Gå til innhold

To tette - og ektefelle som pendler (offshore eller lignende)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vil dele erfaringer? 

Her ligger det an til jobbytte for mannen, og vi har to tette, jeg er i barselpermisjon. Han vil trolig begynne umiddelbart etter sin del av permisjonen. Jeg vet ennå ikke hva slags rotasjon, men at jeg må venne meg til å vare alene med 2år+baby alene. 

Anonymkode: 725da...55e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For min del gikk det veldig greit da barna var små. For meg var det mer slitsomt når de ble eldre, og det var mer som skulle følges opp med skole, fritidsaktiviteter, bursdager, sosialt samvær med venner osv.

Anonymkode: 502cb...5aa

Skrevet
58 minutter siden, AnonymBruker skrev:

For min del gikk det veldig greit da barna var små. For meg var det mer slitsomt når de ble eldre, og det var mer som skulle følges opp med skole, fritidsaktiviteter, bursdager, sosialt samvær med venner osv.

Anonymkode: 502cb...5aa

Jeg følte også det samme som deg. Kjøring hit og dit hver ettermiddag 

Skrevet

Det går helt fint. Jeg er gift med en sjømann, og de første årene fikk jeg litt hjelp av svigermor når han var ute. Hadde nok klart det uten hjelp også, men det var jo veldig praktisk å ha barnevakti nabohuset hvis noe skulle skje. Vi bor på et lite sted, og i gangavstand til skole og barnehage. Kjøring til og fra fritidsaktiviteter organiserte vi sammen med naboer, slik at jeg slapp å kjøre de ukene jeg var alene med barna.

Anonymkode: 5a552...806

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...