97jenta Skrevet 18. februar 2018 #1 Skrevet 18. februar 2018 (endret) Hei! Er det noen som har erfaring med uttak av gynefix spiral? Den nyeste kobberspiralen uten vinger. Er det smertefullt? Var jo helt j...... å sette den inne. Jeg har den siste tiden opplevd kramper og har veldig lyst å ta den ut. Var hos fastlege men han hadde ikke peiling. Skal den bare dras ut? Han prøvde det men det gjorde helt sykt vondt så han trakk seg... Håper noen har svar! Er utrolig lite informasjon om den generelt Endret 18. februar 2018 av 97jenta
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2018 #2 Skrevet 18. februar 2018 Anbefaler å dra til gynekolog. Det er samme prosedye som å sette den inn som det er å ta den ut.. Anonymkode: 23c08...fbf
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2018 #3 Skrevet 18. februar 2018 28 minutter siden, 97jenta skrev: Hei! Er det noen som har erfaring med uttak av gynefix spiral? Den nyeste kobberspiralen uten vinger. Jeg har den siste tiden opplevd kramper og har veldig lyst å ta den ut. Var hos fastlege men han hadde ikke peiling. Skal den bare dras ut? Han prøvde det men det gjorde helt sykt vondt så han trakk seg... Håper noen har svar! Er utrolig lite informasjon om den generelt Gynfix er festet/sydd fast i "taket" på livmoren. Det vil du se om du søker i andre tråder her inne om den, eller i google. Drar du i trådene for å prøve å dra den ut, så gjør det forståelig nok vondt og du skader deg selv! Skal du ha spiralen ut igjen så må du snakke med den som satte den inn. Anonymkode: 9bd4b...96e 1
97jenta Skrevet 18. februar 2018 Forfatter #4 Skrevet 18. februar 2018 De som satt den inn har ikke ledige timer før i Juni.. har store smerter så vet ikke om jeg klarer å vente så lenge :/ fastlegen sendte en henvisning for å få meg lenger frem i køen men det hadde de ikke mulighet til
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2018 #5 Skrevet 18. februar 2018 3 minutter siden, 97jenta skrev: De som satt den inn har ikke ledige timer før i Juni.. har store smerter så vet ikke om jeg klarer å vente så lenge :/ fastlegen sendte en henvisning for å få meg lenger frem i køen men det hadde de ikke mulighet til Alle får avbestillinger og skal ha akutte timer, det er de lovpålagt. Du kan jo ikke gå med smerter til ju i, dete er nokså opplagt for folk flest. Men har du dratt i spiraltrådene i livmorhalsen så gjør du vondt verre. Alternativt må fastlegen henvise deg til gyn. På nærmeste sykehus. Anonymkode: 9bd4b...96e 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå