AnonymBruker Skrevet 18. februar 2018 #1 Skrevet 18. februar 2018 Har nylig oppdaget merket Equipment, som jeg synes har helt nydelige bluser. De er dessverre ganske dyre her til lands, med en pris rundt 4000 per bluse, og det er uaktuelt for meg da jeg ønsker å kjøpe 4-5. Vet noen her inne om merker som selger fine bluser? Gjerne av silke? Jeg tenker på en pris max 2000 kr, gjerne mindre. De bør også ha krage, vært type button-up og stort sett nøytrale farger(hvitt, beige, sort) med noen unntak. På forhånd takk! Anonymkode: fee7a...b4c
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2018 #3 Skrevet 20. februar 2018 Gå på outnet.com. Der kan du få equipment til en god pris innimellom. Ellers liker jeg kvaliteten til kokoon. Finner også ofte på salg på fineting.com eller finn.no. De kan jeg vaske på finprogram i maskin (i vaskepose) og de holder seg like fine. Anonymkode: 244cd...6ca 1
funginger Skrevet 22. februar 2018 #4 Skrevet 22. februar 2018 https://www.zalando.no/dameklaer-bluser-tunikaer/?upper_material=silke
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2018 #5 Skrevet 27. februar 2018 everlane.com, men de sender ikke til Norge, så du må bruke en jetcarrieradresse eller lignende Anonymkode: 6f5cc...1c2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå