Gå til innhold

MaskinVasking av ullstrømpebukser

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er lørdag og klesvasktid, har mange strømpebukser i ull (og delvis ull i) som skal vaskes etter bruk igjennom uka. Det burde bli rent dersom jeg kjører omo color og ullprogam på 30 grader?

Anonymkode: be8d9...e26

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja. Men jeg hadde brukt Milo. 

Anonymkode: e2585...df3

• Liker 5
Skrevet
15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er lørdag og klesvasktid, har mange strømpebukser i ull (og delvis ull i) som skal vaskes etter bruk igjennom uka. Det burde bli rent dersom jeg kjører omo color og ullprogam på 30 grader?

Har du akkurat begynt å bruke strømpebukser i ull? Hvis ikke, så lurer jeg på hvordan du har vasket de tidligere. 

Anonymkode: 6be52...8a1

Skrevet

Milo, 30 grader og ullprogram. Mitt ullprogram er på 40 grader, men alt av ull går helt fint med det programmet.

Skrevet
22 timer siden, AnonymBruker skrev:

Strømpebukser og Omo er en dårlig blanding. 

Enten bruker du ullvugge og ullvaksemiddel ellers så får du forsiktig håndvaske. (Om du okke alt er ferdigvasket etter 22 timer?)

Anonymkode: b4eba...432

Skrevet

Vasker ullstrømpebukser sammen med vanlige klær med vanlig vaskemiddel på 40°C. Men tar de ut og henger de til tørk. Kjørdr de ikke i tørketrommelen som de andre klærne. Da krymper de. 

Anonymkode: 3ab05...230

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...