Gå til innhold

Dame gir godteri til MITT barn på SKOLEN

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har flere ganger fått hørt av min datter at det kommer en yngre kvinne bort i langrfriminuttene to dager i uken til en fast tid. Kvinnen deler ut nonstop og seigmenn til barna. Jeg jobber, så har ikke mulighet til å observere dette selv. Jeg har kontaktet skolen, men de svarte at det var lite å gjøre med situasjonen ettersom at dette har foregått i 5 år, og kvinnen har blitt irettesatt flere ganger av både skoleledelsen og politi. Men hun vender stadig tilbake. Sist hun var der tilbød hun seg å kjøre dattera mi hjem etter skolen mot at hun ble med henne hjem og spiste litt godteri! (Dattera mi ble heldvis ikke med.) Kjenner at jeg gruer meg litt til at vinterferien er over, og at jeg må sende dattera mi tilbake på skolen. Dette forgår på Nærbø i Rogaland, så dersom dere har barn i området må dere være forsiktige!

hva skal jeg gjøre?

Anonymkode: 72d2b...cdd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

HVA SKAL JEG GJØRE?

Skrevet

Denne damen kan vel umulig være med sine fulle fem? 

• Liker 9
Skrevet
Akkurat nå, Catalina Culès skrev:

Anmeld henne.

Føler jeg ikke kan gjøre det når jeg ikke har fysiske beviser.

Skrevet
20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har flere ganger fått hørt av min datter at det kommer en yngre kvinne bort i langrfriminuttene to dager i uken til en fast tid. Kvinnen deler ut nonstop og seigmenn til barna. Jeg jobber, så har ikke mulighet til å observere dette selv. Jeg har kontaktet skolen, men de svarte at det var lite å gjøre med situasjonen ettersom at dette har foregått i 5 år, og kvinnen har blitt irettesatt flere ganger av både skoleledelsen og politi. Men hun vender stadig tilbake. Sist hun var der tilbød hun seg å kjøre dattera mi hjem etter skolen mot at hun ble med henne hjem og spiste litt godteri! (Dattera mi ble heldvis ikke med.) Kjenner at jeg gruer meg litt til at vinterferien er over, og at jeg må sende dattera mi tilbake på skolen. Dette forgår på Nærbø i Rogaland, så dersom dere har barn i området må dere være forsiktige!

hva skal jeg gjøre?

Flere foreldre som har oppdaget dette? Samle dere sammen, og krev handling! Dette er ikke greit..

• Liker 17
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Er ikke dette bevis nok? " dette har foregått i 5 år, og kvinnen har blitt irettesatt flere ganger av både skoleledelsen og politi. "

Anonymkode: cbeb0...b56

• Liker 40
Skrevet

Hvis skolen og politiet ikke gjør noe, så går du til avisa. Drastisk, men om det er det som må til for at noe blir gjort, så er det verdt det. 

• Liker 10
Gjest Catalina Culès
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Om det hadde vært en mann da, hadde du anmeldt da?

Gjest Bøff Eløff
Skrevet

Da hadde jeg tatt fri den dagen hun pleier å komme, jeg hadde filmet henne og så anmeldt henne.

Skrevet
2 minutter siden, Minlillesky skrev:

Flere foreldre som har oppdaget dette? Samle dere sammen, og krev handling! Dette er ikke greit..

Ja! Må gjøre det, har hørt fra en venninne som har eldre barn der at flere foreldre «gikk sammen» for noen år siden. En gang var det visstnok såpass at politiet fysisk tok henne med seg, men hun møtte opp igjen som vanlig til sin faste tid neste gang.

• Liker 4
Gjest GoldenLioness
Skrevet

For det første er det forsøk på kidnapping. Det hadde jeg krevd at politiet skulle følge opp.

For det andre så kan det godteriet være forgiftet for alt dere vet. Her må skolen ta tak asap. Ikke minst må alle barna informeres om at de ikke må ta imot noe fra denne kvinnen og om de ser henne igjen så må de skrike og løpe motsatt vei. 

Skrevet

Har skolen samtaler med elevene om denne personen som deler ut godteri? En påminning om å si fra til en utevakt/lærer i friminuttet når hun dukker opp, og ikke ta imot godteri og heller ikke snakke med henne osv..

• Liker 8
Skrevet
2 minutter siden, Minlillesky skrev:

Har skolen samtaler med elevene om denne personen som deler ut godteri? En påminning om å si fra til en utevakt/lærer i friminuttet når hun dukker opp, og ikke ta imot godteri og heller ikke snakke med henne osv..

Skolen har informert foreldre, men ikke så vidt jeg vet noe utover dette. Vet faktisk at det mangler litt vakter til friminuttene grunnet mye sykdom for tiden 

Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Skolen har informert foreldre, men ikke så vidt jeg vet noe utover dette. Vet faktisk at det mangler litt vakter til friminuttene grunnet mye sykdom for tiden 

Da må lærerne trå til som vakter i friminuttene så barna kan være trygge på skolen. Og de MÅ ta en prat med alle elevene om denne kvinnen, og ha klare og tydelige regler for hva de skal gjøre om hun dukker opp. 

• Liker 7
Skrevet

Så lenge det bare er en kvinne ville ikke jeg ha vært bekymret. Høres ut som om hun er trivelig og bare mener godt.

Anonymkode: c0e6e...7b0

• Liker 1
Skrevet

Det høres ut som denne kvinnen ikke er ved sine fulle fem. Og utfra HI, er det ingenting skole og politi kan gjøre noe med. 

Hva med å fortelle barna at de ikke skal ta imot godteri fra kvinnen? 

Anonymkode: a635a...362

• Liker 8
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så lenge det bare er en kvinne ville ikke jeg ha vært bekymret. Høres ut som om hun er trivelig og bare mener godt.

Hun hører rar ut og skremmende for oss som har barn. Ingen normale folk gjør slikt.

Anonymkode: 023e9...90d

• Liker 10
Gjest GoldenLioness
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hallo?

Hun prøvde å få med seg et barn hjem!

Skrevet
Akkurat nå, GoldenLioness skrev:

Hallo?

Hun prøvde å få med seg et barn hjem!

Hjem til seg. Hun ville kjøre barnet hjem til seg. Ja, kjøre hjemom seg først, for å få med seg noe godteri å gi barnet. Ikke verre enn det. Det er snakk om en kvinne, ikke en voldtektsmann. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...