FantasDick Skrevet 18. februar 2018 #1 Skrevet 18. februar 2018 Trenger å oppdatere/bytte ut litt i kostesamlinga. Koster til øynene er viktigst. Trenger særlig en blendekost (til globalen), de jeg har er for store tror jeg, så jeg ender opp med øyenskygge overalt uansett teknikk. Skulle kanskje også hatt koster til highlighter og solpudder.
Nerine_ Skrevet 18. februar 2018 #2 Skrevet 18. februar 2018 Real techniques har gode koster til ansiktet iallefall. Har aldri prøvd koster til øyne desverre.
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2018 #3 Skrevet 18. februar 2018 Jeg vet ikke helt hva du legger i "rimelig", men kostene fra Zoeva ligger hvertfall under MAC og Sigma i pris - og de er veldig gode synes jeg. Du får dem på Douglas Jeg har stort sett bare koster derfra. Ellers har jeg god erfaring med ansiktskostene fra Real Techniques, men har ikke prøvd øyekoster derfra. Anonymkode: c09bd...d23
Nerine_ Skrevet 18. februar 2018 #4 Skrevet 18. februar 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg vet ikke helt hva du legger i "rimelig", men kostene fra Zoeva ligger hvertfall under MAC og Sigma i pris - og de er veldig gode synes jeg. Du får dem på Douglas Jeg har stort sett bare koster derfra. Ellers har jeg god erfaring med ansiktskostene fra Real Techniques, men har ikke prøvd øyekoster derfra. Anonymkode: c09bd...d23 Er Zoeva syntetiske?
dillyduzit Skrevet 18. februar 2018 #5 Skrevet 18. februar 2018 Jeg er veldig fornøyd med mine Morphe børster til egentlig alt, men føler at øyesminken legger seg nøyaktig hvor jeg vil ha den. Mine favoritter er M506 (ikke syntetisk), MB23 (syntetisk) og Y17 (syntetisk). Går du inn på hjemmesiden vil det også stå hva børsten er laget av, om den er syntetisk eller av dyr. Nå er jeg noe usikker på shipping fra deres side, men Beautybay selger også i hvertfall noen av disse.
Salka Skrevet 18. februar 2018 #6 Skrevet 18. februar 2018 Jeg kjøpte et sett med øyekoster fra real tecniques for en stund siden. Er veldig fornøyd.
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2018 #7 Skrevet 18. februar 2018 Jeg er veldig fornøyd med kostene fra Real Teqniques, men ble faktisk positivt overrasket over kostene til Wet´n wild, de hvite og rosa, ekstremt billige men gode koster. Ellers har jeg kjøpt en del koster fra Kicks sitt eget merke, og er veldig fornøyd med de også. Har noen koster fra Sigma, som er mye dyrere, og synes ikke de er noe bedre enn de andre jeg har nevnt her, så dyrere behøver absolutt ikke være bedre bestandig. Anonymkode: f957d...9b3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå