Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Den lover å sitter på hele dagen, og selv om jeg ikke har det for å tro blindt på det reklamen sier, så hadde jeg trodd at den skulle være nokså holdbar.

Men jeg føler den forsvinner etter bare en times tid jeg.(Og i hvert fall hvis jeg spiser.)

Noen andre med erfaringer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fargen satt hele dagen, men jeg måtte stadig smøre med den hvite stiften.

Det resulterte i at stiften ble oppbrukt ganske fort, så jeg bruker den ikke lenger. Syntes også at leppene tørket ut.

Skrevet

Hos meg sitter den helt til jeg fjerner den og jeg trenger ikke å ta på mer av den hvite stiften utover dagen.

Skrevet

Den sitter hele dagen den, med mindre man drikker alkohol. Du påfører antagelig for mye.

Jeg liker ikke lipfinity så veldig godt. Synes den tørker ut leppene, og fargeutvalget er så stusselig.

Skrevet
Fargen satt hele dagen, men jeg måtte stadig smøre med den hvite stiften.

Det resulterte i at stiften ble oppbrukt ganske fort, så jeg bruker den ikke lenger. Syntes også at leppene tørket ut.

Jeg er enig med deg... må smøre på av den hvite stiften ganske ofte ja!

Men bruker du den ikke mer pga at du har brukt opp den hvite?? Man kan kjøpe ny, uten å kjøpe fargen :wink: I alle fall kunne man det før!

Skrevet

Joda, jeg har kjøpt flere hvite jeg, går fint å få kjøpt de løs.

Men når jeg først må smøre meg ofte, så forsvinner litt av poenget med at den sitter hele dagen - for da gjør den jo ikke det likevell. :wink:

Skrevet
Du påfører antagelig for mye.

Tror ikke det... Har prøvd å smøre på flere ganger i dag, og er det noe jeg ikke gjør, så er det å ta på for mye.

(Hmmm...kanskje jeg tar på for lite?? :klø: )

Skrevet

prøv lipfinity everlites,den sitter mye bedre:)

Skrevet

Har gitt opp LipFinity jeg.

Synes ikke den satt noe bra og hadde også litt kvaler mht fargevalg.

Når en først påfører den og får på den hvite saken over, så ser det bra ut. Også går det litt tid, og så må en påføre mer av den hvite stiften. Da skjer det, - at greia "smuldrer" opp på leppene og blir i klumper, dvs. det blir lyse områder som er uten farge på leppene. Det er ikke noe særlig genialt egentlig. (skjoldete, var vel ordet jeg var ute etter...)

Skrevet
Bruker du den? uff!!!

hva er det som er så uff med den da??liker den godt jeg og den sitter iallefall kjempebra på meg!!

Gjest *Sexy*Cat*
Skrevet

hva er det som er så uff med den da??liker den godt jeg og den sitter iallefall kjempebra på meg!!

sier bare uff jeg, helt forferdelig :roll:

:ler:

Skrevet

Fikk 6 i terningkast i vg, så den er nok ikke så uff....men men uansett så liker jeg den godt:)

Gjest Anonymous
Skrevet

Får ikke til å fjerne den jeg! Sitter som lim på meg når jeg tar den på,og den får leppene mine til å se og føles ut som sandpapir :-?

Skrevet

Likte den i starten, men nå føler jeg at leppene mine blir som en liten ørken = ikke så pent

Skrevet

Ja, da har jeg eid Lipfinity i snart 24 timer, og kan vel , for min egen del, konkludere med at det er det verste jeg noen gang har påført mine lepper.

Den sitter f*** meg ikke. :frustrert:

Den tørker ut leppene noe helt sinnsykt! :kjempesinna:

Den hvite greia, gir jo bare fukt i ett minutt! :sinna:

...den skal få lov til å ligge i skapet en liten stund, så skal jeg kaste den...

Skrevet
Ja, da har jeg eid Lipfinity i snart 24 timer, og kan vel , for min egen del, konkludere med at det er det verste jeg noen gang har påført mine lepper.

Den sitter f*** meg ikke. :frustrert:

Den tørker ut leppene noe helt sinnsykt! :kjempesinna:

Den hvite greia, gir jo bare fukt i ett minutt! :sinna:

...den skal få lov til å ligge i skapet en liten stund, så skal jeg kaste den...

Som med all sminke, så sitter noe bedre på en person enn på en annen person. En må nok bare prøve seg frem og finne ut selv hva som passer til akkurat deg:)

Skrevet

Godt kjent at disse "evigvarende" leppestiftene IKKE skal brukes på tørre lepper. Da blir det ikke pent, nei!

Leppene bør være helt silkemyke og glatte.

Skrevet

Ekleste leppestiften jeg har prøvd. Kjentes som maling på leppene, og luktet også slik. For å ikke snakke om uttørking.

Best i test---my ass :evil:(jeg driter i slike tester, for de er allikevel basert på synsing)

Skrevet

Tørker ut veldig! Min venninne har fått en million "røykerynker" rundt munnen etter et års tid med Lipfinity. Og hun røyker ikke og har aldri røkt. Og de blir ikke borte igjen heller, uansett hva hun prøver.

Jeg styrer unna produkter som dette, det er vel en grunn til at den sitter hele dagen, tenker jeg. Hva er det I den liksom??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...