AnonymBruker Skrevet 18. februar 2018 #1 Skrevet 18. februar 2018 Noen her som har hatt sex på en flyplass? Jeg fikk en gang en blowjob av en søt gutt i treningsdress på en flyplass i Tyskland. Like etterpå leste jeg at hvite sokker over joggebuksa er et signal homofile menn i Tyskland bruker på at de er tilgjengelige. Jeg hadde tilfeldigvis dratt hvite sokker over joggebuksa. Jeg er bifil så når jeg ikke skjønte hva den søte gutten som plutselig snakket med meg sa og han plutselig pekte mot toallettet og viste sugegrimase skjønte jeg lunta. Og skjønte etterpå at han plukket meg ut grunnet sokkene. Uansett, deilig blowjob fikk jeg. Har prøvd igjen siden, men ikke fått napp. Anonymkode: 2e0d2...3c8
visp Skrevet 18. februar 2018 #2 Skrevet 18. februar 2018 Syns ikke toalettene på flyplasser er innbydende. For heterofile er det et tilgjengelighetssignal om man går med koffert på flyplassen. 4
Hottrio Skrevet 18. februar 2018 #3 Skrevet 18. februar 2018 Menn har seg over alt tror jeg. Det var et rasteplasstoalett som måtte legges ned (rives) her fordi det var homsetrafikk der 24/7.
Gjest Alterego666 Skrevet 19. februar 2018 #4 Skrevet 19. februar 2018 Ja. Handicap-toalettene er generelt mer romslige og rene. Slightly off-topic: 747ene til KLM har overraskende romslige toaletter i midtseksjonen.
Gjest Fillerista Skrevet 19. februar 2018 #5 Skrevet 19. februar 2018 Har fått en blowjob av ei venninne på et toalett på Gardermoen etter at vi teaset hverandre under et pledd mye av flyturen. Men vi avbrøt før jeg kom, kjørte heller til leiligheten hennes og gjorde det vi helst ville 😎
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå