AnonymBruker Skrevet 18. februar 2018 #1 Skrevet 18. februar 2018 Jeg tror jeg har en sokkefetishist i bofelleskapet. Jeg bor i en studenthybel og her har jeg bodd i to og et halvt år. Og jeg har stusset over et rart fenomen. Jeg har flere par lange store championsokker fra den gang jeg spilte basket som jeg drar over sokkene jeg alt har på for kos og daffing etter skole eller jobb og i helgene. Elsker de store myke sokkene. Men noen ganger har disse sokkene andre sokker inni seg etter vask. Til å begynne med fant jeg nike og adidassokker som jeg ofte bruker selv. Så jeg tenkte det bare var jeg som hadde glemt å ta de ut før vask. Men etterhvert begynte jeg å ha flere par enn jeg kunne huske å ha kjøpt, og andre modeller. Samtidig synes kjæresten min også at det er deilig å låne sokkene når han er på besøk og han drar dem også over sine. Og det er gulvkaldt her. Så jeg tenkte det kanskje var hans sokker jeg fant. Han overnatter når han er på besøk ettersom han bor i en annen by. Men med tiden har jeg nå en hel skuff med sokker som jeg ikke vet hvor kommer fra. Umbro, nike, adidas, puma, under armour, fila, både adidas og nike fotballstrømper. Ja til og med et par like championsokker som har hatt et langt og tøffere liv enn mine. Championsokkene mine får nærmest barn av seg selv. Kjæresten min har antydet at det nok er noen av hans sokker så jeg har ikke tenkt så mye over det før i det siste. Men så en dag dukket det opp et par ankelsokker. Han har aldri brukt ankelsokker på de årene vi har vært sammen. Og nei, de var garantert ikke hans. Eller mine, jeg har aldri eid ankelsokker selv. Og når jeg viste ham fotballstrømpene, nei, slike har han aldri eid. Vi har felles vaskerom i hybelhuset men jeg har aldri fått det til å stemme at noen skulle rekke å legge sokkene inn i mine sokker der. Så begynte jeg å ta bilde av skittentøyskurven for noen uker siden. Joda, i løpet av skoledagen ble sokkene liggende annerledes i kurven og ikke alltid, men noen ganger fant jeg nye sokker inni. Så en klarer å låse seg inn på rommet mitt. Og vet veldig godt når jeg er ute eller hjemme. Og vedkommende har overlatt meg sokker for noen tusenlapper så langt. De er ikke engang slitt de fleste av dem, noen ser nye ut. Og det er bare championsokkene mine som brukes. Jeg har aldri sett noen annen med slike sokker her, de finnes jo ikke i salg lenger. Jeg har aldri brukt dem utenfor boenheten tror jeg men de kan ha blitt sett i vasken selvsagt. Men en sniker seg altså inn på dagtid på rommet mitt og låner sokkene mine mens jeg er på skolen eller på jobb. Det er jo skikkelig ekkelt og ganske sykt? Anonymkode: 5a77e...ea3
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2018 #2 Skrevet 18. februar 2018 Du høres ærlig talt litt syk ut. Hvordan skal andre klare å låse seg inn på rommet ditt liksom? Ingen andre enn du har vel nøkkel dit. Anonymkode: df0db...2b5 1
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2018 #4 Skrevet 18. februar 2018 Takk for den. Rommet er låst. Ergo noen som har nøkkel. Anonymkode: 5a77e...ea3
petterm Skrevet 20. februar 2018 #5 Skrevet 20. februar 2018 På 18.2.2018 den 10.55, AnonymBruker skrev: Takk for den. Rommet er låst. Ergo noen som har nøkkel. Anonymkode: 5a77e...ea3 Det er vel begrenset hvor mange som har nøkkel til ditt rom? Kanskje du bør bytte lås? Evt høre med en låssmed om hva det koster å få stifte om sylinderen og få nye nøkler. Hvis du skrur ut låsen og tar den med til låsesmeden så gjør de det mens du venter. Hvis dørlåsen er en enkel innelås med vanlig nøkkel må du kanskje bytte til en dyrere lås. Alternativt kan du henge opp en lapp om at du ikke vil ha noe av at andre går inn på rommet ditt. Evt kan du sette opp et kamera som filmer hvem som er i leiligheten. 1
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2018 #6 Skrevet 20. februar 2018 Creepy. Jeg ville lett over hver cm av rommet etter et skjult kamera. Det høres ut som dette er en som tenner på sokker, og kanskje han legger ut favorittene sine i håp om å få se deg ha sex i dem. Anonymkode: 5c201...4aa
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2018 #7 Skrevet 24. februar 2018 På 20/02/2018 den 9.40, petterm skrev: Det er vel begrenset hvor mange som har nøkkel til ditt rom? Kanskje du bør bytte lås? Evt høre med en låssmed om hva det koster å få stifte om sylinderen og få nye nøkler. Hvis du skrur ut låsen og tar den med til låsesmeden så gjør de det mens du venter. Hvis dørlåsen er en enkel innelås med vanlig nøkkel må du kanskje bytte til en dyrere lås. Alternativt kan du henge opp en lapp om at du ikke vil ha noe av at andre går inn på rommet ditt. Evt kan du sette opp et kamera som filmer hvem som er i leiligheten. Takker for tips, har fått byttet lås. Tenkte det var mye dyrere enn det var. Mer opptatt av å få slutt på det enn å finne ut hvem det er egentlig. Anonymkode: 5a77e...ea3 1
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2018 #8 Skrevet 24. februar 2018 På 20/02/2018 den 10.10, AnonymBruker skrev: Creepy. Jeg ville lett over hver cm av rommet etter et skjult kamera. Det høres ut som dette er en som tenner på sokker, og kanskje han legger ut favorittene sine i håp om å få se deg ha sex i dem. Anonymkode: 5c201...4aa Ikke funnet noe kamera noe sted heldigvis, ble engstelig når jeg leste dette.... Anonymkode: 5a77e...ea3
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2018 #9 Skrevet 24. februar 2018 sikkert en som har lånt de og runket i dem Anonymkode: b1367...8d4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå