AnonymBruker Skrevet 17. februar 2018 #1 Skrevet 17. februar 2018 Hva er fordelen med det? Holder det inne magen? Ser beina lengre ut? Jeg vurderer å kjøpe meg det,har bare midwaist-bukser men har inntrykk av at de fleste kjøper highwaist. Er det finest? Takk for svar☺️ Anonymkode: d2419...485
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2018 #2 Skrevet 17. februar 2018 Tror ikke det holder inn magen. Min erfaring er at de er like stramme, eller strammere der man knepper igjen buksa, enn det low waist bukser er, så da vil du kanskje ikke få kneppa igjen om du har litt mage. Men finnes helt sikkert modeller med litt større liv da, og det er mulig at holder inn magen, men da vil jeg anbefale spandex tights under uansett, for det holder inn magen litt Greia med high waist bukser er for å få litt lengre ben ja og fordi mange liker stilen rett og slett. Noen syns det ser dumt ut og liker det ikke. Personlig syns jeg at jeg får finere rumpe i det, mens typen synes ikke det og hater når jeg bruker det Anonymkode: fbd16...b81
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2018 #3 Skrevet 17. februar 2018 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva er fordelen med det? Holder det inne magen? Ser beina lengre ut? Jeg vurderer å kjøpe meg det,har bare midwaist-bukser men har inntrykk av at de fleste kjøper highwaist. Er det finest? Takk for svar☺️ Anonymkode: d2419...485 Syns karve buksene på Carlings skjuler magen en del i hvert fall. Anonymkode: 8e6af...07c
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2018 #4 Skrevet 19. februar 2018 På 17.2.2018 den 20.54, AnonymBruker skrev: Tror ikke det holder inn magen. Min erfaring er at de er like stramme, eller strammere der man knepper igjen buksa, enn det low waist bukser er, så da vil du kanskje ikke få kneppa igjen om du har litt mage. Men finnes helt sikkert modeller med litt større liv da, og det er mulig at holder inn magen, men da vil jeg anbefale spandex tights under uansett, for det holder inn magen litt Greia med high waist bukser er for å få litt lengre ben ja og fordi mange liker stilen rett og slett. Noen syns det ser dumt ut og liker det ikke. Personlig syns jeg at jeg får finere rumpe i det, mens typen synes ikke det og hater når jeg bruker det Anonymkode: fbd16...b81 Typen din har rett, man får lang rumpe i high-waiste. Ikke pent. Anonymkode: 24359...10d 1
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2018 #5 Skrevet 19. februar 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Typen din har rett, man får lang rumpe i high-waiste. Ikke pent. Anonymkode: 24359...10d Jeg syns det er finere jeg da, for da ser den jo større ut. men forstår at det kan se dumt ut fra en manns ståsted med avlang rumpe i stedet for rund. Anonymkode: fbd16...b81
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2018 #6 Skrevet 19. februar 2018 Jeg bruker high waist bukser for å holde inne magen. Anonymkode: e2b78...c6f
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2018 #7 Skrevet 19. februar 2018 Jeg bruker high waist for å slippe å få muffinsmage over buksekanten. Ser mye slankere ut med high waist enn med mid waist-bukser- og får også ofte komplimenter fra folk av begge kjønn på buksene mine Anonymkode: 654db...46a 3
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2018 #8 Skrevet 19. februar 2018 De gir en mye mer flatterende fasong, synes jeg, for de stopper der jeg smalner inn i livet. Dermed gir de ikke muffin top. Livet er høyt nok til at det ikke blir noe glippe mellom topp og bukse, og så siger de ikke så voldsomt mye ned. Anonymkode: deed4...36e 1
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2018 #9 Skrevet 19. februar 2018 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Typen din har rett, man får lang rumpe i high-waiste. Ikke pent. Anonymkode: 24359...10d Spørs helt hvordan lommene bak sitter. Anonymkode: 8e6af...07c
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2018 #10 Skrevet 19. februar 2018 De klemmer ikke rundt hoftene og er mer behagelige synes jeg. Anonymkode: 6aa01...a2d
Teparty Skrevet 19. februar 2018 #11 Skrevet 19. februar 2018 Nå har jeg kjøpt mine første highwaist bukser i svart, ene er molly fra Gina tricot og den andre fra bik bok,likte begge to men den fra Gina tricot ble litt kort i beina,ser ut som en ankelbukse men går fint an å gå med,likte kanskje den fra bik bok best den satt litt bedre på. Nettopp oppdaget dette med highwaist jeg,har ikke følgt så mye med på moten. Nå har jeg lyst å kjøpe meg flere men rumpen ble litt lenger da men om jeg har en genser som henger litt ned bak så vises det jo ikke så godt😉
gobbledigook Skrevet 19. februar 2018 #12 Skrevet 19. februar 2018 Fordi de holder seg oppe. Kan ikke bruke low waist, kan til nøds bruke mid waist med belte
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå