kvinnen som leketøy.

Anonymkode: c167d...1da

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har fått et gavekort av kjæresten til å kjøpe noen leker. Regler: Jeg må bestemme alt selv, og alt kan ikke være "vanilje".

Vi har ikkje vært sammen lenge nok til at jeg kjenner hans fantasier. Men jeg har valgt en ting jeg vet han vil like, og en ting jeg gjerne vil ha.

Så menn: hva ville dere gjerne overraskes med? Jeg trenger inspirasjon. Kan være både for meg, han eller sammen.

Anonymkode: c6ada...a3c

For min del er den største gleden med sexleketøy å bruke det på dama.. synes det er mer tennende å  bruke ting på henne, sexy undertøy, håndjern, buttplug, penis-dildo til dobbel penetrering, pussy pump etc.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I kveld blir det pussypump, cocksleeve og Wand. En "size matter" kveld. 

Anonymkode: b1bb0...444

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En buttplug til hver? Jeg er mann og har en liten buttplug, veldig deilig å bruke når jeg onanerer, orgasmen blir helt himmelsk(har dog ikke fortalt det til kona, så bruker den bare for meg selv...)

En liten fantasi jeg har fått er å bli pult med en liten strap-on av kona... Kunne vært artig å prøve.

Anonymkode: 0f8ed...8e2

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En prostata vibrator (ikke billig skit) til ham, og et kraftig vibrerende lite egg til deg. Dersom du liker/kan tenke deg analsex - kjøp en passe stor og vibrerende buttplug til deg selv - kan du også ha stor glede av selv om du ikke vil ha hans penis inn i analen..

Anonymkode: f4c29...ba7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så regelen er at du må bestemme selv, hvorfor tenker du på hva han vil da? 
Det virker jo som om han vil du skal finne noe DU setter pris på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det jeg liker best å bruke er en Hitachi Magic wand. Enten alene eller at dama bruker den på meg. Har også en fleshlight. Men den bøir sjeldent brukt. Det er wanden som er best. 

Den er så kraftig at jeg må bruke den utenpå klærne. Da kommer jeg i undertøyet som jeg bare legger til vask. Raskk, deilig og enkelt. 

Finnes mange typer. Men Hitachi magic wand er den beste synes jeg. 

Anonymkode: 89510...e66

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sånn egg til ham kan være ok, men dersom du bruker lube (som jeg antar de fleste vil gjøre) så kan det bli litt vanskelig å faktisk onanere med den (slippery bastard). Dersom han er trygg kan noe som stimulerer prostata være helt fantastisk, men det kan bli helt feil dersom han ikke er klar. 

Sex-leketøy til henne aner jeg ingenting om *smiler* Det er en mystisk verden jeg ikke har behov for å utforske videre.

Endret av TRT-Train
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...