Frøkenkanin Skrevet 17. februar 2018 #1 Del Skrevet 17. februar 2018 Vi holder på å skal pusse opp om dagen, og valget har nesten falt på brunsvart kjøkken. Noen som har erfaringer? Ulemper/fordeler? Skal sies vi har små barn. 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2018 #2 Del Skrevet 17. februar 2018 Min søster har ett brunsvart Ikea kjøkken og fingremerkene synes fort. Det er også vanskelig å vaske det uten at det blir skjolder. Anonymkode: 98b0e...5ac 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2018 #3 Del Skrevet 17. februar 2018 Finger-/fettmerker synes fortere på mørke fronter, men noen overflater er bedre enn andre. Jeg ville styrt unna glatte (MDF), mattlakkerte fronter - her synes ALT og det er bortimot umulig å holde det pent. Høyglans er faktisk enklere å ha med å gjøre. Heltre, finer eller melamin/laminat med trelook er det beste mtp vedlikehold. Snakker av erfaring, både egen og ikke minst tilbakemelding fra kunder. Hilsen kjøkkenselger Anonymkode: a2076...d0a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2018 #4 Del Skrevet 17. februar 2018 Har svart benk og synes støvet vises raskt Anonymkode: 00598...a1a 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2018 #5 Del Skrevet 17. februar 2018 Er stygt i hvert fall Anonymkode: 925ed...e59 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2018 #6 Del Skrevet 18. februar 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er stygt i hvert fall Anonymkode: 925ed...e59 Ok Anonymkode: 00598...a1a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2018 #7 Del Skrevet 18. februar 2018 Huset vi kjøpte har brunsvart kjøkken. Kan ikke fordra det. Men synes det var sløsete å bytte det ut når det bare var 4 år gammelt. Kommer ikke til å lakke eller male det heller. Flekker synes godt, bedre enn på det hvite vi hadde før. Det sluker også lys. Når vi selger huset om et par år skal jeg ha hvitt kjøkken igjen. Kommer aldri til å ha noe annet.❤️ Anonymkode: 66598...ab7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2018 #8 Del Skrevet 18. februar 2018 Bodd i leilighet med sort kjøkken. Flekker og fingermerker vises veldig, og jeg vasket og vasket uten at det hjalp. Ble skjolder etter at jeg vasket. Støv ble også svært synlig. Spesielt synlig ble det når sola skinte inn, noe den gjorde et halvår av gangen. Har hvitt kjøkken nå, nå ser det iallefall rent ut når jeg har vasket av flekker på skap og skuffer:) Anonymkode: d6c4a...274 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2018 #9 Del Skrevet 18. februar 2018 19 timer siden, Frøkenkanin skrev: Vi holder på å skal pusse opp om dagen, og valget har nesten falt på brunsvart kjøkken. Noen som har erfaringer? Ulemper/fordeler? Skal sies vi har små barn. 😊 Fysj. Fingermerker, søl, lysforhold ser bare negative ting med svart kjøkken. Anonymkode: 0b631...85f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå