Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har de siste årene brukt veldig mye tid med kjæresten min, dette har ført til att mitt tidligere store sosiale nettverk er så og si forsvunnet. merker dette godt i dag ( lørdagskveld ), hun er ute med en venninne og jeg klarer ikke å finne så mye som 1 person som er villig til å ta en øl eller spille lit ps4. Jeg jobber i tillegg turnus som gir meg mye fritid. ender som regel opp med å tilbringe dagene alene til hun kommer hjem fra arbeid. skulle ønske jeg hadde større sosialt nettverk ettersom jeg er en ganske sosial person, liker å prate og ha mennesker rundt meg. noen som er i lignende situasjon og har tanker/tips. 

Lurer også på om det er noen som kunne tenke seg å bli med ut i Bergen sentrum å ta en pils i kveld. 

Eller om det finnes noen kjæreste par der ute som kunne tenke seg ett venne par og er interessert å ta en middags"date" med oss. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

.

Anonymkode: 3b9d6...667

Skrevet

Hmmm. Da har du vel lært da, at selv om man får en kjæreste og en ny hovedperson i livet sitt, så er det viktig å ikke glemme vennene sine. Ikke rart at de ikke gidder, nå som du plutselig trenger dem - etter et par år.

Anonymkode: 248c3...024

• Liker 5
Skrevet

forstår hva du sier men er ikke slik situasjonen er. mine tidligere vennskap har vert ganske overfladisk så er ikke slik att jeg har avist noen av vennene mine. har også to barn så er en del venner jeg har vokst i fra, dvs venner som ikke helt har vokst opp og endt opp med rusproblemer osv. Andre har reist vekk pga jobb eller studie, andre har startet familie og kuttet kontakten selv (vert utilgjengelig når jeg har invitert ). 

Anonymkode: 3b9d6...667

Skrevet
48 minutter siden, man-bergen-25 skrev:

Har de siste årene brukt veldig mye tid med kjæresten min, dette har ført til att mitt tidligere store sosiale nettverk er så og si forsvunnet. merker dette godt i dag ( lørdagskveld ), hun er ute med en venninne og jeg klarer ikke å finne så mye som 1 person som er villig til å ta en øl eller spille lit ps4. Jeg jobber i tillegg turnus som gir meg mye fritid. ender som regel opp med å tilbringe dagene alene til hun kommer hjem fra arbeid. skulle ønske jeg hadde større sosialt nettverk ettersom jeg er en ganske sosial person, liker å prate og ha mennesker rundt meg. noen som er i lignende situasjon og har tanker/tips. 

Lurer også på om det er noen som kunne tenke seg å bli med ut i Bergen sentrum å ta en pils i kveld. 

Eller om det finnes noen kjæreste par der ute som kunne tenke seg ett venne par og er interessert å ta en middags"date" med oss. 

Dette er jo bare en følge av dine prioriteringer. Jeg har også latt venner "gå" grunnet at de ikke har giddet å vedlikeholde vennskapet. Slik er livet.

Anonymkode: 0570f...398

Skrevet

fascinerende hvor smarte folk plutselig er når de har 5% av info. hopper til konklusjoner. 

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, man-bergen-25 skrev:

fascinerende hvor smarte folk plutselig er når de har 5% av info. hopper til konklusjoner. 

Det er du som er trådstarter. Det er vel ditt ansvar å gi oss informasjon så vi kan gi deg gode svar. 

Du spør om noen har erfaringer og tanker. Min erfaring er at jeg kjenner flere som har angret bittert på å glemme vennene sine etter å ha fått seg kjæreste. Min tanke er at det er dumt å droppe venner fordi man har fått seg kjæreste. Det er jo du som skriver at nettverket har forsvunnet fordi du har prioritert venner. Så jeg svarte ut fra det. At du kommer senere å sier at de ikke var gode venner, dere hadde lite til felles eller gled naturlig fra hverandre er noe annet. Jeg er ikke tankeleser.  

Du får vel prøve å møte noen nye mennesker da. Det er aldri for sent å få seg nye venner.

Anonymkode: 248c3...024

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...