Gå til innhold

Se Netflix fra Thailand

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal ut på tur. Er det mulig å se norsk Netflix fra Thailand. Og hva er evt. beste måte å gjøre det på? 

Anonymkode: f2de6...cae

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bruker ipad. 

ts

Skrevet (endret)

Nå har jeg ikke brukt Netflix i Thailand, men jeg har brukt det i veldig mange andre land, også i Asia. Min erfaring er at Netflix endrer seg etter tilbudene Netflix har i det landet jeg befinner meg i. Av og til har jeg mistet Min Liste og Fortsett å se, men de kommer tilbake når jeg er hjemme i Norge.

Netflix er tilgjengelig i Thailand, så du får nok de programmene og filmene som Netflix Thailand tilbyr, og da forsvinner nok en del av det som er på norsk Netflix.

Endret av bopera
Skrevet

Men jeg vil gjerne bruke norsk Netflix. Ikke sikkert at Thailand har det jeg vil se på. Og jeg vil ha norsk tekst. Derfor jeg er ute etter en løsning på det! Skal sikkert til naboland også og det er ikke sikkert de har Netflix i det hele tatt. 

Skrevet

Dette har med rettigheter og lisenser å gjøre, og derfor er det dessverre få veier utenom.
Du kan prøve å bruke en VPN-tjeneste, men veldig mange land har blokkerte de fleste av disse tjenestene. Noen av de du betaler for lover at de ikke kan blokkeres, men det er ikke riktig.

• Liker 1
Skrevet

Det er forresten bare Kina og to land til som ikke har Netflix, tror jeg.

Skrevet

Ok, takk for svar. Da får det bli lokal Netflix. Sjekket forresten, og det ser ut som Netflix har blitt tilgjengelig i nesten alle land nå, så da klarer jeg meg vel. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...