Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har jeg vært på konsultasjon time på tre forsjellige klinikker og fått forskjellig men også samme svar på alle. Problemet mitt er at den ene puppen er litt større og henger mer enn den andre. Så brystvorten min er ikke i det hele tatt på samme sted på begge puppene. Det er faktisk noe jeg ikke har lagt merke til før jeg dro på konsultasjon time:’) Noen som har det samme problemet?

Jeg har fått beskjed om at jeg egt må ta bryst løft også ta brystforstøring. Men jeg har veldig lite lyst å ta brystløft fordi jeg er så ung (18år) og at jeg vil ikke ha arr nå. Jeg vil evt ta bryst løft etter jeg har fått barn. Heng er ikke noe som plager meg mer størrelsen på puppene mine. 

Er noe jeg har svært lyst å gjøre, og har vært usikke på siden jeg var liten så nå som jeg er 18år og kan gjøre det. 

Jeg har A-cup nå og er veldig tynn. Har mest lyst på c-d cup. Jeg veier rundt 43-45 og er 1.60 høy. Så for min del så synes jeg det er mye finere med former enn å ikke ha noe former.

Den ene brystvorten ligger lengre ned sånn at den nesten peker nedover imens på den andre siden er den helt normal men har aldri lagt merke til dette og det plager meg egt ikke. 

Men på den ene klinikken kunne han bare ta inn proteser uten å løfte dem, og legge inn 375g i den som ikke henger ene og 335g i den andre, høy profil. Som vil gjøre sånn at den som henger blir løftet opp litt og se mer Lik den andre puppen. Problemet hvis jeg bare å legger inn proteser vil puppene mine ikke se like ut unasett fordi brystvortene mine er forskjellig og hengen. Men er egt ikke det jeg bryr meg om. 

På den andre klikken fikk jeg beskjed om at jeg må ta brystløft på den ene puppen som henger også ta brystforstørring på begge. Men har ikke lyst op arrene og har mer lyst å ta brystløft etter jeg har blitt mamma. Men da måtte jeg ta inn 225g som jeg synes er litt for lite, fordi det jeg mest har lyst på er store bryster. 

Så spørsmålet er; hva ville dere valgt av å få mer innlegg men det vil enda være litt forskjell på puppene, mindre arr og vente på brystløft etter å fått barn eller ta brystløft og brystforstøring med mindre innlegg og masse arr? Det jeg ønsker mest er større pupper. Og jeg har lyst å gjøre det så fort som mulig når jeg først har bestemt meg.

Hva synes dere jeg bør gjøre? Fint om noen svarer:) 

Anonymkode: 9cfc8...fc4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...