Gå til innhold

Ord fra en pedofil: Overgrep mot barn er ekkelt og må stoppes!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Monstre burde bare låses vekk i en hule, uten noe å drikke eller å spise. De fortjener ikke å bli hørt!

Anonymkode: bcee3...cac

• Liker 2
Skrevet
26 minutter siden, GoldenLioness skrev:

Fra en pedofil

Hva tenker dere om han?

En klok mann. Hjelp pedofile å unngå å bli overgripere, samfunnet som helhet er bedre tjent med det enn med å vente til overgrep finner sted og deretter fengsle dem. 

Anonymkode: 9d79c...d0b

• Liker 5
Skrevet

Han har helt rett. Å være en oppegående pedofil som innrømmer sine svakheter og jobber mot å unngå sine lyster slik som alle andre normale mennesker mtp barn er jo bare bra. På tide at verden kan innse at man kan være en ikke praktiserende pedofil som mener at overgrep er motbydelig og jobber for å få det til. Synd at det er så mange idioter som setter = mellom pedofil og misbruk, det er ikke slik for alle.

• Liker 11
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Monstre burde bare låses vekk i en hule, uten noe å drikke eller å spise. De fortjener ikke å bli hørt!

:sprettoy: 

Enig med Silfen. Ikke alle pedofile forgriper seg på barn, og ikke alle som forgriper seg på barn er pedofile. 

• Liker 5
Skrevet

En god og interessant artikkel. Enig i at ikke alle pedofile er overgripere, og at de bør behandles som mennesker og få hjelp. 

Anonymkode: 65c51...66a

Skrevet
6 timer siden, Silfen skrev:

Han har helt rett. Å være en oppegående pedofil som innrømmer sine svakheter og jobber mot å unngå sine lyster slik som alle andre normale mennesker mtp barn er jo bare bra. På tide at verden kan innse at man kan være en ikke praktiserende pedofil som mener at overgrep er motbydelig og jobber for å få det til. Synd at det er så mange idioter som setter = mellom pedofil og misbruk, det er ikke slik for alle.

Godt sagt og jeg er helt enig med deg. Det er stor forskjell på de som utfører overgrep mot barn og de som kjemper hver dag imot sine lyster. Tro det eller ei, det er ingen som velger å bli pedofil. Kan ikke engang forestille meg hvordan det er å leve med for de som vet at overgrep er uaktuelt. 

• Liker 2
Skrevet
På ‎18‎.‎02‎.‎2018 den 7.28, GoldenLioness skrev:

Fra en pedofil

Hva tenker dere om han?

Jeg synes han virker reflektert. Jeg tenker at det er synd på ham, spesielt når jeg leser kommentarer som:

På ‎18‎.‎02‎.‎2018 den 7.34, AnonymBruker skrev:

Anonymkode: 83871...952

• Liker 2
Skrevet
På ‎18‎.‎02‎.‎2018 den 7.34, AnonymBruker skrev:

Fikk du med deg at denne mannen ikke har forgrepet seg på noen, og heller ikke planlegger å gjøre det?

Anonymkode: c3bcc...73a

• Liker 2
Skrevet

On 18.2.2018 at 9:26 AM, kisskissbangbang said:

:sprettoy: 

Enig med Silfen. Ikke alle pedofile forgriper seg på barn, og ikke alle som forgriper seg på barn er pedofile. 

Dette må bare gjentas til det kjedsommelige:

IKKE ALLE PEDOFILE ER OVERGRIPERE OG IKKE ALLE OVERGRIPERE ER PEDOFILE

Anonymkode: d2134...e7e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...