AnonymBruker Skrevet 18. februar 2018 #1 Skrevet 18. februar 2018 Er det bare sex og gå der i fra eller er dere mer sammen? Ingen følelser? Anonymkode: 5278a...bc8
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2018 #2 Skrevet 19. februar 2018 Vi møtes alltid hos meg, ser gjerne litt tv eller film først men that`s it. Begynte som one night stand. Holdt på et halvt år nå. Vi snakker mye og bra sammen da, og jeg må si jeg liker han veldig godt og vice versa, men har ingen kjærestefølelser for hverandre. Det har nok like mye med at vi har forskjellig livssituasjon og mange års aldersforskjell å gjøre. Vi passer på en måte ikke inn i hverandres liv selv om kjemien er fantastisk. Anonymkode: 8b1e0...f69 5
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2018 #3 Skrevet 19. februar 2018 Da jeg hadde en elsker var det med en jeg ble helt villt og fullstendig forelsket i, så mye at jeg begynte å misligholde forholdet mitt. Til slutt tok jeg tak i meg selv og satte en stopp for det, fortalte partner og vi har jobbet oss gjennom det. Jeg lever et bra og stabilt liv sammen med partneren, men innimellom får jeg ulovlige stikk av savn og anger, men jeg tillater aldri meg selv å dvele ved slike følelser og dermed gror de aldri heller.. Anonymkode: fbef0...b0b 3
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2018 #4 Skrevet 19. februar 2018 Bare sex, pga manglende sex hjemme. Er mannen hjemme jeg elsker og kunne aldri levd med noen andre enn han, selvom jeg er glad i å være med elskeren min også. Anonymkode: 76442...66b 3
LiseOslo Skrevet 19. februar 2018 #5 Skrevet 19. februar 2018 Tja, det kommer nok litt ann på... 1) Jeg har et vennepar + en kompis av dem som pulevenner, det er de bare sex og ikke noe mer. Helt fint 2) Jeg har også ei venninne jeg koser en hel del med. Her kan det nok / er det nok i ferd / med å utvikle seg en del mer følelser. Veldig fint dette også. Men: Hvis relasjonen jeg har til venninna mi utvikler seg noe er så utelukker det nok relasjonen i 1) over. Kanskje like greit. 3
draug 75 Skrevet 19. februar 2018 #6 Skrevet 19. februar 2018 Jeg har ikke. Men jeg har hatt. Elskerinner, da. Hva skal man si? When people fuck, they bond. Så man må være litt oppmerksom på hva som skjer. Når man treffer noen man begjærer og begynner å pule vedkommende, men man vet at dette ikke er mannen/ kvinnen i mitt liv, så må man være klar til å stoppe det hele.
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2018 #7 Skrevet 19. februar 2018 Vanskelig. Har vært lenge alene og har litt behov og, men spørs om jeg hadde klart å holde disse kortene skilt. Aldri hatt elsker. Ønsker egentlig kjæreste. Så gjerne ikke lurt å prøve ut dette? Tenkte evt på en jeg har vært med før. Var betatt av han. TS Anonymkode: 5278a...bc8
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2018 #8 Skrevet 19. februar 2018 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vanskelig. Har vært lenge alene og har litt behov og, men spørs om jeg hadde klart å holde disse kortene skilt. Aldri hatt elsker. Ønsker egentlig kjæreste. Så gjerne ikke lurt å prøve ut dette? Tenkte evt på en jeg har vært med før. Var betatt av han. TS Anonymkode: 5278a...bc8 Hopp i det En lever bare en gang! Send meg en melding du, hilsen han du har vert med før Anonymkode: dd2b5...1d9
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2018 #9 Skrevet 19. februar 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hopp i det En lever bare en gang! Send meg en melding du, hilsen han du har vert med før Anonymkode: dd2b5...1d9 Leker med tanken. 😀 Men hvilken odds for at det er deg er vel liten. 😉 Anonymkode: 5278a...bc8
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2018 #10 Skrevet 19. februar 2018 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Bare sex, pga manglende sex hjemme. Er mannen hjemme jeg elsker og kunne aldri levd med noen andre enn han, selvom jeg er glad i å være med elskeren min også. Anonymkode: 76442...66b Du vet at man ikke kan få i pose og sekk? Enten forteller du partneren at du er utro, eller så vil karma ta deg igjen.. Anonymkode: 0ffae...68d
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå