Gå til innhold

En lås som kan åpnes av mange forskjellige nøkler er en dårlig lås

Anbefalte innlegg

Skrevet

En lås som kan åpnes av mange forskjellige nøkler vil slites ned over tid og til slutt bli ødelagt. Derfor er det en dårlig lås.

Det er jo kjedelig å ha en lås som ikke fungerer.

Jeg tenkte bare dere kanskje ville vite det.

Anonymkode: 7bdfd...fb0

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette var nyttig og god kunnskap jeg skal ta med meg inn i natta. 

Forresten var jeg veldig god på å åpne låser i Oblivion. Jeg er ikke helt fornøyd med det nye systemet i Skyrim. I Oblivion sneik jeg meg inn i hus, stjal bestikk og lagde eliksirer av matvarene jeg kom over, så solgte jeg det. 

Sånn, nå fikk også du noe å tenke på :)

• Liker 8
Skrevet

En lås som bare har en nøkkel er da like teit. Hva om man mister nøkkelen? Da vil jo låsen være ubrukelig. Bedre med mange reservenøkler, da, ja. :)

• Liker 6
Gjest supernova_87
Skrevet

Heldigvis er ikke mennesker og låser det samme. 

Skrevet

Bra låser og nøkler ikke er de samme da.

Jeg syntes de fleste låser er bra, men de fleste nøkkler suger og er ikke vært å spare på i lang tid. Best med en del i reserve

Anonymkode: c21a6...a6b

• Liker 4
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Bra låser og nøkler ikke er de samme da.

Jeg syntes de fleste låser er bra, men de fleste nøkkler suger og er ikke vært å spare på i lang tid. Best med en del i reserve

Bra låser og mennesker** :fnise:

Skrevet
5 minutter siden, Ginavn skrev:

Dette var nyttig og god kunnskap jeg skal ta med meg inn i natta. 

Forresten var jeg veldig god på å åpne låser i Oblivion. Jeg er ikke helt fornøyd med det nye systemet i Skyrim. I Oblivion sneik jeg meg inn i hus, stjal bestikk og lagde eliksirer av matvarene jeg kom over, så solgte jeg det. 

Sånn, nå fikk også du noe å tenke på :)

Tenker du på en systemlås, feks på hoved-ytterdør i borettslag, der alles leillighetsnøkkel går til denne hovedytterdørslåsen?

Anonymkode: 54089...e6b

• Liker 3
Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

En lås som kan åpnes av mange forskjellige nøkler vil slites ned over tid og til slutt bli ødelagt. Derfor er det en dårlig lås.

Det er jo kjedelig å ha en lås som ikke fungerer.

Jeg tenkte bare dere kanskje ville vite det.

Anonymkode: 7bdfd...fb0

enker du på en systemlås, feks på hoved-ytterdør i borettslag, der alles leillighetsnøkkel går til denne hovedytterdørslåsen?

• Liker 1
Skrevet

Jeg bare legger denne fine twitteren her.

Anonymkode: 982d6...b15

• Liker 1
Gjest supernova_87
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Altså hvis mannen har lyst til å pule en fisk så er han ikke verdt å ta vare på verken som ektemann, kjæreste eller nøkkel. 

Skrevet
1 minutt siden, Rainstorm skrev:

Altså hvis mannen har lyst til å pule en fisk så er han ikke verdt å ta vare på verken som ektemann, kjæreste eller nøkkel. 

Heller det enn en dame som er løs.

• Liker 1
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er helt greit å være jomfru, enten det er frivillig eller ufrivillig. Men litt kvinnelig anatomi kan det være greit å kunne likevel...

Anonymkode: dfa78...a72

• Liker 13
Skrevet

Man blir faktisk ikke løsere nedentil av å ha sex. 

virginity1.jpg

• Liker 14
Skrevet

En nøkkel som kan låse opp en verdifull lås som en skatteliste er en bra nøkkel,en universalnøkkel som kan låse opp alle postkassene i blokka på Veitvet er en shitty nøkkel😁😁

• Liker 3
Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tenker du på en systemlås, feks på hoved-ytterdør i borettslag, der alles leillighetsnøkkel går til denne hovedytterdørslåsen?

Både Oblivion og Skyrim foregår i en litt middelaldersk setting, så du kan pirke opp låsene med sånne pinner, både til dører og kister. Jeg er ingen ekspert på nøkler og låser, men antar at teknologien i dag er litt mer avansert enn i den verdenen :D

Skrevet

En lås kan kun åpnes en gang, siden er den ikke ny lenger. Derfor er det viktig at det er riktig nøkkel som brukes den første gangen.

Anonymkode: 3a8c3...0d9

• Liker 2
Skrevet

Kvinner er låsesmeder (de kan lage nye låser og nøkler), sæd er metall og menn er gruvearbeidere.

Skrevet

Det som er kjedelig er å måtte gå rundt og tenke på om døra er godt nok låst, selv om man vet det egentlig ikke spiller noen rolle, for hvis noen virkelig vil bryte seg inn knuser de jo bare vinduet allikevel.

• Liker 2
Gjest supernova_87
Skrevet
5 minutter siden, Tillion skrev:

Det som er kjedelig er å måtte gå rundt og tenke på om døra er godt nok låst, selv om man vet det egentlig ikke spiller noen rolle, for hvis noen virkelig vil bryte seg inn knuser de jo bare vinduet allikevel.

Kanskje det er noe med at de som knuser vinduer og bryter seg inn ikke får nøkkelen sin til å virke i noen lås, noe sted. Det er jo ganske trist med sånne nøkler. 

Skrevet

Hvorfor er låsesystemer så kostbare da?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...