AnonymBruker Skrevet 17. februar 2018 #1 Skrevet 17. februar 2018 Tror dere at det er forskjellsbehandling av personer med ulike hårfarger. Lyst, brunt, rødt og svart? Tror dere det er det samme med hudtoner? Innenfor det som regnes europeisk naturligvis. Anonymkode: 2fa8a...906
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2018 #2 Skrevet 17. februar 2018 Uansett som det er forskjellsbehandling mellom hårfarger blant hvite folk, så er dere fortsatt ikke like mye diskriminert i forhold til andre raser. Anonymkode: 8a73c...420
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2018 #3 Skrevet 17. februar 2018 24 minutter siden, AnonymBruker skrev: Uansett som det er forskjellsbehandling mellom hårfarger blant hvite folk, så er dere fortsatt ikke like mye diskriminert i forhold til andre raser. Anonymkode: 8a73c...420 Det er nok mye mer forskjellsbehandling mot de med forskjellige hårfarger ol. enn mot andre raser. Det er hva jeg tror. Vi burde arbeide mot diskriminering basert på dette og glemme alt annet. Anonymkode: 2fa8a...906
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2018 #4 Skrevet 17. februar 2018 1 hour ago, AnonymBruker said: Tror dere at det er forskjellsbehandling av personer med ulike hårfarger. Lyst, brunt, rødt og svart? Tror dere det er det samme med hudtoner? Innenfor det som regnes europeisk naturligvis. Anonymkode: 2fa8a...906 Det finnes vel noen klisjéoppfatninger av personer(spesielt kvinner) med de hårfargene. Lys/blond - overfladisk, dum og lettvint å få i seng Brunt - streit, normal, kjedelig Rødt - temperamentsfull, gal Svart - mystisk, spennende, potensielt farlig Anonymkode: 128bc...02d
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2018 #5 Skrevet 17. februar 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Det finnes vel noen klisjéoppfatninger av personer(spesielt kvinner) med de hårfargene. Lys/blond - overfladisk, dum og lettvint å få i seng Brunt - streit, normal, kjedelig Rødt - temperamentsfull, gal Svart - mystisk, spennende, potensielt farlig Anonymkode: 128bc...02d Samsvarer 100% med min empiriske forskning. Var en gang jeg traff ei som jeg trodde var et unntak, men det viste seg at hun hadde farget håret. Anonymkode: 74f69...667
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå