AnonymBruker Skrevet 17. februar 2018 #1 Skrevet 17. februar 2018 Fortell gjærne om din mest uvanlige sex erfaring-er ;-) Anonymkode: 519df...094
Miklo Velka Skrevet 17. februar 2018 #2 Skrevet 17. februar 2018 Min mest uvanlige opplevelse må ha vært når jeg ikke var alene i rommet når jeg hadde sex. 4
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2018 #3 Skrevet 18. februar 2018 Den kom natt til i går. Fløy kveldsflight fra Los Angeles til London og tenkte, jippi, jeg får en treseter for meg selv. Ingen flere boardet. I siste liten kommer en ung mann i adidas tights med den boneren og stor baggy filehoodie og joda, han skal i sete A, jeg har C. Han bare skrever over meg vendt mot meg før jeg rekker å få av meg setebeltet og jeg har plutselig en tydelig pikkprofil gjennom tynt tightstoff fem cm fra øynene. Og det lukter kåt pikk. Han hopper nærmest ned i setet sitt. Nå er jeg bifil, så en kåt gutt kan absolutt tenne meg. Vi letter og når vi kommer i marsjøyde tar han av seg beltet, av med hoodien og en ny hoodie blir synlig. Adidas denne gangen. Pikkbulen er blitt mindre under oppstigingen men fortsatt en pen bul. Han legger filahoodien i en ball på armlene mot vinduet for pute og sparker av seg joggeskoa. Han har på adidassokker under nikesokker over tightsen. Han legger seg til å sove. Og disse sokkekledde føttene skal jeg få kos av gjennom mesteparten av natten. Først havner en fot på armlenet og han krøller tærne som om han nesten klapper meg på armen. Utrolig hvor myke de sokkene er foresten. Og senere på natta havner føttene hans i fanget mitt, han masserer pikken min flere ganger. Om han visste om det selv vet jeg ikke, for han sov tilsynelatende mesteparten av veien. Og da han våknet hadde han trukket føttene til seg igjen. Anonymkode: ed17e...45b
BiancaH96 Skrevet 19. februar 2018 #4 Skrevet 19. februar 2018 Min mest uvanlige erfaring var en gang jeg ga en gutt utløsning på videregående. Fra min side var det bare tull, men det var åpenbart at det gjorde mer for ham enn jeg hadde regna med.
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2018 #5 Skrevet 19. februar 2018 1 time siden, BiancaH96 skrev: Min mest uvanlige erfaring var en gang jeg ga en gutt utløsning på videregående. Fra min side var det bare tull, men det var åpenbart at det gjorde mer for ham enn jeg hadde regna med. Hva da? Anonymkode: cfd4f...64f
BiancaH96 Skrevet 19. februar 2018 #6 Skrevet 19. februar 2018 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva da? Anonymkode: cfd4f...64f "Masserte" ham litt med kneet.
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2018 #7 Skrevet 19. februar 2018 Spruta han i jeansen sin da? Anonymkode: cfd4f...64f
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2018 #8 Skrevet 19. februar 2018 5 timer siden, BiancaH96 skrev: "Masserte" ham litt med kneet. Dette gjorde ei jente med meg også som var noen år eldre enn meg i svømmehallen. Fikk orgasme. Hun holdt meg fast å klemte kneet og låret opp mot skrittet sånn at jeg fikk orgasme Utrolig hvor lett man kunne få orgasme i i tenårene Anonymkode: 9da98...35b
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2018 #9 Skrevet 19. februar 2018 På 18.2.2018 den 9.50, AnonymBruker skrev: Den kom natt til i går. Fløy kveldsflight fra Los Angeles til London og tenkte, jippi, jeg får en treseter for meg selv. Ingen flere boardet. I siste liten kommer en ung mann i adidas tights med den boneren og stor baggy filehoodie og joda, han skal i sete A, jeg har C. Han bare skrever over meg vendt mot meg før jeg rekker å få av meg setebeltet og jeg har plutselig en tydelig pikkprofil gjennom tynt tightstoff fem cm fra øynene. Og det lukter kåt pikk. Han hopper nærmest ned i setet sitt. Nå er jeg bifil, så en kåt gutt kan absolutt tenne meg. Vi letter og når vi kommer i marsjøyde tar han av seg beltet, av med hoodien og en ny hoodie blir synlig. Adidas denne gangen. Pikkbulen er blitt mindre under oppstigingen men fortsatt en pen bul. Han legger filahoodien i en ball på armlene mot vinduet for pute og sparker av seg joggeskoa. Han har på adidassokker under nikesokker over tightsen. Han legger seg til å sove. Og disse sokkekledde føttene skal jeg få kos av gjennom mesteparten av natten. Først havner en fot på armlenet og han krøller tærne som om han nesten klapper meg på armen. Utrolig hvor myke de sokkene er foresten. Og senere på natta havner føttene hans i fanget mitt, han masserer pikken min flere ganger. Om han visste om det selv vet jeg ikke, for han sov tilsynelatende mesteparten av veien. Og da han våknet hadde han trukket føttene til seg igjen. Anonymkode: ed17e...45b Sikkert. Anonymkode: c9389...b00 6
BiancaH96 Skrevet 20. februar 2018 #10 Skrevet 20. februar 2018 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Dette gjorde ei jente med meg også som var noen år eldre enn meg i svømmehallen. Fikk orgasme. Hun holdt meg fast å klemte kneet og låret opp mot skrittet sånn at jeg fikk orgasme Utrolig hvor lett man kunne få orgasme i i tenårene Anonymkode: 9da98...35b Du var heldig der ja. Pussig sammentreff, gutten jeg tilfredsstilte var yngre enn meg også, bare et år da, men allikevel. Skal ikke så mye til i den alderen nei. ^^
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2018 #12 Skrevet 20. februar 2018 Nike, Fila og Adidas gjør tydeligvis susen. Anonymkode: 29bd7...528 4
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2018 #13 Skrevet 20. februar 2018 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Dette gjorde ei jente med meg også som var noen år eldre enn meg i svømmehallen. Fikk orgasme. Hun holdt meg fast å klemte kneet og låret opp mot skrittet sånn at jeg fikk orgasme Utrolig hvor lett man kunne få orgasme i i tenårene Anonymkode: 9da98...35b Herlig, hørtes deilig ut. Var hun klar over at du fikk orgasme? Anonymkode: cfd4f...64f
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå