Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har kjøpt meg en brun topp i litt "fint" stoff, med tilhørende brosje som går i bronse og blått. Hva slags skjørt kan jeg ha til?

Prøvde med sort skjørt, men det ble litt kjedelig. Toppen passer fint til jeans, men jeg skal på "fin" middag, og må derfor ha et litt pent skjørt til. Noen forslag?

Og hvis jeg ikke finner noe annet, kan man ha sort og brunt sammen, eller er det fy fy? :wink:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg skulle til å foreslå sort skjørt for deg da jeg leste overskriften, men om du synes det er kjedelig... hva med mørkeblått? (ikke revolusjonerende, men men).

Gjest Anonymous
Skrevet

Bige eller en bruntone som passer til toppen?

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg ville plukket en av fargene i brosjen til skjørtet. Både bronse og blått er fint til brunt!

Skrevet

Ville absolutt gått for et skjørt i en beige tone. Syns ikke en brun topp passer til et blått skjørt :roll:

Skrevet
Jeg ville plukket en av fargene i brosjen til skjørtet. Både bronse og blått er fint til brunt!

Helt enig. Det er den "sikreste" måten å matche antrekket.

Ellers er det en haug av andre farger som passer til, hvis du synes det blir litt kjedelig.

Skrevet

Så for meg hvitt med en gang jeg leste overskrifta.

Skrevet

Beige og blått synes nå jeg.En lys blåfarge sammen med brunt kan i riktig sammensetning være riktig så fint ;)

Skrevet

Takk for tips! Får ta med meg toppen på shoppingtur en dag. :)

Skulle kanskje hatt noen brune støvletter til og, men det er ikke lett å finne når man ikke har lekre, tynne legger... :-? Noen som har tips til butikker i Oslo som har litt videre støvletter?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...