LilleL Skrevet 17. februar 2018 #1 Skrevet 17. februar 2018 hvor er det billig å feriere og bo, samtidig barnevennlig og godt stabilt vær? vi ønsker å kunne kjøre dit, evt danmark eller sverige? men hvor i disse landene. hva anbefaler dere?
Alltidpånett Skrevet 18. februar 2018 #2 Skrevet 18. februar 2018 Latvia! Ikke større enn Danmark, men mye billigere og mange flotte opplevelser. Her forslag til 5-dagerstur langs vestkysten. Liepaja som ligger langs den ruta har en flott og lang sandstrand, og mange naturopplevelser å by på. Maten i Latvia er suveren, og du kan bo på både slott og mindre steder fra 400 kroner natta... Jeg tok fly til Riga og leide bil, men du kan f.eks ta bilferge fra Sverige med Stena Line. https://www.stenaline.no/vaare-ruter/nynashamn-ventspils
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2018 #3 Skrevet 19. februar 2018 Latvia er vel full av mafia?? Anonymkode: 9839c...084
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2018 #4 Skrevet 19. februar 2018 På 17.2.2018 den 19.42, LilleL skrev: hvor er det billig å feriere og bo, samtidig barnevennlig og godt stabilt vær? vi ønsker å kunne kjøre dit, evt danmark eller sverige? men hvor i disse landene. hva anbefaler dere? Barnevennlig er vel egentlig hele Europa, men hverken Norge, Sverige eller Danmark har spesielt stabilt vær. Ville ventet til jeg så langtidsvarselet før jeg dro på ferie dit om jeg var avhengig av godt vær egentlig. Anonymkode: e1ba2...90a
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2018 #5 Skrevet 19. februar 2018 Været kan ingen garantere så høyt nord i europa. Men men. Vi har god erfaring fra baltikum også på sommerferier. F.eks. Lithauen/Palanga. Har opplevd somrer der med opp til 40'c og fine sandstrender. Bilferge går direkte fra Sverige. Anonymkode: a9572...537
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå