AnonymBruker Skrevet 19. februar 2018 #101 Skrevet 19. februar 2018 Høres kjempebra ut! Anonymkode: a665d...be1 1
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2018 #102 Skrevet 20. februar 2018 Så flott TS! Da kan du få 20400 inn i måneden, og du får være med babien din😃 Blir ikke bedre🙂 Anonymkode: 6353c...d96 2
emilie123 Skrevet 20. februar 2018 #104 Skrevet 20. februar 2018 Så flott at du fant en god løsning. 1
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2018 #105 Skrevet 20. februar 2018 Får du virkelig tid til baby og 2-3 andre barn alene. Det er krevende å underholde så mange alene i 8 timer til dagen. Anonymkode: 5416e...5b5 2
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2018 #106 Skrevet 20. februar 2018 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Får du virkelig tid til baby og 2-3 andre barn alene. Det er krevende å underholde så mange alene i 8 timer til dagen. Anonymkode: 5416e...5b5 TS her. Har ikke planer om å underholde dem i 8 timer. Vi har nok ulikt syn på hvordan barn har det best. Ser for meg 3 felles måltider, en lang trilletur ut for leking og soving ute. Og selvfølgelig lesing, sang og forming innimellom. Men barn har godt av å krabbe litt for seg selv, delta i aktive voksnes hverdag. Barn skal ikke underholdes. De kan være med på (sabotere, hehe..) husvask, avretting av tøy, matlaging og kosting Men ja, det blir tungt, men det er snakk om frem til august og det skal jeg klare. Anonymkode: 8f563...b5d 1
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2018 #107 Skrevet 20. februar 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: TS her. Har ikke planer om å underholde dem i 8 timer. Vi har nok ulikt syn på hvordan barn har det best. Ser for meg 3 felles måltider, en lang trilletur ut for leking og soving ute. Og selvfølgelig lesing, sang og forming innimellom. Men barn har godt av å krabbe litt for seg selv, delta i aktive voksnes hverdag. Barn skal ikke underholdes. De kan være med på (sabotere, hehe..) husvask, avretting av tøy, matlaging og kosting Men ja, det blir tungt, men det er snakk om frem til august og det skal jeg klare. Anonymkode: 8f563...b5d Du virker overhodet ikke å forstå hva det innebærer å være dagmamma. Barna du skal passe skal ikke være et vedheng i dine daglige oppgaver i huset og med pass av egen baby. Du skal trille tre barn på lang trilletur ja, hvordan skal det foregå ser du for deg? Bare et sånt utsagn viser liten innsikt. Anonymkode: 801d7...a4e 1
Ginavn Skrevet 20. februar 2018 #108 Skrevet 20. februar 2018 På 18.2.2018 den 14.47, AnonymBruker skrev: Gå inn på finn småjobber. Der finner du folk som vil ha vasket hus og andre små oppgaver. Du skulle gjerne fått vaske huset mitt for en tusenlapp ❤ Anonymkode: d3e47...cf7 Jeg er litt tvilsom til Småjobber på Finn. Dessverre. For det første må du betale for å låse opp jobben, og for det andre er du ikke garantert til å få den, for det tredje konkurrerer du mot andre som har 5 stjerner på 10 jobber (altså, ingen har noe å utsette på dem). Kanskje jeg kunne ha vaska hos noen. Men jeg må ha en tilfredsstillende mengde med mikrofiberkluter, et godt moppestativ* og noen gode mopper. Kanskje en støvsuger for tepper? Hansker, vaskemidler, svamper. Klutene skal også vaskes, helst på 90 grader, som koster strøm og vann (men jeg er usikker på hvor mye). Så er det transport til og fra plassen du skal jobbe. Du er i minus før du jobber. Kanskje Gerda betaler 100 kr/t. Ikke mye, men alt hjelper, selvsagt. Men først må du låse opp jobben, og uten erfaring kommer du ikke langt, fordi du også konkurrerer med de som allerede har etablert seg på Småjobber. Kanskje Gerda ikke er fornøyd, selv om du ødela skulderen på å prøve å få vekk 10 års dritt fra stekeovnen hennes, og din første jobb ender med dårlig anmeldelse. Vennligst merk at jeg ikke har påtatt meg arbeid på Småjobber, men jeg har vondt for å se hvordan du egentlig tjener noe særlig på dette, samtidig som folk - slik min kjære bror ordlegger seg - gir deg gråstein og forventer gull. Særlig med renhold, det er en TUNG (!!) og omfattende jobb. Særlig her vil folk betale så lite som mulig. *dyrt!!
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2018 #109 Skrevet 20. februar 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Du virker overhodet ikke å forstå hva det innebærer å være dagmamma. Barna du skal passe skal ikke være et vedheng i dine daglige oppgaver i huset og med pass av egen baby. Du skal trille tre barn på lang trilletur ja, hvordan skal det foregå ser du for deg? Bare et sånt utsagn viser liten innsikt. Anonymkode: 801d7...a4e Trillingvogn? Anonymkode: a665d...be1
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2018 #110 Skrevet 21. februar 2018 15 timer siden, AnonymBruker skrev: Du virker overhodet ikke å forstå hva det innebærer å være dagmamma. Barna du skal passe skal ikke være et vedheng i dine daglige oppgaver i huset og med pass av egen baby. Du skal trille tre barn på lang trilletur ja, hvordan skal det foregå ser du for deg? Bare et sånt utsagn viser liten innsikt. Anonymkode: 801d7...a4e TS her. Herregud, jeg har 2 barn og vet hva det innebærer å ha barn. Vet du? Jeg har en tvillingvogn til dagbarna også tar jeg min egen på ryggen i bæresjal. Anonymkode: 8f563...b5d
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2018 #111 Skrevet 21. februar 2018 17 timer siden, AnonymBruker skrev: Du virker overhodet ikke å forstå hva det innebærer å være dagmamma. Barna du skal passe skal ikke være et vedheng i dine daglige oppgaver i huset og med pass av egen baby. Du skal trille tre barn på lang trilletur ja, hvordan skal det foregå ser du for deg? Bare et sånt utsagn viser liten innsikt. Anonymkode: 801d7...a4e Altså, du trenger jo ikke tolke alt i verste mening. TS sier ikke at barna skal være et vedheng mens hun gjør dagligdagse oppgaver. Barna hun skal passe er jo over året, og har derfor ikke vondt av å aktivisere seg selv litt, selvsagt under oppsyn. Det er også slik det foregår på småbarnsavdelingene i barnehager. Der triller vi ikke tur en gang når de skal sove. Bare pakker de inn, gir de smokk og kosefille og legger de i vogna. De går veldig bra😃 Lykke til TS, det blir travelt, men du fant en god løsning. Anonymkode: 6353c...d96 1
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2018 #112 Skrevet 21. februar 2018 1 voksen kan ha 3 ettåringer alene i en bhg. Anonymkode: 5416e...5b5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå