AnonymBruker Skrevet 18. februar 2018 #1 Skrevet 18. februar 2018 Jeg har ikke pleid å bruke noe farge på leppene, men har nå kjøpt meg noen leppestifter som jeg har lyst å begynne å bruke. Jeg synes imidlertid ikke jeg får det så fint langs kantene og det har lett for å gå utenfor leppene. Jeg har ganske lite lyst å kjøpe en lipliner som matcher hver eneste leppestift jeg kjøper, men jeg vil jo at det skal se bra ut også. Finnes det noen nyanser som kan gå til det meste? Bare for å få rammet inn leppene litt og unngå at det sklir utenfor leppene? Takker for alt av tips! Anonymkode: 0928e...361
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2018 #2 Skrevet 18. februar 2018 Det finnes liplinere uten farge som kan være verdt å prøve. Anonymkode: c4be2...2c5
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2018 #3 Skrevet 18. februar 2018 Ja det hadde vært supert! 😀 vet du om noen konkrete? Anonymkode: 0928e...361
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2018 #4 Skrevet 18. februar 2018 5 hours ago, AnonymBruker said: Ja det hadde vært supert! 😀 vet du om noen konkrete? Anonymkode: 0928e...361 Jeg bruker en fra Makeup Mekka, men jeg har ikke testet den nok til å si noe om hvor god den er. Gjør et søk på Google, så får du helt sikkert opp flere forslag. Anonymkode: c4be2...2c5
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2018 #5 Skrevet 18. februar 2018 8 hours ago, AnonymBruker said: Ja det hadde vært supert! 😀 vet du om noen konkrete? Anonymkode: 0928e...361 Maybelline har en, Art Deco har en, Kicks har en. Tror egentlig de fleste merker har en Søk på invisible lipliner Anonymkode: 7e9f0...b21
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå