Gjest supernova_87 Skrevet 18. februar 2018 #1 Skrevet 18. februar 2018 (endret) . Endret 3. april 2023 av supernova_87
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2018 #2 Skrevet 18. februar 2018 Jeg holder på med Prosjekt "Grensespregning" for tiden. Det har da selvsagt: ingen grenser Sånn i hovedtrekk går det foreløpig ut på å å bruke så lite penger jeg klarer på mat (uten å sulte eller få næringsmangel). Kaste så lite mat og restavfall som mulig (uten at bolig blir søppelplass og uten å gå til ekstreme tiltak som kompostering som jeg er for lat til). Bruke så få ting som mulig og løse dagligdagse gjøremål med færrest mulig redskaper. Lage potestappe med gaffel i stedet for stauke f.eks. Så har jeg noen småprosjekter som kommer til å skape nye problemer så jeg ikke kjeder meg. Jeg prøver f.eks å se hvor lenge jeg kan gå uten å gre håret før jeg MÅ. Den delen tror jeg kan bli interessant å løse med minst mulig redskaper om en stundAnonymkode: 0d55a...576 1
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2018 #3 Skrevet 18. februar 2018 Mitt prosjekt over tid: Jobbe for å bli helt uavhengig av å måtte jobbe. Har investert litt, og lærer meg ennå litt mer med tiden, slik at jeg kan sette egne midler og evt. arv inn i foretak/fond/aksjer som gir meg en inntekt stor nok til å slutte å jobbe. Begrunnelsen for prosjektet er at jeg har innsett hva arbeidslivet egentlig er, etter snart 10 år uten å ha helt fri. Det er helgejobbing, kveldsjobbing, feriejobbing ++ og jeg må alltid oppholde meg i nærheten av jobben 24/7. Det setter store begrensninger på øvrig liv, f. eks. familie og reise, og det gidder jeg ikke resten av livet, og det er da nødvendig med et prosjekt som gjør at man kan ha et liv som ikke bare dreier seg om å jobbe Anonymkode: bee6c...a61 1
Gjest GiftMann38 Skrevet 18. februar 2018 #4 Skrevet 18. februar 2018 1. Ta vare på kroppen. Det blir tyngre og tyngre å komme seg tilbake i form så jeg bruker en del tid på trening for å slippe å gå ned 10 kg i vekt. 2. Kommer til å ta en bachelor i psykologi de neste to årene, etter en positiv opplevelse på en lederutdanning det siste året. Det er godt mulig jeg får lederansvar innen rimelig kort tid (det skjer nok noe før sommeren), og det er greit, men psykologi har jeg lyst til å lære mer om.
Zoey Skrevet 18. februar 2018 #5 Skrevet 18. februar 2018 Prosjekt hage er vårens greie for meg. Jeg har brungrå fingre med litt vedhengende lukt av død og fordervelse, og mannen min er av typen som klipper plenen og er fornøyd. Men jeg liker pene hager. Så jeg driver og planlegger en masse ting jeg kan gjøre som får masse flott resultat med minst mulig vedlikehold (så luking i bed utgår). Da leser jeg blogger, bøker, ser bilder... Gleder meg faktisk litt til snøen blir borte.
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2018 #6 Skrevet 18. februar 2018 1) Få B på eksamen jeg har om to uker. 2) Få B på eksamen jeg har om 4 uker. 3) Prøver å bytte ut kvinneguiden med mer sosiale ting. I går hadde jeg brettspillkveld med noen venner i stedet for å sitte på kvinneguiden som jeg pleier. Anonymkode: 7cdce...c79
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå