Gå til innhold

Hva har du med i sekken på fjelltur

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva slags mat har du i sekken på en ukes fjelltur til hytta? Tenker da på dere som kun har en koketopp tilgjengelig og ikke har strøm i hytta. Og at det er noen timer å gå til hytta. Jeg begynner å bli litt lei av all posematen, men er usikker på hva som er best og som ikke veier for mye.  

Anonymkode: 885c6...18b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Egg kan dere ta med dere, det veier jo litt, men det må dere avgjøre selv.

Skrevet

Hva mener du med "posemat"? Jeg tar med poteter og grønnsaker og kjøtt og så videre, brød og egg og bacon... Jeg bærer heller litt tyngre sekk i et par timer og lever godt en uke, enn å "spare på vekta" et par timer og gå matlei hele uken.

Anonymkode: 7bbab...770

Skrevet

Spaghetti og lapskaus på hermetikk boks. Pølser vi skjærer opp i biter og spiser enten til ris med ketchup , pasta og ketchup eller legger på brødskiva med et lag smør i mellom

Anonymkode: 22054...016

Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva mener du med "posemat"? Jeg tar med poteter og grønnsaker og kjøtt og så videre, brød og egg og bacon... Jeg bærer heller litt tyngre sekk i et par timer og lever godt en uke, enn å "spare på vekta" et par timer og gå matlei hele uken.

Anonymkode: 7bbab...770

Supper, potetmos, pannekaker osv. Å lagre kjøtt på hytta en varm sommer er vel ikke så aktuelt, ei heller å bære over evne. 

Anonymkode: 885c6...18b

Skrevet

Det kommer jo helt an på lengden og terrenget til hytta. Mange kan gå flere ganger frem og tilbake eller bære tyngre om det ikke er alt for langt. 

Anonymkode: baf17...001

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...